BirgerCaC Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ja, tror det kommer til å bli veldig bra. Skal begynne å planlegge litt utover nå... Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Må få opp aktiviteten her nå! 1 des er rett rundt hjørnet. Kjenner jeg gleder meg vilt til å prøve fyringssystem med masse små batterier Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Lurer på hva slags stor-batteri jeg skal ha i år. Skal ha noe med store millimetere, men rakettbatterier blir for kort varighet. Norsk fyrverkeri er så dyrt også. Lurer på om jeg gidder. Skal ihvert fall ha 50. Monster. Håper at stigehøyden er forbedret i år Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Blir nok kun spectra på meg i år da jeg ALDRI har opplevd noe feil ved deres artikler. Svea har jeg hatt en god del problemer med, men også andre forhandlere har skuffet. Spectra skuffer sjeldent gitt=) Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Samme her. Ikke hatt så mye Spectra men det jeg har hatt har vert meget bra. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har aldri opplevd noe særlig kluss med noen av fyrverkeriforhandlerne, men noe er det alltid. Har opplevd feil med Svea, Festival og engelsrud. Spectra har jeg ikke mye erfaring med, men jeg kan ikke huske at jeg har hatt noe feil med dem, men det er kanskje på grunn av at jeg har hatt mye mer fra de tre andre. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Blir handling hos Spectra mest på grunn av størst rabatt der. Så tenker å handle diverse der å prøve. Mest spent på Formula 1! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Blir handling hos Spectra mest på grunn av størst rabatt der. Så tenker å handle diverse der å prøve. Mest spent på Formula 1! Blir en formula 1 på meg i år også, så blir spennende:D Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ska ha noen kartonger med små batterier fra dem, å seriekoble, blir spennende å prøve fyringssystem Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ska ha noen kartonger med små batterier fra dem, å seriekoble, blir spennende å prøve fyringssystem Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Tv 2 hjelper deg kommer med fyrverkeritest den 21. desember tror jeg det var Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Håper på noe reklame snart iaf Hadde vert spennende å se nyheter Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ja, det burde være mulig å få tak i reklame snart nå Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Eneste jeg håper på nå er godt vær. Det hadde gjort nyttårsaften komplett! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Lite aktivitet her nå! Min foreløpige handleliste: 6 stk Roulette 8 stk Dessert Storm 6 stk Buster 6 stk Magma 1 stk Formula 1 1 stk Victory Spring 3 stk 6pk Happy Spring 1 stk 8 Thunder 1 stk Ghost XL 1 stk Kjeltringen 2 stk 6pk Ghost 35mm 1 stk Red Dragon 1 stk Mix Max 1 stk Air Crusader XL 1 stk Thunder Finale 1 stk Happy Nightmare Alt fra Spectra! Blir en bra aften ;-) Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Gleder meg sykt nå, men er D noen som har en fin handleliste til 1000kr? Lenke til kommentar
Jonas3 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Min foreløpige handleliste: 2015/2016 Tuwinor cosmos - Nitro - Saturn missiles 300s - bomber - Armageddon Spectra - Formula1 - Gullgutten - The viking - Infantry Powerstar/europris - Multi power (x2) - Star Track - - Mega block - Starfighter - Multisonic Første året jeg ikke skal ha noe fra svea/nova. Grunnet litt lei av det de har og som jeg leser andre også har opplevd, så har jeg hatt et par batterier som ikke har vært helt trygge. Men erogså første gang jeg tester ut spectra, så spent på det! Kom gjerne med noen tips om det er noe jeg bør legge til/fjerne fra listen. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Bra liste! Spent selv på Spectra å håper det blir bra! 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Gleder meg sykt nå, men er D noen som har en fin handleliste til 1000kr? Spørs hva du liker da Kan jo kjøpe et ganske heftig batteri til 1000 kroner, men samtidig så kan du kjøpe flere mellomstore, eventuelt også airbombs og smått. Selv føler jeg at jeg får mest for pengene hvis jeg kjøper flere mellomstore batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå