LordImp Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har vert I kontakt med bla Cosmos nå og skulle få mellom 40 og 50%. Dette er da direkte fra Cosmos ansatte selv Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har vert I kontakt med bla Cosmos nå og skulle få mellom 40 og 50%. Dette er da direkte fra Cosmos ansatte selv Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvis du handler fra lageret til cosmos så får du vell til innkjøpspris tenker jeg. Da blir det noe sånt som 40-50% Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Heldig dere som får rabatt da. Utnytt dette, og kjøp mer! Jeg får som sagt litt rabatt hos min Festival forhandler, men Festival er kjedelig Lenke til kommentar
LarseMannen87 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 I forhold til rabatter, så varierer det veldig hvor mye du får rundt omkring. Denne gangen var den dårligste rabatten jeg fikk 27% (pussig tall, men var 0,73-gangen i lista). Handlet for totalt ca 10k, og hadde produkter til en verdi av bortimot 17k.. Så jeg klager ikke! Beste rabatten fikk jeg fra Svea, med 35-40% ene plassen, og 40-50% den andre plassen jeg handla =) Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) - Endret 5. januar 2015 av RF123 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 slik kan det også gå... Her går fyrverkeri-fabrikken i lufta Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Så det klippet for noen timer siden! Hadde vørt gøy om det der var nyttårsrakettene mine. Da ville naboen ha blitt litt sur Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, et av mine Super Mix hadde feil, hvor skuddene gikk 1m opp, for så å komme ned på bakken å eksplodere. Jeg ble truffet og jeg ser at jakken min er ødelagt. Har fått et hull. Er det noe sjangs for at forhandler eller Svea vil erstatte jakken? Lenke til kommentar
LarseMannen87 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, et av mine Super Mix hadde feil, hvor skuddene gikk 1m opp, for så å komme ned på bakken å eksplodere. Jeg ble truffet og jeg ser at jakken min er ødelagt. Har fått et hull. Er det noe sjangs for at forhandler eller Svea vil erstatte jakken? Hei! Gitt at dette var Super Mix som er ett relativt svakt batteri: Ble sikkerhetsavstanden som står på batteriet overholdt? Husker jeg ikke helt feil står det 30 meter på alle Svea sine batterier (mulig det er 25 meter på Super Mix). Dersom sikkerhetsavstand IKKE er overholdt, vil jeg ikke tro at du sånn sett har krav på å få erstattet jakka. Generelt vil jeg tru at en kun kan kreve erstatning dersom minste sikkerhetsavstand er overholdt, og at bruksanvisning i det hele tatt er fulgt. Jeg mener selvsagt ikke at det er greit at effektene går av i lav høyde - men vil tru at produsentene er beskyttet for skader som inntreffer nærmere enn sikkerhetsavstand/etter bruksanvisning på produktet. Lenke til kommentar
J0llen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har man ikke overholdt sikkerhetsavstand og VET det selv så er det bare tull å kreve noe som helst. Har man overholdt den og VET det så kan man spørre de på en pen måte, men er det noen som helst tvil om at du var langt nok unna så bør du bare ta tapet på egen kappe. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Er det noen som har eksperimentert med å avvfyre flere batterier samtidig? blir dette ett bedre show for pengene? (tenker da på ett litt dyrt batteri, ca 600-800 + kanskje super mix og atomic i tillegg) Lenke til kommentar
LarseMannen87 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Har fyrt opp flere forskjellige kombinasjoner opp igjennom. For eksempel 4 Absolute Mix, to Pole Position, to pyro pro, nå sist Big Boy fra Festival sammen med Bombard 5.0. Må si at å fyre to og to batterier (store) gir en enorm effekt. Ett effektbatteri og ett rakettbatteri gir også ett fint inntrykk, grunnet forskjell i stighøyde og smell.. Mine absolutte favoritter er to Pole Position samtidig, eller som sist; to Sledgehammer fra Svea likt! Men ville nok ikke ha fyrt opp ett stort og ett lite effektbatteri sammen. Kjør heller ett mellomstort batteri sammen med ett rakettbatteri i størrelsen Megabomb/Bombard Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå er fyrverkerisessongen over for meg. Snakkes om noen mnd Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hørt at Svea har økt prisene i år. Ikke bra. De andre følger garantert etter. Jeg har de siste årene brukt 10-15k på fyrverkeri. I år vet jeg ikke om jeg gidder. Får nesten ingenting for pengene mer. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kjipe greier, håper på gode tilbud og lave priser generelt rundt i butikkene. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Håper Birger klarer å skaffe noen reklamer tidlig i år også Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Håper Birger klarer å skaffe noen reklamer tidlig i år også Jeg tror nok at jeg kan greie det også i år Jeg satser på å handle mer i sverige i år. Hvis du ser på you tube kanalen min så kjøpte jeg endel i sverige i fjor, men i år skal det bli mer i sverige. Jeg får mye mer for pengene der Jeg har masse spennende pinneraetter på lager. I fjor så hadde jeg masse pinneraketter, og da ble det en spesiell nyttårsaften Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Supert Birger! Å dra til Sverige frister veldig, men med bosted på Vestlandet blir det dyrt hehe. Gleder meg noe veldig allerede, når tror du att du får tak i reklame? Regner med Europris er tidligest ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå