Robinazor Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kostet 39,- på bauhaus :O Hvis det er samme pris her, blir det 12 sånne i stenden for multipower! Takker for svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvis jeg skal kjøpe fyrverkeri i min egen kommune så må jeg vente til den 30. Reiser jeg 20 minutter til nabofylket, så kan jeg kjøpe fra den 27. Hvorfor ikke bare selge hele romjula. Var i Sverige tidlig i desember og der solgte de fyrverkeri.. Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Da er det snart nyttår folkens! Årets handel: 1 Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Årets fyrverkeri, første gang med Spectra så er spent 1x Formula 1 1x Big Bang Fifty 1x Thunder 8 2x 6pk Ghost 2x 3pk Ghost XL 3x 6pk Happy Spring 6x airbomb 3pk 6x Roulette 12x Dessert Storm 6x Buster 6x Air Fighter 7x Big Wall 2x Turbofibale 1x Victory Spring 3x Happy Nightmare Totalpris ca 4000 Blir å sette sammen alt av små batteri til mindre show med fyringssystem. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Da er det snart nyttår folkens! Årets handel Så bra ut! Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Takk takk ) Ser ut som du kommer til å kose deg på nyttårsaften også ivertfall! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Første året som 18 så måtte bli litt når jeg kunne handle alene hehe Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tips til fyrverkeri som smeller skikkelig? Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Første året som 18 så måtte bli litt når jeg kunne handle alene hehe Det skjønner jeg! Gratulerer med første selvstendige fyrverkeri kjøp som 18 åring! Hehe Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tips til fyrverkeri som smeller skikkelig? Det meste som har stor rørdiameter gir ganske store drønn.. Men hvis du er ute etter bare smell, bør du velge king of thunder fra cosmos Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Har dere tips til batteri til rundt 500kr+/-? Har XXL i nærheten, Svea og Rema 1000. Tror de fører Festival og Thunder serien slik som i fjor. Liker store peoner så vurderer derfor Cocktail. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Min handleliste for i år: XXL (Nova): V.I.P. Black Line 99:er Extreme Thunder Strike Hardcore Piranha 2 stk Totalt: 5300 kr Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvorfor kjøper dere så mye, og så mange små? Hvorfor ikke kjøpe et batteri til 2000kr så slipper du å stå ute i kulden/regnet til langt på natt? I denne tråden er jo mange entusiaster, og man vil jo ha litt å fyre opp denne ene kvelden i året det er lov med fyrverkeri, i stedet for at det er over etter 40sekunder(og dét har man betalt 2000kr for...) Personlig liker jeg mange lunter. Det er artig å begynne med småting på bakken, og fortsette med større airbombs og batterier utover kvelden Dessuten har jeg kjøpt dyre batterier før, men føler at jeg får mer for pengene med flere forskjellige av de litt mindre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Ser den Hos meg ble det i år Hades og Super Mix fra Svea. Nova forhandleren hos XXL hadde svært lite utvalg i år. Cosmos har jeg sett på men fant ingen fine fra de. Så satser på Super Mix til 99,- så Hades som finale Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Har ikke vært så aktiv her nå Men, jeg har film av fyrverkeriet mitt på kanalen min. Ble ikke så mye som jeg hadde trodd i år, men da kommer jeg mer tilbake til neste år. Alle år kan ikke være like Gleder meg til å prøve TEN og Bomb Extreme da Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg er så anti-fyrverki entusiast som man kan komme. Men må ta av meg hatten for dere som setter dere veldig inn i dette og bruker flerfolding tusenlapper på denne hobbyen. Virker som dere har det ekstremt gøy med det her og tviler ikke på at dere tenker sikkerhet. Men er dette en hobby som kun varer en måned i året med en kveld til bang? Eller er det mulig for dere å utøve den oftere? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hvordan er det å bytte kjøpt fyrverkeri i et annet istedenfor, med kvittering og ellers alt på topp? Svea det er snakk om btw. Endret 30. desember 2015 av Lami Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fyrverkeri går vell under angreretts loven? Kan bytte varer såfremt den er i samme stand regner jeg med. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg er så anti-fyrverki entusiast som man kan komme. Men må ta av meg hatten for dere som setter dere veldig inn i dette og bruker flerfolding tusenlapper på denne hobbyen. Virker som dere har det ekstremt gøy med det her og tviler ikke på at dere tenker sikkerhet. Men er dette en hobby som kun varer en måned i året med en kveld til bang? Eller er det mulig for dere å utøve den oftere? For meg varer dette hele Desember. Utover året er det mulig å drive med klasse 4 å profesjonelt fyrverkeri om du tar kurs eller den slags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå