BirgerCaC Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nei, jeg oppdaget at jeg glemte den Orket ikke å lage hele filmen på nytt, så jeg lot den gå. Hvis du lurer på noe om den så har den 500g krutt på 25 skudd 30 mm diameter, så det virker som om det er ett flott batteri til 400 kr Handlet du på G-Max? Nei, det gjorde jeg ikke Handlet i en bod Han gav meg gode tilbud. Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Sendte en melding til Cosmos på Facebook og fikk raskt svar, så nå vet jeg hvor utsalget er. Kjenner de som selger Nova her i byen også, så det er mulig jeg kan få noen rabatter der. Har noen erfaringer med rakettbatterier fra Nova? Ser at de har fine priser i forhold til kruttvekt / antall skudd / rørdiameter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Magnum er et meget bra rakettbatteri fra nova. Det er det samme som Bombard fra Svea. Batteriet koster 300 på XXL, og det er rimelig i forhold til bombard som i år kostet 350 hos svea forhandler. Jeg fikk den imidlertidig for 320 Ellers så er hardcore et bra batteri om du vil ha flere skudd og lengere varighet. Bomb Extreme er også et bra batteri som er ett hakk bedre enn hardcore. Flere skudd, og en generelt sett bedre show opplevelse Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Da kommer det video ut i kveld allikevel:) Det er en video av det jag foreløpig har handlet. Resten kommer i en oppdatert video i morgen eller tirsdag:D Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Så bra, gleder meg til å se video. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Så bra, gleder meg til å se video. Den driver og gjør seg om til mp4 fil, så håper på å få den ut før klokka 24.00:D Tar litt tid med disse videone;) Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Da kommer det video ut i kveld allikevel:) Det er en video av det jag foreløpig har handlet. Resten kommer i en oppdatert video i morgen eller tirsdag:D va heter du på YouTube Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 line Da kommer det video ut i kveld allikevel:) Det er en video av det jag foreløpig har handlet. Resten kommer i en oppdatert video i morgen eller tirsdag:Dva heter du på YouTube Line Moen heter jeg der:) Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jobber så hardt jeg kan med å få opp videon, men det tar jævlig tid med opplastinga. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 http://kundeavis.gsport.no/?utm_source=homepage&utm_medium=karusell&utm_campaign=kundeavis Må si meg veldig skuffet over G-Max. Her var ikke mange gode tilbud. Har sendt en forespørsel på e-post til min lokale G-Max om de vil gi meg en pakkepris på noe fyrverkeri. Ellers blir det handel på XXL for min del. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Bare skuffende priser fra g-max ser jeg Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Da var jeg å handlet ble litt mye småtteri i år, skal også gå til europris imorgen og kjøpe 2 pakker med speedfire. Godt nyttår foresten Da var jeg å handlet ble litt mye småtteri i år, skal også gå til europris imorgen og kjøpe 2 pakker med speedfire. Godt nyttår foresten Endret 29. desember 2014 av Fyrverkerimannen Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Da var jeg å handlet ble litt mye småtteri i år, skal også gå til europris imorgen og kjøpe 2 pakker med speedfire. Godt nyttår foresten Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Sitter og vurderer airbombs, Først hadde eg tenkt å kjøpe 2 pakker med Happy Spring fra spectra, men lurer litt på om eg heller skal gå for Monster airbomb fra Svea. Korleis er effektene på Monster airbomb iforhold til happy spring? Har Monster airbomb noken form for peoner? Happy spring er vel bare et hyl og et smell Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 En av airbombene i monster airbomb pakken har peon. De to andre har smell. Jeg vet derimot ikke hvordan happy spring fra spectra er. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Happy Spring (samme som Night Thunder) har bare et svakt hyl og et veldig svakt smell, dårligste enkeltskudd jeg har testet, anbefales ikke. Kjøp heller Monster Airbomb fra Svea du Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 En av airbombene i monster airbomb pakken har peon. De to andre har smell. Jeg vet derimot ikke hvordan happy spring fra spectra er. Da går eg nok for svea. Meiner eg husker at Happy spring kunn har et hyll og smell og dette blir litt for ensformig for min del. Itillegg sparer eg litt på kjøpe svea sine Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 noken som veit ca ka prisen på 3 pack med .35 monster ligger på ? Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Endret 29. desember 2014 av fyrverkeri-experten Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 noken som veit ca ka prisen på 3 pack med .35 monster ligger på ? 20 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå