Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De filmklippene.. Gjelder det egne opptak, eller også andres opptak man har funnet hist og her (les: freakforumet) Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Disse filmklippene (tidligere nevnt) skal jeg filme med mitt videokamera i ypperste kvalitet. men jeg ville også likt og ta imot fra andre som også har filmet sjøl for og lage siden større. Endret 7. januar 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) ---- Endret 25. oktober 2007 av N00by89 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 NÅR SKAL DERE STOPPE OG REKLAMERE FFS? Anywas, her er et saklig dårlig kvalitet bilde fra me når jeg har det litt gøy... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis du er ute etter og lage en guide som man skal ha før man kjøper fyrverkeri så kan vi sammarbeide. Bare så du vet hva jeg mener så er det en proffesionel oversiktlig side med gode beskrivelser og selvfilmet video. er godt igang med en Norsk/Svensk side med webhotell. har over 36 artikkler på film som har ramla inn i e-Mailen og har fortsatt over 50 ting og filme sjøl. har flere jeg sammarbeider med i norge og sverige. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis du er ute etter og lage en guide som man skal ha før man kjøper fyrverkeri så kan vi sammarbeide. Bare så du vet hva jeg mener så er det en proffesionel oversiktlig side med gode beskrivelser og selvfilmet video. er godt igang med en Norsk/Svensk side med webhotell. har over 36 artikkler på film som har ramla inn i e-Mailen og har fortsatt over 50 ting og filme sjøl. har flere jeg sammarbeider med i norge og sverige. 7669108[/snapback] det er bra! noe steder de selger furverkeri som man kan kjøpe hele året i svergie sånn rundt grensa? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ja det er det. 7674265[/snapback] kan du si hvor? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) hehe, pyroteknikk 2: Prosjektering og koordinering av større områder for pyroeffekter Koblinger og ladningsøvelser Kjemi Røyklegging av uteområder Detonasjoner og granatnedslag Sprenging med bensin og diesel Kroppstreff Sprenging av bil Gjeldende lover og regler Reine terrorkurset jo.. jeg mener: Detonasjoner og granatnedslag Sprenging med bensin og diesel Kroppstreff Sprenging av bil Endret 9. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så Bandit77, hvordan går det? Eventuelt, PM meg på hva hjemmesiden din er da Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 det batteriet på europris til 23 må jo vera verdens beste batteri. brukte et vanlig det var jo dritt fint, så demonterte jeg et, smalt jo så pokker, sprengte ting gjorde deg og :!: neste år blir det nok mange slike batterier Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 det batteriet på europris til 23 må jo vera verdens beste batteri. brukte et vanlig det var jo dritt fint, så demonterte jeg et, smalt jo så pokker, sprengte ting gjorde deg og :!: neste år blir det nok mange slike batterier 7701648[/snapback] Har tenkt til og få tak i noen sånne i ÅR jeg også Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hehe ja, mente nå til nyttårsaften som kommer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hehe ja, mente nå til nyttårsaften som kommer 7701696[/snapback] Skjønnte det. Men måtte bare gjøre det Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) foresten noen som vet hvor mange som ble skadd i 06/07, evt noe link? Endret 11. januar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 neeh, det var 20 støkker trur jeg. PS: jeg poster siden når den er ferdig. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er det lenge til siden er oppe og går gleder meg! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er en liten stund til ennå. jobber med logo og layout på siden. filmer fortsatt. Det er verdt og vente på. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hva er det dere snakker om her inne, skal dere lage en fyrverkeri film side eller? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det skal han, og jeg gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå