FyrverkeriSjefen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Veil Pris på Formula 1 ligger på 1199,- Lenke til kommentar
FyrverkeriSjefen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da er Stjerneskudd samlingen komplett Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nydelig samling Lenke til kommentar
Leifen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Måtte ut med 1100 for Formula 1, tok med Red Dragon til 499,- og fikk en Roulett med på kjøpet Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Hmf, utsalgsboden jeg var på for å handle Festival fyrverkeri, hadde dyrere priser på fyrverkeriet enn det som sto i katalogen til Festival? Big Boy feks kostet 650,- istedenfor 550,-, og mye annet var mye dyrere. Endret 30. desember 2014 av Lami Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Du skulle ha spurt dem om hvorfor de solgte fyrverkeri for så dyre priser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 De tok frem en liste de hadde og sa "ja det skal være riktig pris", åh da ble det Upper Cut istedenfor Big Boy, dritt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da skulle du bare ha sagt: NEEEEEEEEEEEIIII Ikke riktig pris Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvor selger de fyrverkeri i Bergen? Var en tur i sentrum tidligere i dag, men fant ikke noen utsalgssteder. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Så dro jeg til Festival for å kjøpe Pyro Pro, men glemte helt av hva jeg skulle kjøpe. Endte opp med: 1 Kick Start 1 Gold Digger 1 Power Box Maxi 1 Buttkicker 1 Uppercut 1 Poker Face + 2 pk romerlys. Orker ikke å dra en tur til i drittværet. Satser på at det jeg har kjøpt holder. Lenke til kommentar
Andy x Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvor selger de fyrverkeri i Bergen? Var en tur i sentrum tidligere i dag, men fant ikke noen utsalgssteder. Åsane og Europris på Danmarksplass. Lenke til kommentar
Andy x Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Noen som har prøvd batteripakken fra europris til 899? virker som en pakke du får mye for pengene. Lenke til kommentar
kevin Kyo Nightwolf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 morn folkens jeg er ny når det kommer til fyrverkeri og hakke anelse so DONT JUDGE ME xD jeg svidde nettop noen tusen av på fyrverkeri, blandt annet en power step fra power-star fireworks og det er et insøkk i pappen rundt den ca 1 cm dyp (mot kanten av boxen) har dette noe å si? kan dette fyrverkeriet vere farlig? må bare vere sikker, bedre å spøøre enn å sette folks liv i fare og en annen ting., det er hull i den "fancy" tynne papiret rundt dette fyrverkeriet. har det noe å si? og skal dette pappiret vere på i det heletatt under avfyring? (det pappiret sitter liksom litt løst og når jeg ser under den er boksen inni brun ish farge) med en god del klistremerker på for reklame og instruksjoner.) er bare litt redd for at hvis jeg fyrer av med det på at det skal endre retning på fyrverkeriet og at det skal gå galt. for jeg vet ikke om det er noe papir rundt det under dette papiret. jeg veit at det pleier å være noe over det på andre fyrverkerier men dette papiret virker litt tykkere enn andre ting jeg har sett tidligere Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Fekk kun kjøpt litt fra spectra idag, då eg sto alt for seint opp og orka ikkje reise til byen. Så eg satser på og reise imårra tidlig og kjøpe resten da. Spectra forhandlereren eg kjøpte hos hadde ikkje fleire Roulette så må nesten satse på at Spectraforhandlerane i byen har den. Fekk tak i Red dragon og en sekspakning med Ghost 35mm Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 morn folkens jeg er ny når det kommer til fyrverkeri og hakke anelse so DONT JUDGE ME xD jeg svidde nettop noen tusen av på fyrverkeri, blandt annet en power step fra power-star fireworks og det er et insøkk i pappen rundt den ca 1 cm dyp (mot kanten av boxen) har dette noe å si? kan dette fyrverkeriet vere farlig? må bare vere sikker, bedre å spøøre enn å sette folks liv i fare og en annen ting., det er hull i den "fancy" tynne papiret rundt dette fyrverkeriet. har det noe å si? og skal dette pappiret vere på i det heletatt under avfyring? (det pappiret sitter liksom litt løst og når jeg ser under den er boksen inni brun ish farge) med en god del klistremerker på for reklame og instruksjoner.) er bare litt redd for at hvis jeg fyrer av med det på at det skal endre retning på fyrverkeriet og at det skal gå galt. for jeg vet ikke om det er noe papir rundt det under dette papiret. jeg veit at det pleier å være noe over det på andre fyrverkerier men dette papiret virker litt tykkere enn andre ting jeg har sett tidligere Hei, har ikke noe å si at det er papp mot kanten av boksen, utskytningsladningen brenner lett i gjennom. Papiret skal være på under avfyring, er for å beskytte mot regn og snø, så ingen grunn til å bekymre seg Lenke til kommentar
Brow Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da er handelen ferdig for i år. Mangler en Mega Bomb(Svea) og en Thunder Kingdom(Cosmos) på bildet. Lenke til kommentar
kevin Kyo Nightwolf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 men hvis pappirer har falt av har dete noe å si eller fungerer det som det skal selv om topp papiret ikke er på? (det fallt av når jeg kikket på det xD) og den bulken er ikke bare litt inn mot kanten, hele siden er skeiv (vertikalt) som om noen har holdt boksen og presset den sammenj) jeg ringte europris om det og jeg skal få nytt. men om det ikke er farlig for folk til tross for det jeg skrev vil jeg gjrne slippe å dra helt ut til madla xDDDD bor et stykke unna har ikke bil og blir smått med tid etter jobb xDD Lenke til kommentar
kevin Kyo Nightwolf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 De tok frem en liste de hadde og sa "ja det skal være riktig pris", åh da ble det Upper Cut istedenfor Big Boy, dritt. alle priser på alle produkter som er aventert på butikkens internett side og aviser SKAL vere den som eventuelle produkter blir solgt for i butikk. dette gjelder alle butikker. (ja jeg er sikker. jobber i butikk selv. Elkjøp stavanger) det er et regelverk for slikt for å unngå svindleri. og tro meg.... mange butikker prøver seg på svindel (for eksempel etter du har vert i butikken for eksempel expert, lefdal, clas olshon. sjekk hva produktet koster på internett etter du har betalt eller før du har betalt. har du betalt og går og prisen er forskjellig, da går du tilbake til butikik. peker på prisen i eventuell avis eller nettside. og forlang pengene som du har betalt for mye tilbake. eller gå til butikksjefen. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da kommer det i løpet av de neste timene ut 2 videor på min kanal. Vil gjerne gjøre om navnet på kanalen til fyrverkerijenta, men får det ikke helt til:P Følg med de neste timene i hvert fall. Kommer unboxing og del 2 av innkjøpsvideo:D Line Moen heter kanalen foreløpig:D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå