RF123 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Ikke lurt å se så mye videoer av batterier nei, interessen faller litt av da man vet hvordan en rekke batterier ser ut, er jo morsommere og spennende å ikke vite hva man har i vente Er nok lurt å holde seg til Europris med tanke på det lave budsjettet jeg har ettersom Svea har de svimlende høye prisene Bare 15 dager igjen til salget starter! 17 dager i Rogaland og Hordaland hvor jeg hører til Endret 12. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, det går skremmende fort nå, så det er da kanskje på tide å finne ut av hva jeg skal ha Og ikke minst hvor mye jeg gidder å unge ut når det gjelder penger som jeg setter av til fyrverkeri i år. Lenke til kommentar
Andy x Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan er batteriene til Europris i 500-1000kr klassen sammenlignet med svea sine? får man mere får pengene? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, man får mer! Star Fighter har f eks noen av de vakreste peonene jeg har sett, mens Grand Finale har ENORME effekter! 1 KG krutt fordelt på 37 skudd tror jeg at var. Ellers så er power step også ett heftig batteri! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Man får mye for pengene ja! Vakre og kraftige produkter til en billig penge og ikke minst, HØY kvalitet! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, en meget høy kvalitet skal man si! Har aldri opplevd en eneste feil med europris batterier Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har erfaring med mega block fra europris? hvordan er det batteriet? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det er ganske bra, men jeg mener at det ikke er verdt prisen. Det er det samme som thunder twenty fra festival. Du kan jo se filmen av dette batteriet på festival hvis du vil Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis thunder twenty er det samme batteriet som big block, så må det virkelig sies at big block er et billig batteri. Koster jo hele 699 for thunder twenty. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nei, det er mega block jeg snakker om, og ikke big block Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Åja...beklager, jeg leste feil jeg:/ Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Mega block kostet 599 i fjor, så det er likevel litt billigere Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Koster dette i år også i følge europris Lenke til kommentar
Andy x Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Da regner jeg med det blir investert i europris i år, vurderer å kjøpe batteripakken til 899kr om de har det i år også. Noen som anbefaler den? Endret 13. desember 2013 av Andy x Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg vil generelt dett ikke kjøpe batteripakker. Jeg mener at man får mindre for pengene ved å gjøre dette, så dermed så holder jeg meg unna slike pakker, men jeg vet at det er en rekke som syntes at disse pakkene er kjekke. Hvis man skal sammenligne denne pakken med andre pakker så mener jeg at pakken er meget god Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har du noen oversikt over europris sine priser i år, Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ikke en eksakt liste, men jeg har fått innblikk i hvordan prisene demmes kommer til å være i år. I følge en mann i europris jeg har snakket med så skal det ikke bli prisøkning på bla mega block batteriet, mens noen andre batterier i de levere prisklassene vil få en liten prisøkning. Prøver å få tak i reklame, men i år er det vanskelig! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 http://issuu.com/dmutskick Nova og Svea sin Skuffet over 20 kroners marked nå, selv om jeg fikk besjed fra svea at det fortsatt var 15 kroners... Hvor fikk du den fra??? Dem nektet å gi ut før 23.Des Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 ligger uten på issuu.com. Er vell bare til å søke på den så kommer den opp. Det fungerer ihvert fall på meg. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du har vel ikke fått noe nytt om reklamer Birger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå