Qake Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) .35 Monster, One Shot (Power Star) og Chilli Shot. Endret 3. desember 2013 av Qake Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg liker Happy Spring og Chili Shot, synes de har flotte effekter, spesielt Happy Spring. Fikk også med en 5-pk Airbomb og 3-pk Knock Out (Samme som King Airbomb) i Jackpot pakken fra Nova som jeg kjøpte i fjor. Likte veldig godt de Airbomb, hadde store effekter og salutter. De Knock Out'ene var også fine. Ut i fra alt her så synes jeg Happy Spring er en soleklar favoritt Ser frem til å prøve 35 Monster en gang Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 One Shot fra power star og crazy shot fra engelsrud. 35 Monster er også heftig. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ser at Svea har fått inn det nye batteriet "Noreg" på siden deres Bilde kommer senere. Link: http://sveafireworks.no/fyrverkeri.php?navn=noreg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det var dyrt, og i og med at det heter Noreg så er det sikkert hvite, blå og røde effekter. Med andre ord så syntes jeg at batteriet er kjedelig, men man vet jo aldri Jeg er jo litt usikker på om jeg skal se filmen av den også da Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Ja, den skal være lik "Dragonball" på den svenske siden, 91 skudd på 22mm. Legger inn en video av Dragonball for de som vil se: http://www.youtube.com/watch?v=3HDvL1NYuwY Endret 3. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvis det er 91 skudd på 22 mm så er det trolig små peoner regner jeg med, og da liker jeg nok ikke dette batteriet. Jeg vil ha store flotte peoner som dekker hele himmelen, og da gjerne gull. Jeg liker også farger, men det må være den rette kombinasjonen Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Ja, med 22mm så er de ganske små Elsker store effekter jeg og noe som er grunnen til jeg valgte Bomb Festival med sin drøye 45mm og har flotte farger Endret 3. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nja, jeg liker store effekter, men jeg ville ikke ha smalt av 600 kr på bomb festival. Hvis det f eks hadde vært 6 super 9 batterier så hadde jeg gjort det. Super 9 kostet jo kun 100 kroner hos g-sport eller g-max i fjor Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvordan går reklame jakta Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Den går dårlig dessverre. I fjor så fikk jeg som bare det, men i år så virker det som om det er ingen som vil vi meg noe som helst av en eller annen merkelig grunn. Håper at dette fikser seg virkelig snart, for jeg vil sannelig se reklamen slik at jeg kan få lagd en endelig liste! 1 Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Okey. Gleder meg vilt til cosmos sin test oppskytning idag!! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Okey. Gleder meg vilt til cosmos sin test oppskytning idag!! HVOR? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Okey. Gleder meg vilt til cosmos sin test oppskytning idag!! Åja, det var i dag det! Se om du kan filme noe da, også kontakter du meg på PM HVOR? Dette er i Bergen Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Blir vel litt på meg i år også, men kommer litt ann på priser. Regner med at de ligger omtrent på det samme som i fjor. Har lyst til å prøve prisma og litt anna fra Svea i år, også blir det garantert en hel del fra europris:) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Aner egentlig ikke hvor mye det blir for i år. Jeg får se når reklamen kommer, samt når det er litt nærmere festen Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fett på test oppskytning idag! Var endel klasse fire produkter vi fikk se også Ingen filming, dessverre. Fikk prislister. Men har ikke studert noe enda. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Er usikker på den handlelisten jeg lagde, greier jo aldri å bestemme meg Venter heller på de nye reklamene, så vet jeg hva prisene blir og hva slags nyheter som er kommet Endret 5. desember 2013 av RF123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, før lagde jeg handleliste lenge før priser kom, men dette har jeg sluttet med nå. Nå driver jeg kun og lager lister når jeg vet prisene på de diverse artiklene. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dagene går super fort ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå