BirgerCaC Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Plantasjen/Europris er nok de kjappeste. XXL og g-mail er de tregeste. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Synes også g-mail er treg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ha, ha! Mente g-sport Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Begynner og bli gira når jeg ser at det plopper inn ting her ! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hva er deres planer og budsjett for i år? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Aner ikke hvor mye jeg bruker i år. Jeg tenker ikke så mye på penger, men jeg tenker på at jeg må ha et bra fyrverkerisortiment. I år så går jeg for mer Sverige handling, og da blir det mindre penger (tror jeg), men mer fyrverkeri Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Tenker å ha en del i år, mange batterier. Ikke så mye smått som årene før. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Har litt smått igjen fra i fjor, så blir bare et batteri på meg i år. Synes det er trist at prisene bare øker og øker Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Meget trist att prisene øker, men må vell stoppe en plass? Noen som har erfaringer med Icake fra SVEA? Ser veldig fin ut iforhold til pris (299). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Icake er fin den. Jeg tror at du får den billigere hos XXL ( der heter den passion), og jeg tror at du kan få den for 200 der. Husker at de hadde den for noen år siden. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Var ikke i avisen i fjor. Gleder meg til reklame så det er mulig å planlegge litt bedre Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 XXL sa dem ikke viste enda hva dem skulle selge, så kan hende dem kommer med noe annet ett Nova :O Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg tror at de enten kommer til å selge fra Nova eller Svea. Er ganske sikker på det, men vi får nå se. Blir ihvert fall veldig overrasket dersom de selger noe annet enn nova/svea. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 http://issuu.com/osigraf/docs/thunder_premium_dm_15 Første reklame? Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fant du den på Norsk fyrverkeriforum gruppe på face? Jeg la den ut der hehe Og jeg er ny her i denne tråden, dette blir spennende Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Bra med nye folk her! Hvor fikk du reklamen fra? Er den fra i år, eller er den fra i fjor? Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg tror den er for i år, fant den da jeg søkte litt rundt på google. Mye av produktene er såklart satt opp i pris .. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Fant du den på Norsk fyrverkeriforum gruppe på face? Jeg la den ut der hehe Og jeg er ny her i denne tråden, dette blir spennende Fant den på FB siden ja! Velkommen til Diskusjon! Alltid kjekt å prate før den store dagen Vurderer sterkt å sende opp dronen jeg har med gopro kamera når jeg skal fyre opp noen batterier, men usikker på om jeg tørr, hehe. blir det fete bilder av slikt tror dere? Endret 8. november 2015 av LordImp Lenke til kommentar
OLEKU Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Takktakk Har tenkt litt selv på å sende opp dronen.. Problemet er at jeg ikke har gimbal og gopro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå