LordImp Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har handlelister klare? Evt maler? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Her er min ekstremt upålitelige mal: 1 Night Hawak 20 pakker airbomb 1 kartong cracklingballs 3 familiepakker Ett stort batteri noen små og middels batterier. Ellers så har jeg ikke laget listen så nøye Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Handleliste: Star Track 179,- 4 stk Multi Power 196,- Crazy Mix 129,- Totalt 504 kr Dette er jo priser fra i fjor, men får håpe de ikke stiger høyt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Morsomt å se handlelister! Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Noe av det jeg har lyst på i år: star track big block bombard 5.0 f-16 commando Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sannelig en herlig liste du hadde der! Alle batteriene er helt konge etter min mening! 1 Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da er det bare å vente til alt skal handles Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Neste år så er denne tråden dau... Ja, ja. Man må tenke positivt. Hva slags pakker har dere god erfaringer med? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg synes pakkene til europris er ganske gode som power mix, super power og crazy mix. Crazy mix hadde veldig mange lunter og var absolutt verdt pengene. Power mix og super power hadde mange bra innhold. Var et tøft 7 skudds batteri som het Fatamorgana og den imponerte meg, hadde sølv/blå peoner Endret 7. november 2013 av RF123 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Birger: Har du fått vite noe mer om når du får listene? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg synes pakkene til europris er ganske gode som power mix, super power og crazy mix. Crazy mix hadde veldig mange lunter og var absolutt verdt pengene. Power mix og super power hadde mange bra innhold. Var et tøft 7 skudds batteri som het Fatamorgana og den imponerte meg, hadde sølv/blå peoner Ja, jeg har prøvd alle pakkene fra europris. Den ene power mix pakken prøvde jeg i 1011 og jeg tror ikke at jeg skal ha den en gang til. den er litt for dyr. Dette fatamorgena batteriet imponerte med også. Dermed blir det nok en super power på meg i år, men er det noen andre pakker som dere syntes er til å foretrekke? Birger: Har du fått vite noe mer om når du får listene? Jeg begynner å skaffe lister og brosjyrer i dag Kommer nok kanskje noen filmer ut på you tube kanalen min hvor jeg viser reklame, men er litt usikker på o mjeg legger det ut der enda. I tilegg så skal jeg legge ut her. Dere kan nok regne med kanskje i hvert fall noen lister til neste ute og kanskje også reklamer etter det jeg greier. Men jeg må si at XXL og G-max er ekstremt vanskelig å få tak i så dermed så må dere nok vente til utpå desember med å få den, dessverre. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, jeg har prøvd alle pakkene fra europris. Den ene power mix pakken prøvde jeg i 1011 og jeg tror ikke at jeg skal ha den en gang til. den er litt for dyr. Dette fatamorgena batteriet imponerte med også. Dermed blir det nok en super power på meg i år, men er det noen andre pakker som dere syntes er til å foretrekke? Jeg begynner å skaffe lister og brosjyrer i dag Kommer nok kanskje noen filmer ut på you tube kanalen min hvor jeg viser reklame, men er litt usikker på o mjeg legger det ut der enda. I tilegg så skal jeg legge ut her. Dere kan nok regne med kanskje i hvert fall noen lister til neste ute og kanskje også reklamer etter det jeg greier. Men jeg må si at XXL og G-max er ekstremt vanskelig å få tak i så dermed så må dere nok vente til utpå desember med å få den, dessverre. Jeg kan anbefale deg Jackpot ungdomspakken fra Nova til kun 199,- som jula selger. hadde den i fjor og var verdt pengene, mye oppi den pakka der Dessuten var det 11 airbomb oppi der. Er litt usikker om jula selger Nova fyrverkeri i hele landet og om de kommer til å selge det i år. Har også prøvd Kick off pakken fra Spectra men den var ikke verdt pengene, var bare masse fontener og lite greier Synes pakker er ofte overpriset noen ganger. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg vil ikke ha noen slike småtteri pakker. Blir nok kun en nigth hawak i år også blir det one shots, batterier osv. Jeg vil ha en typisk familiepakke med store fontener, små batterier, og one shots Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vel, har ikke prøvd så mye pakker så jeg har ikke akkurat mye å anbefale Men du får se hva du finner Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg tenkte på super power, og en annen pakke kan man si En pakke fra Festival eller Nova. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg personlig foretrekker ikke å kjøpe pakker, er mer interessert i batteri Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nja, men jeg finner ingen skikkelige batterier i pakkene Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Skal man få skikkelige batterier i familiepakker så bør man vel gå for en dyr en. Power Pack High Tech fra Festival ser ut til å ha bra innhold Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Likevel, ikke i nærheten av hva batterier til ca 500 kroner koster Men slike pakker er kjekke å ha en gang i bland kan man si Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, det er absolutt bedre å kjøpe et batteri til 500 kr en en pakke med mer innhold som er mindre kraftfullt Men kan alltid være kjekt å ha en pakke før det store begynner Det nærmer seg nyttår nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå