LordImp Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har noen vært hos Jula i Åsane? Er det noe bra utvalg, mye utsolgt? Går du tilbake til neste side ser du bilde av litt fra Jula, står ute i den tralle "garasjen" men hadde rundt 20 varer, 50% på alt. Betalte 150 per pakke der på bilde! Var mangen der i dag tidelig, var der presis 09 hehe Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Denne var rått tempo på! http://www.youtube.com/watch?v=nDZ-hkpnuzo Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har vært mye aktivitet mens jeg har vært borte, men jeg kan si at jeg nå har kjøpt inn ett 36 skudds batteri fra Engelsrud og ett par pakker med airbombs. Bilde av dette og T Rex kommer senere i dag Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 I nærheten her har jeg Svea, Europris, Cosmos, Regner med at G-max selger noe (?) Og Plantasjen Tror dette er det, Bor i Grenland. Gå for Star Figther også noen pakker med airbombs Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Lite budsjett da jeg er 19år, men fyrverkeri er en lidenskap, og så godt som alt av penger jeg har kommet over i romjula har gått til fyrverkeri Her er det jeg endte opp med sånn ca:Svea: 1x Super mix 3x King Airbomb (3pcs) 3x .35 Monster 1x Avenger ( pakke med litt diverse: 6x små airbombs, 1x kraftigere, 3x fontener, 1x knatrebånd og 1x Whissling Base) Nova: 1x Atomic Europris/ Power Star (festival): 1x Power Supreme 3x One shot (3pcs) Engelsrud: 1x Crazy shot (3pcs) 2x Grisehyl Spectra: 1x Roulette 3x Airbombs (3pk...kommer ikke på navnet, men er noe i likhet med king airbomb/) 1x Thunder Finale Med forbehold om skriveleif, bernt osv... kan være noe jeg har glemt og Kommer nok til å ta turen innom Europris i morgen og se om de har igjen noe Multi Power... har de ikke det blir det nok et eller to lignende batterier og noen airbombs til uansett. Hehe, og JA, jeg er glad i Airbombs Kan legge ut bilde senere i kveld hvis ønskelig ) Endret 30. desember 2013 av RC-man Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Lite budsjett da jeg er 19år, men fyrverkeri er en lidenskap, og så godt som alt av penger jeg har kommet over i romjula har gått til fyrverkeri Her er det jeg endte opp med sånn ca: Svea: 1x Super mix 3x King Airbomb (3pcs) 3x .35 Monster 1x Avenger ( pakke med litt diverse: 6x små airbombs, 1x kraftigere, 3x fontener, 1x knatrebånd og 1x Whissling Base) Nova: 1x Atomic Europris/ Power Star (festival): 1x Power Supreme 3x One shot (3pcs) Engelsrud: 1x Crazy shot (3pcs) 2x Grisehyl Spectra: 1x Roulette 3x Airbombs (3pk...kommer ikke på navnet, men er noe i likhet med king airbomb/) 1x Thunder Finale Med forbehold om skriveleif, bernt osv... kan være noe jeg har glemt og Kommer nok til å ta turen innom Europris i morgen og se om de har igjen noe Multi Power... har de ikke det blir det nok et eller to lignende batterier og noen airbombs til uansett. Hehe, og JA, jeg er glad i Airbombs Kan legge ut bilde senere i kveld hvis ønskelig ) Altid gøy med bilder Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ser bra ut Endte selv opp med 70 airbombs til slutt Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Denne var rått tempo på! http://www.youtube.com/watch?v=nDZ-hkpnuzo Rått tempo ja, men er dessverre en feilproduksjon. Normal tid er 60 sek Endret 30. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Da har jeg vært å handlet litt mer fyrverkeri! De to pakkene med airbomb og det ene lille batteriet har jeg handlet i dag, mens den T-rex batteriet har jeg handlet den 27 desember. Heldig som fikk tak i T-rex! Den gikk jo ut av Engelsrud for noen år siden, men på lageret i sarpsborg så har de den fortsett så den var jeg heldig med! Synd at T-REX måtte gå ut. Det beste batteriet etter min mening, men jeg får vell finne noe nytt neste år da Ellers så kjøpte jeg ett 36 skudd batteri fra Engelsrud NFI i dag! Har aldri prøvd det før, og jeg har knappe hørt om det, så dette blir spennende! Ellers så måtte jeg ha en pakke til med Crazy Shots og en pakke til med Airbomb! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Her er det meldt drittvær i morgen, masse regn og mye vind Endret 30. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Her ser du værmeldingen hos meg også! MASSE vind, overskyet og pjuskete regn. Dritt dette! I fjor så fikk jeg ikke filmet ett eneste batteri på grunn av piss vær og vind, og jeg vil ikke at det skal gjenta seg! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Tenkte å dele noen artige fyrverkerirelaterte linker jeg kom over: Jostein bruker 12k på fyrverkeri På Glomset blir det skutt opp 120 kg krutt med stighøyde på nesten 200m: NRK Sunnmørsposten Video av fjorårets show på Glomset Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen på norsk fyrverkeri forum har har handlet for omtrent 40.000 i år så 12.000 var ikke en så veldig høy sum syntes jeg Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Da ble det kjøpt litt i år også. Ble en Mega Bomb fra Svea, og Adventure-pakke fra Engelsrud. 578,- ble brukt på krutt i år... Får bare håpe naboene har brukt litt mer enn det, så det blir en grei helhet! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Nå kommer det snart video av mitt fyrverkeri også. En del av filminga er på skakke, men håper det går bra;) Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Men det ser ut til å ta sin tid:P Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Da ble det kjøpt litt i år også. Ble en Mega Bomb fra Svea, og Adventure-pakke fra Engelsrud. 578,- ble brukt på krutt i år... Får bare håpe naboene har brukt litt mer enn det, så det blir en grei helhet! Det blir nok bra skal du se Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det blir nok bra skal du se Jepp Er ikke like mange lunter som vi har brukt tidligere, men en hel del mer smell, så det blir gøy! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvordan legge inn bilde her? Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Droppa videon jeg, når det sto over 400 minutter igjen, da gadd jeg ikke mer:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå