BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Her har nesten alt gått bra hittil. Har ikke fyrt av noe veldig kraftig enda, men har tatt ett par F-16. På det ene batteriet så gikk skuddene over alt, men kom heldigvis ikke på meg. Fant ut at det var en dårlig konstruksjon på batteriet som har forårsaket at det fløy utover. På det andre batteriet så gikk alt bra, men da støttet jeg det sannelig godt opp også Kos dere da! Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Her er det sterk vind Øker bare spenningen det, hehe Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har tatt flere airbombs og stemningen er i topp! Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tok en pakke Monster airbombs istad og to av de sprang på bakken. skummelt! Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Skyter ikke opp raketter selv, her går det bare i stjerneskudd. Ser heller på alle andre som sender opp i stede for å bruke mange hundre kroner på rakette. Synes det er dumt at det er så mange skader, men det er dessverre ikke noe man kan gjøre med det 1 Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Stemningen er på topp her og, koser meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Så jaggu noe fyrverkeri over en skogås nå, og høre litt smell men ser så og si ingenting ellers. Litt småregn og vind, så ikke d beste været her. Det lille jeg har får vente til kl 12 Endret 31. desember 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Her har det vert opphold og lite vind! Skutt opp en 30-40 airbombs og sikkert 200 lunter til! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal ihvert fall IKKE ha så mange lunter til neste år Til neste år så har jeg bestemt meg for at jeg skal ha ett finalebatteri, ett medium batteri og noen airbombs. Har jo igjen halve fyrverkeriet mitt nå enda jeg har vært ute i nesten hele kveld Da blir det noe jeg kan spare til neste år i alle fall da Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Min 1814 gikk faen ikke av!! går det an å få tilbake pengene? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Riv opp pappen, finn luten som har slokna og koble på stjerneskudd eller ett eller annet og antenn den igjen du Hvis du ikke vil det så kan du også få tilbake pengene. Godt Nytt år folkens! Har ikke opplevd noen skader, men har vært en del ustabilt fyrverkeri, men det må man regne med det Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Godt nytt år! Dette var helt fantastisk og heftig! Piranha batteriet var helt supert til den prisen og det var Roulette også! Og Magnum hadde enorme effekter! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ble overrasket over phiranha jeg også! Heftig batteri, bortsett fra at jeg hadde en slurve feil på batteriet da. Ett av skuddene var vendt ned. Altså leire siden var vendt opp, så skuddet gikk ut på bunnen, men det gikk bra heldigvis Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Deilig nyttårsaften! Presicion42 fra nova var kveldens vinner for min del. Klart bedre enn både star Track og Magnum. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Brukte sånn omtrent ingenting av det jeg handlet inn, reiste heller på et klasse 4 show like i nærheten, så nå har jeg igjen ca 150-200 forskjellige airbombs og altfor mye smågreier jeg aldri orker å bruke. Har no heldigvis noe liggende til resten av året da, tross alt ca 360 dager til neste gang man kan få kjøpt mer. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vert ute hele kvelden! Alikavell ble ikke alt skutt opp Men godt nyttår! Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Bra nyttårsaften toughts: Skal hamstre Roulette (spectra) og slå sammen luntene til neste år... makan til value for money! Varer ikke lenge, men er helt OK tempo og overraskende bra effekter og drønn egentlig og jeg skal ikke gå en nyttårsaften til uten Multi Power fra power star.. var for seint ute med å kjøpe det, så var utsolgt menmen, Godt nyttår folkens, måtte det bli lov med pinneraketter igjen til neste nyttårsaften Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har igjen en Star Track, en power supreme, mange 16 skudds batterier, en 5 pac monster og masse airbombs og småtteri Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har 15 hylere igjen og en Night Thunder Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Pappa synes multi power 49 kr var bedre en mega bomb til 199 kr, og det sier litt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå