Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
PS: hvordan kan man få Jumping Jack til og smelle? :hmm:

7634285[/snapback]

Tette de små hullene på de.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
(...) hylere da?

7634328[/snapback]

Få hylere til å smelle?. Det vet jeg ikke, men noen av mine gjorde det forde'. Jeg tenker du må få alt kruttet inni hyleren til å tenne nesten samtidig for at den skal smelle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
(...) hakke opna speedfire ennå men smeller de også eller?

7634362[/snapback]

Jeg synes speedfirene er noen ustabile beist. Det var derfor jeg kjøpte dem! :w00t: Vet alldri hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Mener du att de kan smelle i år eller att de flyr rundt og er helt ville (det er det kuleste :dribble: )

7634591[/snapback]

Ja, de flyr rundt og er helt ville. Flere av mine var nære med å treffe folk. Noen traff også huset. Bare legg dem ned på bakken (ikke stikk dem ned), tenn på og løp langt vekk.

Lenke til kommentar
(...)og en ting til går prisene opp eller ned?

7621094[/snapback]

Prisene har holdt seg akkurat likt de siste årene på de samme produktene, så ingenting tyder på at det skal bli noe anderledes i år.

7621402[/snapback]

 

Feil, prisene har gått opp en noe det siste året. Men fyrverkeri priser er ustabile pga det blir kjørt kampanjer osv.

7621429[/snapback]

Det er sant, og høyere vil prisen bli for oss forbrukere på sikt. Allerede i flere år har importørene merket prisøkningen fra sine leverandører, så vi kan forvente at prisen vil gå opp med opptil 20% på enkelte artikler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...