LordImp Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Birger skaffer nokk reklame før den 15 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 November? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Birger skaffer nokk reklame før den 15 Jeg skal skal skaffe det jeg jeg greier å tak i kan du si Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er det noen som har begynt å tenke på handleliste enda? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har selv ikke tenkt på det enda. Har ikke begynt å tenke før jeg får prislister og lignende. Selv så har ejg mistet interessen såpass at jeg lurer på om jeg skal kjøpe noe i det hele tatt i år. Kanskje ett batteri og noen one shots. Ellers så har jeg igjen en del. Hvis det blir stemning i år som f eks snø, osv så kanskje interessen dabber på rett vei og at jeg kjøper mer eller like mye som i fjor Har ikke tenkt på liste enda, men jeg tror at det kommer til å bli mange One Shots samt endel batterier og kanskje pakker i år Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har du fått tak i noe enda birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nei, jeg har ikke prøvd å få tak i noe enda. Det er nok fortsatt litt tidlig. Skal begynne å prøve å få tak i noe i midten av november. Begynnelsen av November ble vist litt for tidlig i og med at reklame ikke engang er trykket opp. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nei, jeg har ikke prøvd å få tak i noe enda. Det er nok fortsatt litt tidlig. Skal begynne å prøve å få tak i noe i midten av november. Begynnelsen av November ble vist litt for tidlig i og med at reklame ikke engang er trykket opp. Håper du får tak i midten av November Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Skulle ønske svea begynte å selge absolute mix igjen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 For ett år siden så sa de at Super Mix skulle inn i to år også skulle de gå tilbake til Apsoultt mixen igjen, Aner ikke om det skjer eller om det bare var ren synsing fra SVEA sin side. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Skulle ønske svea begynte å selge absolute mix igjen Endret 3. november 2013 av xFyrverkeri-Experten Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Abselutt mixen hadde fått ett hvile år på 1 eller 2 år sa dem ifjor Lenke til kommentar
MRT1995 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Skulle ønske svea begynte å selge absolute mix igjen Hvis du liker absolute mix burde du kjøpe Piranha i år, det er et batteri fra Nova med 40skudd 22mm og kostet bare 99kr på XXL i fjor. Husker ikke helt hvordan effektene var men de var veldig fine og liknet på Absolute mix. Definitivt verd pengene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg vil sia at phirana nesten var likt som apsolutt mix. Til å anbefale! Skal nok selv ha dette batteriet i år Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Får begynne å lage handleliste jeg, blir bare fyrverkeri til 500kr i år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er ikke bare det Tenkte å bruke 2000 spenn i år pluss at jeg gir bort noen penger til familie som jeg skal feire med så får de litt å sture med også ;P Altså kjøpe fyrverkeri og gi fyrverkeriet til de. Orker ikke å tenne på alt selv i år kanskje. Mulig jeg gjør det hvis jeg kommer i skikkelig happy Nyttårs humør. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Var på hytta og kunne da selfølgelig ikke motstå fristelsen av å ta med fyrverkeri opp, så her er en video av Colour Box som jeg tror er fra Festiavl fyrverkeri ColourBox.wmv Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Må si at kvaliteten var fryktelig dorlig, hehe! Men må være kjekt og få lukta på krutt nå Den 4. Desember er det prøveoppskytning med Cosmos, så gleder meg til lukte krutt igjen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå