Fyrverkerimannen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Europris har endel gode tilbud som f eks multi power, power supreme, Star Figther, big Block, star Track o.l Ellers så kan du også snappe opp litt hos svea og festival. ja men skal bare ha litt air bombs , speedfire og multipower på europris også finner jeg litt annert gøye ting på de andre forhandlerene Endret 24. desember 2014 av Fyrverkerimannen Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Europris har endel gode tilbud som f eks multi power, power supreme, Star Figther, big Block, star Track o.l Ellers så kan du også snappe opp litt hos svea og festival. ja men skal bare ha litt air bombs , speedfire og multipower på europris også finner jeg litt annert gøye ting på de andre forhandlerene Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Noen som vet om noen Engelsrud batterier som det er verdt å prøve? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Armybox. GMax solgte den tl 999 i fjor. Beste batteriet jeg hadde i fjor. Kjører de samme tilbud i år er det garantert kjøp! Hvis du skal ha noe billigere har jeg ikke noe å anbefale. Prøvde også Phantom of the night i fjor, og den kan ikke anbefales. Det er mulig mitt var feilvare da, vet ikke. Men skudda gikk av alt for lavt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg skal på engelsrud show i sarpsborg den 28 desember Alt vil bli filmet, og lagt ut på kanalen min Gleder meg til showet Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg skal på engelsrud show i sarpsborg den 28 desember Alt vil bli filmet, og lagt ut på kanalen min Gleder meg til showet hva heter kanalen din? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ser prisene har steget en del i år da synker interessen min i takt. Synes det er for drøyt at det skal koste minst 2000 kr for 5 minutter med fyrverkeri. Det er noen som blir rike på dette her skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg skal på engelsrud show i sarpsborg den 28 desember Alt vil bli filmet, og lagt ut på kanalen min Gleder meg til showet hva heter kanalen din? Kanalen min heter Fyrverkeri Kanalen Du finner det med en gang hvis du søker på you tube. Du finner også link til kanalen i signaturen min Ser prisene har steget en del i år da synker interessen min i takt. Synes det er for drøyt at det skal koste minst 2000 kr for 5 minutter med fyrverkeri. Det er noen som blir rike på dette her skjønner jeg. Tror ikke at de blir meget rike, men de tjener nok litt penger. Prisene øker på grunn av at prisene på råvarer øker. Arbeidere i Kina skal også ha bedre forhold og dette koster penger. Dermed har også prisene økt i takt med dette Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Prisene vil alltid øke, akkurat som med andre ting. Lønningene øker også for hvert år, så det går nesten ikke ann å tenke sånn;) Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Dette er det eneste som er satt opp på lista Bandit Two in one Coctail Bomb festival 2 pakk 35 monster 2 stk super mix skal fortsatt bruker 1500 kr til hos festival. tips? ikke noe små ting som dynamit harry eller no.. tenker 5 stk av de batteriene til 50 kr, men er bareå komme med tips! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 I år så blir det kun en cocktail, en super mix og en 50 monster på svea hos meg. Resten av svea produkter handles som Nova. Mye billigere... Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Meldt dritt vær her nå -.- Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Meldt dritt vær her nå -.- Stakkar deg hvor bor du ? Endret 26. desember 2014 av FyrverkeriElskeren Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 I år så blir det kun en cocktail, en super mix og en 50 monster på svea hos meg. Resten av svea produkter handles som Nova. Mye billigere... Hvor mye koster en 50. Monster fra svea ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Koster 450 for en 6 pac og 80-100 kroner for 1 stk. Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen som vet når de begynner å selge hos svea ? Bor i Sokndal/ egersund Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Tror de starter imorgen hos deg hvis jeg ikke tar meget feil nå Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Tror de starter imorgen hos deg hvis jeg ikke tar meget feil nå takk Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Gleder meg til imorgen Lenke til kommentar
Fyrverkerimannen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvilken familiepakke advarer dere at jeg skal ta hos svea? Den så er mest futt i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå