Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 I år tror jeg at jeg satser mer på batteri enn raketter. Hadde kun et i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Her i Kristiansand regnet det som et hel****. Ikke gøy i det hele tatt. Mange av batteriene mine ble våte og lot seg ikke tenne, selv om jeg beskyttet lunta til siste slutt. Nå ligger det en liten hau i garasjen på tørk. Håper på finere vær i år. Endret 1. januar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Tror det blir mer batterier i år her og. Like greit, i stede for så mange "Pinne rakketer". Det ene batteriet vi hadde velta av en eller annen merkelig grunn, det fyrte løs først mot naboen før det vendte seg mot"tilskuerne". Ingen ble truffet heldigvis O Jeg brant også tommelen min samt klarte å sende en hyler i veggen til naboen Har igjen Masse "søppel" dvs hylere, tankser, mini batterier osv.. hvordan burde jeg lagre det?? Endret 1. januar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bruk det opp, eller send det til meg Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette er noko av det verste og farlegaste. Eit under at ingen vart skada. Trudde at denne gjekk opp og smalt så 5-8 meter var bra avstand.. Men nei, skudda for 1-2m opp i lufta og så vannrett ut i alle kanter... Så da var det bare å springe i dekning.... Litt synd at eg ikkje fekk filma da.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bruk det opp, eller send det til meg 7617730[/snapback] Tenkte å lagre det til" spessielle anledninger". Men hvordan burde det lagres? er det trygd å ha det i feks en plast eske i skapet? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har igjen Masse "søppel" dvs hylere, tankser, mini batterier osv.. hvordan burde jeg lagre det?? 7617713[/snapback] jeg drev å rydda i forige uke å fant en del hylere og spinnere osv bak datapulten Tror det har ligge der i et par år, aner ikke om dem funker siden jeg glemte dem hos foreldra mine (der jeg fant dem) før jeg reiste hjem til hybelen Tror du kan lagre dem hvor som helst egentlig, bare hold dem unna ovner osv Endret 1. januar 2007 av Firesky Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Våpen skap, safe ol. som er brann tett. Er vel det sikreste. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Da skal stå tørt og på ein palss som er litt kjølig (Ikkje ein varme plass) EDIT: Og på ein skikker plass Endret 1. januar 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da skal stå tørt og på ein palss som er litt kjølig (Ikkje ein varme plass) EDIT: Og på ein skikker plass 7617792[/snapback] Ok, da putter jeg de i en eske så de holder seg tørre, og setter den i uthuset. Takk for tipsa Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har en hel eske med sånn hylere igjen etter i nyttårsaften, noen som vet om noe tøft man kan gjøre med dem Er det mulig og få de til og smelle isteden for den jævla hylinga Endret 1. januar 2007 av MKej Lenke til kommentar
Quake500 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tror det bare er og tete enden og løpe Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Når det gjelder hylerne, hvordan skal disse "egentlig" stå når de skytes opp? De går jo til alle kanter! fyrte av en som gikk rett i husveggen til naboen! etter det lot jeg pakka ligge Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen he som ha JUmping Jack igjen??jeg hvet hvordan man kan få di til og sprenge 7616154[/snapback] Fant ikke ut hva man skulle gjøre med dem jeg. Har 2 pakker igjen. Eneste jeg fant på var å åpne alt papiret og dra av de små greiene tenne på lunta så kaste. Da byner de å lyse i lufta Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har en hel eske med sånn hylere igjen etter i nyttårsaften, noen som vet om noe tøft man kan gjøre med dem Er det mulig og få de til og smelle isteden for den jævla hylinga 7617835[/snapback] Jeg fikk en dårlig pakke med hylere. Minst 60% av dem bare sprang Lenke til kommentar
Quake500 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 på jumping jack er det bare og kleme lit hart på siden av di to hula øverst Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 på jumping jack er det bare og kleme lit hart på siden av di to hula øverst 7617961[/snapback] ??Hæ?? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 kva hål.... Da er ikkje nokon hål på jumping Jacken Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 på jumping jack er det bare og kleme lit hart på siden av di to hula øverst 7617961[/snapback] Hva skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå