FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ja, de skriver "Nyhet" på produkter som kom ut for ett par år siden. Da selger de gjerne litt av den Det samme som der de skriver at ett batteri er testvinner. Mulig at batteriet er testvinner i 2008, men batteriene kan ha forandret seg mye siden 2008 Men det er rett og slett for å kunne få selge litt mer. Ellers så må jeg gjenta. Kjedelig fontene, og jeg angret selv på at jeg kjøpte denne, men det er jo mulig at det er noen som liker dette også. Jeg vil for all del ha small og crackling i fontenene kombinert med hyppig fargeskifte Jeg var ute og testa den nå, og kan ikke si at jeg ble sånn veldig imponert. Litt kjedelig var den, men fin stighøyd da:D Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen som vet om de selger fyrverkeri til personer paa kanarioyene? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg var ute og testa den nå, og kan ikke si at jeg ble sånn veldig imponert. Litt kjedelig var den, men fin stighøyd da:D Ja, grei stigehøyde, men som sagt og som du sikkert har merka så var den dønn kjedelig til å koste 50 kroner Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ja, grei stigehøyde, men som sagt og som du sikkert har merka så var den dønn kjedelig til å koste 50 kroner Også har du jo denna super power pakka som du kjøpte da, og den inneholder godt med fontener, men det er vel bare tap å kjøpe sånne pakker vel? :/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Nja, den er ikke helt verdt pengene syntes jeg, men det er mange flotte og sjeldne produkter oppi den som jeg vil ha tak i F eks Colorfull Rain som jeg kjøpte! Den var jo helt fantastisk, og film av den ser du på you tube kanalen min Det sinnes også andre flotte fontener i den. Man la oss gå til bunns i dette. Nå skal jeg anslå hvor mye hvert produkt koster etter min mening i og med at jeg har hatt denne pakken 2010, 2011, 2012 og i år faktisk Så under her har jeg en liste med de forskjellige produktene samt en anslått pris og grunnen til prisen. Colorful Rain: 30,- (kan mache med all in one. Dermed blir denne prise satt) One Shots 2x 14,- (en pakke med 3 stk koster 20. Delte 20 på 3 og jeg vil da si 7 kr stk) Hot Shot 2x 40,- (rundt 20 kr stk i og med at konkurrerende skudd koster omtrent 20 kr stk) Tripple Star 30,- (kan sammenlignes med power box missile) Golden Buqet 2x 20,- (pris anslått av erfaringer) Crackling Fountain 25.- (Pris anslått av erfaringer) Romerlys 2x 30,- (regnet ut i forhold til en pakke med 6 stk romerlys) Fatamorgana 50,- (enormt gode effekter!!!!!!) Må oppleves! Prisen er kanskje da ikke så dum som vi tror, men litt overpriset er den Men Endret 30. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Nja, den er ikke helt verdt pengene syntes jeg, men det er mange flotte og sjeldne produkter oppi den som jeg vil ha tak i F eks Colorfull Rain som jeg kjøpte! Den var jo helt fantastisk, og film av den ser du på you tube kanalen min Det sinnes også andre flotte fontener i den. Man la oss gå til bunns i dette. Nå skal jeg anslå hvor mye hvert produkt koster etter min mening i og med at jeg har hatt denne pakken 2010, 2011, 2012 og i år faktisk Så under her har jeg en liste med de forskjellige produktene samt en anslått pris og grunnen til prisen. Colorful Rain: 30,- (kan mache med all in one. Dermed blir denne prise satt) One Shots 2x 14,- (en pakke med 3 stk koster 20. Delte 20 på 3 og jeg vil da si 7 kr stk) Hot Shot 2x 40,- (rundt 20 kr stk i og med at konkurrerende skudd koster omtrent 20 kr stk) Tripple Star 30,- (kan sammenlignes med power box missile) Golden Buqet 2x 20,- (pris anslått av erfaringer) Crackling Fountain 25.- (Pris anslått av erfaringer) Romerlys 2x 30,- (regnet ut i forhold til en pakke med 6 stk romerlys) Fatamorgana 50,- (enormt gode effekter!!!!!!) Må oppleves! Prisen er kanskje da ikke så dum som vi tror, men litt overpriset er den Men Regner man sammen det du skrev her så havner man et stykke over det som faktisk er prisen, så da er det kanskje en god deal da:P Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) 239 kom jeg frem til. Pakken koster jo 279 kroner Endret 30. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Gleder meg til 1800 kjenner jeg nå, hehe! Klør i fingrene! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 239 kom jeg frem til. Pakken koster jo 279 kroner Åja, jeg ganga noen ting med 2 siden du skrev x2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Åja, jeg ganga noen ting med 2 siden du skrev x2 Hadde ganga det jeg vettu Gleder meg til 1800 kjenner jeg nå, hehe! Klør i fingrene! Tror at jeg begynner kl 20.00 i år, men det er mulig at jeg begynner tidligere også på grunn av møkkavær som er meldt utover kvelden Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Gleder meg til kl 18:00 jeg og! Men så var det været da... Får håpe det ikke blir så ille. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fan-freaking-tastic... De skal jo få det til, det skal de ha da... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mye jeg gleder meg til imorgen! Hadde det ikke vært for været så ville alt ha vært perfekt Lenke til kommentar
Qake Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er jo alltid dårlig vær på nyttårsaften.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja, særlig nå i det siste! Nå syntes jeg at det er på tide at dette snur! Lenke til kommentar
marcuslasa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nå er handelen min gjort ferdig, å har kjøpt følgende: Svea: Street Bang: 129,- kr Explosive: 99,-kr 2 x Monster Airbomb: 40,-kr Powerstar: 2 x Multi Power 100,- kr 1 pk stjerneskudd: 10,-kr 2 x One Shot: 40,-kr Festival 5x Happy Spring: 100,-kr Spectra: 2 x Fireball Romerlys 120,-kr 6 x Magical Barrage 90,-kr Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Kjøpte en pakke med div. Thunder batterier; 999,-Var visst "Thunder Pack" den het. Endret 1. januar 2014 av Malmern Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Lurer faktisk på om jeg ikke skal kjøoe en slik pakke ned batterier til neste år! Men.vi får se Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) haha, er vandt til -30 grader her i Elverum (Hedmark) på nyttårsaften, i dag er det flere plussgrader og det blåser både katter og sauer blir spennende xD Endret 31. desember 2013 av RC-man Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Faktisk ganske fint vær her nå, men det hjelper ikke når det er meldt dritt i kveld, men jeg får håpe at dette ikke slår til og at yr har feil Ja, ja! Bare noen timer igjen nå folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå