xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Mitt fyrverkeir 2013-2014, hadde en pakke pinneraketter men viste ikke det på vidoen:) Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vis noen har masse småtteri igjen, er jeg villig til å kjøpe for det dobbelte av det du betalte ! Bare send meg melding Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 http://youtu.be/1DjWm5gWd2Q Pinneraketten min <3 Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vis noen har masse småtteri igjen, er jeg villig til å kjøpe for det dobbelte av det du betalte ! Bare send meg melding Har en Big Bang, en Party Mix og en Crackling Balls Megapack igjen, men vet ikke om jeg kan/vil selge dem. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kan kjøpe Big Bang for 700kr, og de andre for 250, eller om du vil bytte det mot noe fyrverkeri jeg har igjen ? penger Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 http://www.ba.no/nyheter/article7076042.ece Folk har funnet ut at de kan være like mye idiot med airbombs som med pinneraketter bravo.. Ja å bannlyse pinneraketter var klart løsningen. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 http://www.ba.no/nyheter/article7076042.ece Folk har funnet ut at de kan være like mye idiot med airbombs som med pinneraketter bravo.. Ja å bannlyse pinneraketter var klart løsningen. Jeg er for pinneraketter i 2014! Eller bare å dra en tur til Sverige Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nå kommer det sikkert til å bli stille her på forumet fremover, også fra min side, men vi snakkes igjen når det nærmere seg 2015 Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er ikke pinneraketter mye tryggere en air-bombs? - Pinneraketter kan ikke velte, det kan air-bombs lett gjøre. - Air-bombs er enklere og tryggere for den som skyter å ha "krig" med, noe som gjør at dem enklere kan blir brukt til det. I hvilket tilfelle er pinneraketter mer farlige enn air-bombs eller annet fyrverkeri? Pinnene tar fyr og antenner hus? Jeg synes hvert fall de har veldig tynne grunnlag for en slik ulovliggjøring, som de forsåvidt har med alt annet. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har vært i selskap i dag så jeg har ikke fått skrevet så mye her, men jeg vil ai ay filmer av diverse batterier kommer ut på you tube kanalen min i kveld Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Sendt mail til Spectra nå. At det ene batteriet, til 800kr jeg hadde, kun avfyrte et skudd av 19 totalt er jævlig deprimerende. Trodde jeg skulle grine når Armageddon batteriet så veldig bra ut på video også funket det ikke :'( Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Også du som opplevde problemer med ett batteri i fjor også Uflaks du!! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tok noen bilder over gjøvik fra en høy lokasjon og lot merke til at det var en som sendte opp pinneraketter syns bare det er helt sykt hvor dominerende de er fremfor det småtteriet de stapper inn i batterier. Beste fyrverkeriminnet mitt er med pinneraketter og kommer nok aldri til å bli overgått. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Får håpe at de blåblå har litt mer vett i hodet enn de rødgrønne nå da Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror egentlig ikke det er på agendaen deres ved mindre noen lyser ut "porblemet" lobbyer det på noen måte, ser jo ikke ut som det hjelper for skader på statsen iallefall. Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gleder meg allerede til den 27 desember. hehe 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gold Digger eller EL Ninjo frister til neste år Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 JÆVLIG dumt at Europris ikke gadd å selge 2013 - 2014... Her i Brønnøy ofc. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Dumt det, men jeg må si at Piranha batteriet overrasket meg til den prisen! Power Step fra europris var skuffende, mens Star Figther var ok til den prisen. Ellers så imponerte også F-16, bortsett fra litt dårlig konstruksjon på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå