BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Nei, det finnes flere, men problemet er at ingen på you tube skriver at det er Multi Sonic, men skriver f eks 50 skudds batteri, nyttårsaften eller lignende i stedet for selve produktnavnet. Ellers så vil jeg legge ut film av min multi Sonic i år! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ja, er ikke så lett å finne når de ikke skriver batteriets navn Men fant ihvertfall en nå Ser ut som et bra batteri dette, finalen på den var jo bra! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Veldig bra finale på dette batteriet, ja! Herlig må jeg si og når jeg hadde batteriet var det også slike lilla vakre stjerner på batteriet som jeg ikke har sett lignende på noe annet batteri, men stigehøyden er SVÆRT lav, så det trekker litt ned. Så hvis man tenner dette batteriet så skal man løpe ett stykke unna for å ikke gå gnistregn i huet! Endret 17. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Skal filme en del fyrverkeri dette året, så da er det bare å vente og se Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Prøver å lage en liste! Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Holder på jeg og, men vanskelig å bestemme seg for hva man skal ha Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ja, jeg vet det! Tenker masse airbomb, ett par familiepakker kanskje, og en små pakke. Ett stort batteri og litt medium batterier, men jeg aner ikke hvilke, og uten å vite prisene så blir det enda hardere, dessverre. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Birger: Har du fått noen aviser enda? Vet du når du får tak i Europris sin? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Aner ikke når jeg får de. De er ikke trykket enda, men i fjor så fikk jeg de rundt den 10 desember og da var den nesten ikke trykket enda. Kanskje jeg får den da jeg også, hvis jeg ikke får en elektronisk versjon som er sendt til trykking da. 1 Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Steike så tiden flyr! Føles ut som det var igår jeg skrev at det var 1 oktober! Desember mnd kommer og det går ikke lenge før du kan telle dager på 1 hånd! 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja, men det er ikke mange som tenker på fyrverkeri for tiden dessverre. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Steike så tiden flyr! Føles ut som det var igår jeg skrev at det var 1 oktober! Desember mnd kommer og det går ikke lenge før du kan telle dager på 1 hånd! Desember er ikke langt unna nå nei, tiden flyr! Ja, men det er ikke mange som tenker på fyrverkeri for tiden dessverre. Ja, fyrverkeri interessen for mange er svært lav samt at dette landet er et av verdens strengeste på det, men vi må tenke positivt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fra Svea Fireworks sin Facebook-side: Provskjutningar av Sveas sortiment (inkl. årets nyheter) kommer att läggas upp under "fyrverkerinyheter" på www.sveafireworks.se idag. Med lite kort varsel kan vi tipsa dig som bor i Göteborg att ta dig till området kring Röda Sten idag 18.30 då Sveas sortiment skjuts av inför återförsäljare och åskådare. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg ser ingen nyheter på den Norske siden da. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nyheter på den norske siden kommer i desember blant annet et batteri som heter Noreg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg å Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Samme her Vet i hvertfall at jeg skal ha Eight batteriet fra svea Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Blir handling for 2500 i år Liste er lagd, men vil ikke publisere den i og med at jeg da rissikerer å endre den 3-4 ganger Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det har kommet noen nye batteri på festival sin hjemmeside:http://www.festivalfyrverkeri.no/index.php?menuid=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå