Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) De to små hullene eller endene? (teipa de 2 små hullene og den fungerte helt normalt) 7634811[/snapback] Det skal visst være de små hullene. Kanskje du må prøve med mange lag med gaffa-tape. Putt noen bittesmå steiner inn i de små hullene så kanskje det funker. Merkelig. Endret 3. januar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gaffa - tape 7634837[/snapback] Kall det ducttape om du vil. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) OK det funker sikkert Endret 3. januar 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Samme som sølvteip? 7634854[/snapback] Ja, på en måte. Legger med en link slik at vi får en oppklaring på "problemet". Duct tape blir ofte brukt til "teiping". Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 åja...nå husker jeg...glemte en liten stund hva det var jeg Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hatt mye gøy med slik tape på jobben ja! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde en topp nyttårsfeiring i år. ska opp på hytta i hedmark og fyre av litt av restene mine. PS: hvordan kan man få Jumping Jack til og smelle? Mine Rester: Bilde 7634285[/snapback] Har du lyst og selge noe til meg Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) har hamstra i år så jeg selger nok ikke Var akkurat ute med noen Hylere som har blitt til kinaputter. puttet en i et trafikkrør(langt plastik rør som står i veikanten bortover øde veier). jeg puttet en hyler i røret og det eksploderte med et overdøvenede smell og røret spydde ut røyk. senere så la jeg en på isen og når den gikk av smalt det utrolig høyt og et kjempe-ekko kom etter. jeg sier det, disse tingene er ikke kinaputter de er kinadrønnere Endret 3. januar 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvor mye er boten på hvis du blir tatt i å sende opp fyrverkeri nå? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvor mye er boten på hvis du blir tatt i å sende opp fyrverkeri nå? 7635609[/snapback] Vetta faen jeg, sender opp som bare f jeg Fikk ikke brukt opp halvparten på nyttårsaften engang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvor mye er boten på hvis du blir tatt i å sende opp fyrverkeri nå? 7635609[/snapback] Vetta faen jeg, sender opp som bare f jeg Fikk ikke brukt opp halvparten på nyttårsaften engang.. 7635622[/snapback] Kanskje en ide' og koble sammen lunter og slikt med stjerneskudd og stikke slik at du er langt vekk når "bomba" går av? Da blir du ikke tatt i hvertfall. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var akkurat ute med noen Hylere som har blitt til kinaputter. puttet en i et trafikkrør(langt plastik rør som står i veikanten bortover øde veier). jeg puttet en hyler i røret og det eksploderte med et overdøvenede smell og røret spydde ut røyk. senere så la jeg en på isen og når den gikk av smalt det utrolig høyt og et kjempe-ekko kom etter. jeg sier det, disse tingene er ikke kinaputter de er kinadrønnere Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 En kompis gjeng som samla sammen 250 kruttrøyk, satt de på en åpen plass.DET SMALT DET, kunne høre det flere kilometer vekk. Politi var dr på 2 min! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Det var sjukt jeg tok senere en vanlig hyler og den for ut av røret som en missil er det noen andre som har igjen fyrverkeri? Endret 3. januar 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det var sjukt jeg tok senere en vanlig hyler og den for ut av røret som en missil er det noen andre som har igjen fyrverkeri? 7635760[/snapback] Ja jeg har. 3 pakker (a 6stk) happy spring. 3 x 25 skudds batterier og 12 tanks. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ekke dårlig det, ref til tideligere bilde for min beholdning(Har Minska Litt Da Vettu ) Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Må innrømme at det er gøy med tanks, spesielt å holde de å sikte de på en kompis, den dingsen sprenger som et H Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Åpne Tanksen og ta ut den øverste kanonen, teip så over den røde enden på det lille røret 2 ganger. så har du en kinaputt Endret 3. januar 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Stilig, det må jeg prøve engang. Sitter nå igjen med: Cracking balls: Og noe fontene greier, og sånn SoS blinke sak. Noen som har noe kreativt å finne på med de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå