Hardgamer Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Var ute og testet litt airbombs osv med noen kompiser i går, må si at jeg gleder meg noe sykt til nyttår! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, jeg fyrte forresten opp ett romerlys for ca en uke siden, men så dum som jeg var. Jeg fyrte det opp for å lagge ut film av det på Birger Cacyou, men så glemte jeg å trykke på knappen på kameraet slik at jeg filmet Klønete.... Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, skal bli kjekt med nyttår Masse farger og smell på himmelen, klarer nesten ikke å vente! Kanskje det kommer noen spennende nyheter i år, man vet jo aldri Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, men det blir sannelig ikke noen stemning når det skal være ca 3 personer pluss meg som er her. Kjedelig er det altså. Mye bedre her i 2011. Da var det en fryd før nyttår hvor vi virkelig kunne diskutere. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har merket at det var mye mer aktivitet her før ja, når jeg leser bak tråden Vi får bare håpe at det øker når fyrverkeri salget starter, da blir det vel mer bilder og aktivitet Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det verste er at nå er jeg mer interessert i data enn fyrverkeri også Men, men jeg får håpe at interessen kommer tilbake når brosjyrene havner i postkassen og når snøen daler ned (håper jeg) Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nærmer seg nå ja Har du sendt melding ang reklame Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, det har jeg og jeg har kontaktet diverse folk også. Det virker som om de fleste ikke har trykket opp reklamen enda og dermed så kan jeg ikke få en versjon av den. Jeg har derimot fått ett svar fra europris, men har ikke reklamen derfra enda. Europris skrev at prisene forblir omtrent slik som de var i fjor, men man kan vente prisøkning på enkelte batterier på grunn av at markedet er tøffere samt at produksjonskostnadene har økt. XXL og G-max kan jeg bare glemme å få av før rundt kanskje 15 desember. Cosmos, spectra reklamer skaffer jeg nok ikke i år, og Engelsrud har jeg ikke begynt med enda. COOP som selger Svea har sagt at jeg kan følge de veil prisene på internett, men at Svea kommer til å ha noen gode tilbudt på enkelte batterier i år, men han på OBS ville ikke helt si hvilke batterier dette dreier seg om enda. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 En liten endring i handlelista mi Star Track 179,- Roulette fra Spectra 59,- 3 Multi Power 147,- Crazy Mix 129,- Totalt 514 kr Har hørt mye bra om Roulette, så jeg tok den med i handlelista mi. Store flotte gulleffekter på den Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vet du når du får europris reklamen Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nei, denne er ikke trykt opp enda, men europris sa at de vil holde prisene bortsett fra enkelte artikler som får en liten prisøkning, men denne økningen skal ikke være stor i følge sjefen ved min lokale europris Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ok, det er jo bra at de vil holde prisene og at enkelte artikler får bare en liten prisøkning Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg regnet nesten med det... Alle andre har hatt en enorm prisøkning det siste, men europris har holdt ut. Tenkte meg at det måtte øke prisene i år for å også gjøre det lønnsomt for de å drive med fyrverkeri. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 halvveis i november nå Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som skal til Sverige i år? Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kanskje, men er det stor sjanse for å bli tatt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nei, jeg har vert der flere ganger uten å ha blitt tatt Legg fyrverkeriet i det rommet hvor man har reservedekk. Som oftest, hvis de stopper deg så sjekker de bare kjapt om du har øl, eller sigaretter. Ellers så sjekker de nesten bare polakker, litauere, osv. Nesten aldri at de gidder å stoppe nordmenn i en så travel tid som romjulen og hvis de gjør det så åpner de bare bilen også ser de om det er noe der. Ingen nøye sjekk. Ihvert fall det som har skjedd med meg så dermed så kan det være gunstig å skjule det litt unna som f eks i det romme hvor man har reservedekk 1 Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Husker jeg kjøpte små miniraketter og litt knatterbånd der for 7 år siden Men det er lite sjanse for å bli tatt Skal si det nærmer seg nå, vi er jo allerede kommet halveis i november! 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja, vi har kommet på god vei Gleder meg til å teste en rekke airbombs i år samt en del nye batterier som skal testes 1 Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fant en video av Multi Sonic! http://www.youtube.com/watch?v=xu5Pswyqj9U Er vel den eneste videoen av den akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå