BirgerCaC Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Skal komme ca 10 filmer før julaften. Her er tittellista som jeg har planlagt, så vet dere omtrent hva dere kan vente dere FØR jul -Hvordan lage lunte -Hvordan lage thunder -Hjemmelagd Thunder -Ultima (festival) -Fyrverkeri show i kina -Sprenging av brusboks -Kålhode blir sprengt i lufta -HTC telefon sprenges -Hvordan lage påtenningspinner -Hvordan lage utskytingsrampe Det er mulig at noe blir endret på, men det er omtrent dette jeg har planlagt. I tilegg så kommer det unboxing filmer, presentasjoner og mer modifisering i romjula 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Min erfaring fra europris er at fyrverkeriet holder tipp, topp stand. Aldei hatt noen store problemer med fyrverkeri fra europris Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Var nok et feilproduksjon, skjer av og til. erfaringen din? bra? Erfaringen min er bra ja, har aldri opplevd noe feil med fyrverkeri fra europris bortsett fra disse røde speedfirene som kommer i 100-pk. De fungerer ikke alltid som de skal, hyler av og til ikke. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 I morgen kommer det en video på min youtubekanal av fjorårets innkjøp. Jeg var litt misfornøyd med videon i fjor, jeg syntes jeg prata for mye, men i år så er jeg tøff nok til å laste den opp. Både jeg og birger kommer til å laste inn filmer av vårt fyrverkeri, så følg med på begge kanalene. Link kommer ut i morgen så følg med:D Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Speedfire som kommer i 100 pac fungerer aldri. De kjøper man kun for å modde. Til gjengjeld så er de veldig billige da. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) 2 uker til det smeller:D Endret 17. desember 2014 av FyrverkeriHyper90 Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Fyrverkerivideon min fra i fjor er nå ute på kanalen. Abonner og følg med videre:) Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Skal se den etterpå! Noen som vet om de selger fyrverkeri på Rusta? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Kommer mange nye filmer i kveld Jeg har hatt bronkitt i en evighet nå, så jeg har hostet i uker. Håper at jeg blir bra til jul og nyttår, for det vil bli en sørgelig jul om jeg ikke blir det. Det er vanskelig å lage fyrverkeri filmer med all den hostingen, så dermed så blir ikke filmene av helt den samme kvaliteten. Tar meg ferie til helgen, så da får jeg mye mer tid til fyrverkeri og lignende. Gleder meg til dette 1 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 tror det blir bandit på meg som finale, noen som har et batteritips til 200 kr? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Big block, star track, mega bomb. De alle er gode batterier Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 tror det blir bandit på meg som finale, noen som har et batteritips til 200 kr? Megabomb fra Svea er fint. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fyrverkerivideon min fra i fjor er nå ute på kanalen. Abonner og følg med videre:) Morsomt å se jenter interessert i fyrverkeri Det var en fin video. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 I morgen kommer det en video på min youtubekanal av fjorårets innkjøp. Jeg var litt misfornøyd med videon i fjor, jeg syntes jeg prata for mye, men i år så er jeg tøff nok til å laste den opp. Både jeg og birger kommer til å laste inn filmer av vårt fyrverkeri, så følg med på begge kanalene. Link kommer ut i morgen så følg med:D Hva syntes du om de forskjellige batteriene du hadde? Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 I morgen kommer det en video på min youtubekanal av fjorårets innkjøp. Jeg var litt misfornøyd med videon i fjor, jeg syntes jeg prata for mye, men i år så er jeg tøff nok til å laste den opp. Både jeg og birger kommer til å laste inn filmer av vårt fyrverkeri, så følg med på begge kanalene. Link kommer ut i morgen så følg med:D Hva syntes du om de forskjellige batteriene du hadde? Jeg synes de fleste var greie. Star track er kanskje min favoritt, men megabomb er også bra. Synes allikevel at både megabomb og bombard smelle for jævlig, men om man like kraftige smell så er de absolutt verdt å gå for:D Fontene var jeg ikke veldig imponert over så det blir ikke de i år, men noen lyx og noe annet i steden for. Blir gøy uansett! =) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 All in one et en fin fontene Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Hbor blir det av den xxl reklamen som du skulle skaffe a? birger Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 XXL vil ofte ikke gi meg den før nærmere salgsdatoene. Det er tilfele også i år. Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Skal se den etterpå! Noen som vet om de selger fyrverkeri på Rusta? Hvor er rusta ? Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Er komt I Åsane for meg. Men vet ikke om dem selger Endret 20. desember 2014 av LordImp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå