BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Gi denne pakken en karakter fra 1 - 6 (med + og -) Det er "D-ZIRE" btw. :3 Jeg liker den og gir den 5! 3 på den også. Ville heller tatt Monster pack enn Big bang Helt enig med deg der! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jøss, Se på datoen! På tide jeg begynner å tenke på hva jeg skal ha! Føler dette året har gått fort! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, har enda nesten ikke ferdig med liste selv Får.vell kjappe meg snart. Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg vet dette blir en bra Nyttårsaften, men jeg er virkelig engstelig for været. Men heldigvis er det meldt - grader og litt snø neste uke her i Brønnøy MEN, ikke stol på langtidsvarselet... Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er selv engstelig for været. I fjor var det fint vær på mitt sted, men i år tviler jeg litt på at det blir det. Men det er jo usikkert i og med at det er langtidsvarsel Håper det blir snø og vindstille. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg vet dette blir en bra Nyttårsaften, men jeg er virkelig engstelig for været. Men heldigvis er det meldt - grader og litt snø neste uke her i Brønnøy MEN, ikke stol på langtidsvarselet... Stoler ikke på langtids... Det har hatt seil få mange ganger, men det ser i hvert fall ut som om det skal bli kuldegrader den 30 og da kan man jo håpe på snø Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Gi denne karakter ^^: Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg gir den en 2er Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg gir den en 2er Bra jeg ikke har deg som lærer xD Jeg gir den 3. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Liker ikke slile smellebatterier rett og slett. Det nærmeste jeg kommer slike smallebatterier er vell airbombs med knallskudd Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Liker ikke slile smellebatterier rett og slett. Det nærmeste jeg kommer slike smallebatterier er vell airbombs med knallskudd Ja... er litt enig for å si det sånn. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Smell er greit, men holder med de smallene det er i de naturlige batteriene. Ellers så har jo ikke saturn så ille høye.smell heller. Da er det bedre å kjøpe multi power også får man effekter og smell i samme slengen! Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Disse småbatteriene er jo koselige. Liker ikke små enkeltskudd fordi det tar så lang tid å tenne på for en så liten effekt, men billige småbatterier synes jeg er litt morsomme. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Gi denne karakter ^^: Fikk med 6 Saturn 25 i Cosmos familiepakke fra Cosmos De batteriene er jo selfølgelig ikke noe tess men artige Skyter missiler med hyl og smell. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det er jo disse airbombene som er stas. Det er jo liksom rakett erstatteren og dermed veldig viktig. I hvert fall for meg Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja Selv om airbombene ikke kommer i nærheten av rakettenes styrke så er de rakett erstatteren min og Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Det er jo disse airbombene som er stas. Det er jo liksom rakett erstatteren og dermed veldig viktig. I hvert fall for meg Jeg er glad i airbombs så lenge det ikke er de minste 20mm og lignende. Night Hawk, monster, brocade crown, alle disse er kjekke. Endret 22. desember 2013 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 De fleste er jo i 18 mm også er det de.som er i en større utgave også. Jeg må si at jeg elsker 18 mm og bare digger høyere diameter også! Enkeltskudd er rett og slett noe for seg selv. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, enkeltskudd er noe av det beste! Ble veldig overrasket over Happy Spring fra Festival som hadde flotte effekter! Skal få filmet den siste jeg har på nyttårsaften Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har prøvd å lese meg litt bakover her, men prøver på en liten refresh for min og andres del... Hvis jeg skal ha bare ett batteri på nyttårsaften, er da Noreg fra Svea tingen? Eller bør jeg se på noe annet? Tenker da på en pris under 1k for batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå