BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Steike der nærmer seg nå, eneste jeg venter på er XXL sin avis, der MÅ det være crackling balls til 5 kr pk! Den venter jeg på også, og jeg håper virkelig på at det finnes batterier på tilbud i år Svea koster jo en formue. Helt enig med deg Noe fra svea kan jeg bekrefte er verdt prisen etter å ha sett video. Helt klart at mye er overpriset, men bombard og mega bomb er jo greie og super mix tilbudet er bra:D Super mix, Teaser, Mega bomb, Bombard, Two In One. Det er vell det eneste som i hvert fall er i avisen. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg finner ikke megabomb i avisen jeg:( Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Se den i nettsiden. De fleste selger det selv om det ikke er i avisen, og det er det samme batteriet som super 9 som du får hos nova. Hvis G-sport kjører det samme tilbudet på super 9 i år også så vil det ikke lønne seg å kjøpe mega bomb. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Da ser min handle liste sånn ut foreløpig: Powerstar/europris: 1 Power supreme 1 Starfighter 2 multipower Svea: 2 Supermix 1 Megabomb 1Bombard? Nova: 2 Atomic More to come:D Endret 16. desember 2013 av FyrverkeriHyper90 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Listen ser heftig ut! Det eneste du nå mangler er airbombs og en pakke med småtteri Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mulig det blir monster eller brocade crown, men ikke noe mindre stæsj. Var fan av det før, men nå synes jeg det er tull:P Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Blir nok monster, og crazy shot på meg Også slike one shots fra europris. Ellers så blir det vell en pakke night hawak, og det er nok det hele Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er jo kjekt med noe smått tidlig på kvelden selvfølgelig, men da fyrer jeg heller opp litt smått som multipower og litt super mix og sånn:D 1 Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Håper faktisk ikke på for gode tilbud fra G-max og XXL fordi da føler jeg meg nesten bundet til å kjøpe disse produktene. Håper allikevel på tilbud blant de største artiklene, og super 9 (selv om jeg har 2 stk stående fra før av). Endret 16. desember 2013 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper faktisk ikke på for gode tilbud fra G-max og XXL fordi da føler jeg meg nesten bundet til å kjøpe disse produktene. Håper allikevel på tilbud blant de største artiklene, og super 9 (selv om jeg har 2 stk stående fra før av). Nja, super 9 og Commando er noe jeg vil ha tilbud på. Hadde ikke gjort noe om noe annet av fyrverkeri var ned priset også Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Handleliste: Star Fighter Star Track 4 Multi Power 25-pk hylere Alt kommer på over 800kr Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ingen airbombs? Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Oi startrack glemte jeg i handlelista:P Men noen som vet rør mm på den? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Oi startrack glemte jeg i handlelista:P Men noen som vet rør mm på den? Den har 30mm Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ingen airbombs? Airbombs ja! Tar vel en 3-pk One shot Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da lønner det seg å kjøpe 3 av den i steden for en star fighter da jo:P Ikke helt, men nesten:P Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Airbombs ja! Tar vel en 3-pk One shot Nja, det hjelper det Da lønner det seg å kjøpe 3 av den i steden for en star fighter da jo:P Ikke helt, men nesten:P Nei, ikke helt. Effekter på startrack kan aldri matche star figther. Selv ikke om du setter tre star track ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da lønner det seg å kjøpe 3 av den i steden for en star fighter da jo:P Ikke helt, men nesten:P Star Fighter har mer farger og har både chrysanthemum og peoner. Star Track har rød og sølv peoner med en gullrød finale, men du velger jo selv hva du vil gå for Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da sier man ja takk begge deler da:P Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Star Fighter har mer farger og har både chrysanthemum og peoner. Star Track har rød og sølv peoner med en gullrød finale, men du velger jo selv hva du vil gå for Star figther har også en bedre finale, og mye kraftigere peoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå