Klungmeister Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Godt nytt år alle. Her er årets fangst: Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Godt nytt år alle. Her er årets fangst: Ser lekkert ut Vert full storm I Bergen siste døgn, håper på det blir bedre ila morgendagen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Dette ble årets fyrverkeri på meg. Ikke mye å skryte av til sammenligning med hva mange her inne poster, men morro skal det bli å fyre det opp Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Kjøpte inn den Bandit'en fra Svea, pluss litt ekstra. Den hadde jo fått 3 seksere og 1 femmer, så burde vel bli bra. Ikke no fancy i år her, ut og spise med en (veldig god ) venninne, også finne en fin plass å fyre opp stæsjet ved midnatt. Ønsker alle et riktig godt nyttår, kjære forumhoder! Endret 31. desember 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Da er det nyttår snart, folkens Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Spørs om det blir noe oppskytning med denne vinden her. Dritthøl Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Dette er hva jeg har av fyrverkeri i år: 3 x Magma (Spectra) 1 x Mix Max (Spectra) 1 x Glittering Storm (Lux/Spectra) 1 x Roulette (Spectra) 1 x Hot Shot (Spectra) 2 x Night Hero (Spectra) 2 x Big Bang Fifty (Spectra) 2 x Evo Extreme (Spectra) 2 x Gullgutten (Spectra) 1 x Challenger (Spectra) 1 x Formula 1 (Spectra) 1 x Super Mix (Svea) 6 x Romerlys (Festival) Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Været her er perfekt. Vindstille og klart. 0 grader. Snø på bakken. Får håpe det holder seg slik det er nå. Været kan skifte om fort, og det er meldt sterk vind i kveld.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Ligger på 15m/s her. Er meldt 8m/s 22-01, så får se om det gjelder. Glemte jeg å nevne regn i tillegg ... Nå er det meldt opplett og 22-01 så får se. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Argh da klarte jeg å herpe et fyrverkeri også, luntebeskytteren til SVEA er ikke helt logisk, klarte å rive meg ned til kruttet og da blir det jo livsfarlig å håndtere. Hva gjør man med det? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Da har jeg vært ute å testet litt. Har fyrt opp Magma, Mix Max, Roulette og Super Mix. Må si Magma og Mix Max er svært gode batterier. Flotte effekter som går høyt. Hvorfor klarer ikke Svea å få like god stigehøyde på sine batterier? Straks man tenner på et Svea produkt, blir det livsfarlig med skudd som eksploderer for lavt. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Da har jeg vært ute å testet litt. Har fyrt opp Magma, Mix Max, Roulette og Super Mix. Må si Magma og Mix Max er svært gode batterier. Flotte effekter som går høyt. Hvorfor klarer ikke Svea å få like god stigehøyde på sine batterier? Straks man tenner på et Svea produkt, blir det livsfarlig med skudd som eksploderer for lavt. Jeg synes det generelt eksploderer for lavt. Hadde noen Europris ting (i den pakka til 899 kroner) og der var det lav eksplosjonshøyde. Lenke til kommentar
Robinazor Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Godt nyttår allesammen! Lykke til med 2016! Endret 31. desember 2015 av Robinazor 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår allesammen! Lykke til med 2016! Godt nyttår til deg også. Første kommentaren i 2016 så det starter bra. Du får få den første +1 også Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår alle sammen! Hilsen - Norwegian Fireworks King Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Super Mix fra Svea var ihvertfall imponerende - for å koste 99kr før kl12! Det blir det igjen. Hades blir det ikke igjen tenker jeg. Det er vanskelig å se at det er bra når man står rett under. Her er en liten video fra Hades: https://vid.me/SajL Men det var ikke så gale, så når jeg ser video senere så synes jeg det var bra batteri for pengene. Blir muligens Cocktail neste år! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Årets vinner hos meg ble Challenger. Rått show med masse overraskelser. Er glad forhandler var tom for Formula 1 og jeg fikk denne. Ellers var det meste bra, veldig fornøyd med fyrverkeriet. Hades så jeg på demo og likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå