fyrverkeri-experten Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Noen som har lyst til å fullføre lista? etter det jeg har skrevet så ønsker jeg bare batterier og one shots.. har et budsjett på 2 000 - 3 000 Svea - The Champ 599 kr Festival - 6x F- 16 200 kr De andre forhandlerne jeg har tilgang til er Jula(nova), europris og xxl (nova) Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jula selger ikke lenger, dessverre. Dem sa dem kom til og selge rester dog. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Noen som har lyst til å fullføre lista? etter det jeg har skrevet så ønsker jeg bare batterier og one shots.. har et budsjett på 2 000 - 3 000 Svea - The Champ 599 kr Festival - 6x F- 16 200 kr De andre forhandlerne jeg har tilgang til er Jula(nova), europris og xxl (nova) Hvis nova har tilbud på super 9 i år, så ville jeg gått for 2 sånne til 99 kroner pr stk:) Endret 19. desember 2013 av FyrverkeriHyper90 Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Vest- og østfold ser det ut til, så håper på noen gode tilbud fra megaflis. Megaflis selger dessverre ikke i år :/ Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvilke butikker er det egentlig som selger cosmos fyrverkeri. Bauhaus og?? Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nå aner jeg ikke, haha. Er vell boder rundt om også? Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hope so:P Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Er mest spent på XXL og G MAX. G MAX selger Engelsrud i år, og er endelig i Bergen! Endret 19. desember 2013 av LordImp Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Men de er jo så dyre Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 men er det noen som vil sette opp en liste? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja. Er heldigvis ikke lenge til de havner i postkassen heller Nei, de kommer nok snart nå! Savner dem jeg og, er ikke det samme uten dem Rakettene var virkelig fantastiske, høy stigehøyde samt den høye kruttvekten. De kunne ha over 200gr krutt i forhold til batterienes maks 50gr krutt fordelt på hver rør på 50mm. Jeg håper virkelig at raketter blit tillatt igjen en dag i fremtiden. Jeg har en rakett i år så jeg gleder meg meget til å prøve denne! Noen som har lyst til å fullføre lista? etter det jeg har skrevet så ønsker jeg bare batterier og one shots.. har et budsjett på 2 000 - 3 000 Svea - The Champ 599 kr Festival - 6x F- 16 200 kr De andre forhandlerne jeg har tilgang til er Jula(nova), europris og xxl (nova) Dropp The Champ. Denne lønner seg ikke i forhold til den prisen! Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nei, de kommer nok snart nå! Jeg har en rakett i år så jeg gleder meg meget til å prøve denne! Dropp The Champ. Denne lønner seg ikke i forhold til den prisen! Hva kan jeg kjøpe isteden for the champ? med samme mengde. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 En super power, ett par pakker airbomb, en all in one fontene og ett batteri. Du får så mye mer hvis du gjør dette! Du kan jo sjekke det ut selv også kan du se hva du syntes _____________________________________________________________ Har investert i utstyr som gjør at filmene mine på you tube kommer til å være i HD Har også kjøpt stativ slik at det hele skal bli enklere praktisk. Når det gjelder kamera mann så er jeg litt usikker, men jeg regner med at jeg får noen som kan filme litt eventuelt. Gleder meg nå, og særlig med å filme alt dette jeg kjøper ________________________________________________________________________________ Listen min så langt: Star Figther 2 X Airbombs (Engelsrud) Big Block 10x One shot 3x 35 Monster 1x TREX (Engelrsud? 2x Multi power 1x Power Supreme 1x All in one Happy Spring Super power Night hawak Bombard 5.0 Romerlys 6x F 16 Magich hwip Crackling balls (mange av disse) 2x 16 skudds batterier (ukjent hvilke enda) Crazy Shot 6x HOT SPOT 2x Fantasy (engelsrud) Funny mix (Engelsrud) Kom gjerne med tilbakemaldinger! Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har noen prøvd star fighter fra Europris? har noen en video av den? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Star Fighter: http://www.youtube.com/watch?v=99qG1bdTqZY (fra 3.20) Mange skrøyder av den, men jeg er veldig lite imponert over videoen. Vurderer den selv, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er den gamle versjonen, her er den nye oppgraderte: http://www.youtube.com/watch?v=8S2CDF3hurM Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har noen prøvd star fighter fra Europris? har noen en video av den? Ja, jeg hadde en kompis som hadde den i fjor, og den var himmelsk. Dette gjorde at jeg også kommer til å kjøpe denne i år Kanskje dette også blir finale batteriet mitt. Jeg liker å ha mange små, mellomstore batterier og ett større batteri til å ha som finale. Er ikke fan av mange store. Da blir trolig star figther mitt batteri i år som kommer til å fylle finalen Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har en rakett i år så jeg gleder meg meget til å prøve denne! Heldig du, nyt den! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Denne skal jeg filme og nyte stort! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Fantasy (engelsrud) Funny mix (Engelsrud) Er disse gode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå