Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Steike der nærmer seg nå, eneste jeg venter på er XXL sin avis, der MÅ det være crackling balls til 5 kr pk! :D

Den venter jeg på også, og jeg håper virkelig på at det finnes batterier på tilbud i år :)

Svea koster jo en formue.

Helt enig med deg ;)

Noe fra svea kan jeg bekrefte er verdt prisen etter å ha sett video. Helt klart at mye er overpriset, men bombard og mega bomb er jo greie og super mix tilbudet er bra:D

Super mix, Teaser, Mega bomb, Bombard, Two In One. Det er vell det eneste som i hvert fall er i avisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper faktisk ikke på for gode tilbud fra G-max og XXL fordi da føler jeg meg nesten bundet til å kjøpe disse produktene. Håper allikevel på tilbud blant de største artiklene, og super 9 (selv om jeg har 2 stk stående fra før av).

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Håper faktisk ikke på for gode tilbud fra G-max og XXL fordi da føler jeg meg nesten bundet til å kjøpe disse produktene. Håper allikevel på tilbud blant de største artiklene, og super 9 (selv om jeg har 2 stk stående fra før av).

Nja, super 9 og Commando er noe jeg vil ha tilbud på. Hadde ikke gjort noe om noe annet av fyrverkeri var ned priset også ;)

Lenke til kommentar

Airbombs ja! Tar vel en 3-pk One shot :)

Nja, det hjelper det ;)

Da lønner det seg å kjøpe 3 av den i steden for en star fighter da jo:P

Ikke helt, men nesten:P

Nei, ikke helt. Effekter på startrack kan aldri matche star figther. Selv ikke om du setter tre star track ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar

Da lønner det seg å kjøpe 3 av den i steden for en star fighter da jo:P

Ikke helt, men nesten:P

Star Fighter har mer farger og har både chrysanthemum og peoner. Star Track har rød og sølv peoner med en gullrød finale, men du velger jo selv hva du vil gå for ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...