Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 http://www.5080.no/2009/12/mann-har-kjopt-inn-masse-raketter-haper-a-fa-pult/ 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har lest den hundre ganger nå og det er en gjenganger hvert eneste år Men alltid morsomt å lese Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 pm sendt Kan du sende pm til meg også med testen:D Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Steike det nærmer seg!! Snakk om timer nå! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Ja, det nærmer seg! Var ute nå og fyrte opp en fontene og 3 crackling balls Det var herlig må jeg si! Er det noen som har forslag til hva jeg skal handle imorgen? Skal enten på plantasjen eller på XXL og handle litt mer. Hos XXL så tenker jeg at jeg skal ha en til eske med 35 monster, men det er på en annen side sikkert utsolgt. Andre populære produkter til under 200 lappen er også sikkert utsolgt. Noen forslag til batterier eller enkeltskudd ett av de stedene? Maks pris er 300 totalt Endret 29. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har igjen 670 på budsjettet mitt. Hva burde jeg kjøpe fra Spectra? Roulette skal jeg ihvertfall ha:). Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen som vet om spectra og cosmos forhandlere i rogaland? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Noen som vet om spectra og cosmos forhandlere i rogaland? I Spectra reklamen jeg har står det en liste bak hvor de selger på Haugalandet. Så hvis du bor på Haugalandet så kan jeg legge det ut for deg Endret 29. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har bare fått reklame fra Europris, Festival, og Svea. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kan du sende pm til meg også med testen:D PM sendt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har bare fått reklame fra Europris, Festival, og Svea. Har dessverre ikke fått så ille mye reklame i år jeg heller Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Irriterer meg at det nesten bare er Europris her på Gjøvik som ikke selger fyrverkeri på sin avdeling. Selv er det ikke noe problem og få kjøpt da reklamen har hengt opp lenge før jul. Har et budsjett på rundt 1500 kr så får se hva jeg finner i morgen. Ønsker alle et kommende godt nytt år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Kjøp mange One Shots, multi power, big block og star figther så har du det meste Har du barn eller liker småtteri så legger du på en Crazy Mix! Du kan godt legge til en pakke også. F eks super power. Da får du med ett mindre batteri, mange fontener og store enkeltskudd som kan komme godt med 3 Hvis du stikker til you tube kanalen min så får du se nærmere film over hva det er som er i denne super power pakken. Du får også se film av en fontene i denne pakken som jeg la ut i kveld Endret 29. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er det forresten mulig å få en liten forklaring på deres fascinasjon av fyrverkeri? Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så gøy. Joda, det er jo fint å se på, men på denne tråden virker det som om mange har en dypere interesse enn som så... Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vel, alle har forskjellige interesser... Jeg synes fyrverkeri er fascinerende på grunn av de nydelige effektene fyrverkeri har og smell, og det er ikke alltid man ser fyrverkeri heller... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, jeg har en dypere interesse enn som så. Fyrverkeri produkter har ett sexy design som jeg bare digger. Jeg digger det å bare se på en fyrverkeri artikkel. Den trenger ikke en gang å sprenge for at jeg skal syntes at den er fin! Jeg digger planleggingen hvert år. Det å vite hva man skal kjøpe. Dessuten så er selve oppskytingen helt herlig. Aner ikke hva det er alt i alt, men man kan si at jeg generelt sett er helt betatt av fyrverkeri Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Lukten av krutt er fantastisk haha! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Det samme gjør jeg og Med en gang jeg har fyrverkeri så digger jeg bare å se på det og gleder meg sykt til alt skal fyres Endret 29. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Gleder meg noe veldig til kjøpet bare jeg, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå