BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Pinnerakettene kommer ikke tilbake i år. Håper mer på neste år eller om to år kanskje Hvis det i det hele tatt skjer da. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, ikke i år selfølgelig men vi får håpe de kommer en gang Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, det får vi sannelig håpe på! Liten aktivitet her må jeg si... Iforhold til i fjor. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke lenge til november nå, nærmer seg nyttår Aktiviteten øker vel jo nærmere nyttår vi kommer Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja ;-) Må si at Oktober har gått noe alvorlig fort! Snart 1 mnd til test oppskytning med cosmos Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Uff, kjedelige dager de i november , men så snart desember melder seg så blir det hele bedre Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Noen som vet når Svea har testoppskytning? Bor rett ved Oslo! Snart November, triste kjedelige og regnfulle dager.... Men PLUTSLIG kommer Desember! Snø, Julebrus, Lys, Julemarsipan,Dekorasjoner og Julegleden og Nyttårsgleden EDIT: Vet du når får tak i reklameavisene Birger? Og får vi det over nettet eller en Avis hos f.eks Europris? Endret 27. oktober 2013 av xFyrverkeri-Experten Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg skal prøve å skaffe noen i løpet av November Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.sveafireworks.no/fyrverkeri.php?navn=MONSTER-AIRBOMB-3-pack monster airbomb Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er nokk dei samme som King Airbomb. Bare ny logo, samme som Overhylere Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har fått svar fra Svea at dem ikke gir ut avis før 23/12 pga at ikke andre skal få endre markedsføringen sin ut ifra hva Svea har. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Japp, i know Spurte selv og fikk besjed om at jeg kunne få priser rundt den 15 om jeg spurte da Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er nokk dei samme som King Airbomb. Bare ny logo, samme som Overhylere Ja, det stemmer, men disse airbombene kommer til å koste 20 kroner i år. Ikke 15 kroner. Har fått svar fra Svea at dem ikke gir ut avis før 23/12 pga at ikke andre skal få endre markedsføringen sin ut ifra hva Svea har. I fjor så sa de det samme, men jeg greide å skaffe rundt den 5 desember. Skal se om jeg ikke greier slutten av november i år Selv om de sier dette så trykkes avisene opp, og de som skal stå bak salget for fyrverkeri har fortsatt reklamen. Dermed så kan man få tak i Selv så spør jeg min søster som for tiden jobber på coop obs hvor de selger Svea Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 vet noen om det kommer noen nye artikler i år? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg regner med at det kommer noen nye batterier som det alltid pleier Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nå er november kommet, får håpe det går fort 1 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Japp, i know Spurte selv og fikk besjed om at jeg kunne få priser rundt den 15 om jeg spurte da Spurte du Svea? Kan du sende meg prisene da? Nå er november kommet, får håpe det går fort JA! Eeeen månede til så er det Nyttårsaften<3 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja, det stemmer, men disse airbombene kommer til å koste 20 kroner i år. Ikke 15 kroner. I fjor så sa de det samme, men jeg greide å skaffe rundt den 5 desember. Skal se om jeg ikke greier slutten av november i år Selv om de sier dette så trykkes avisene opp, og de som skal stå bak salget for fyrverkeri har fortsatt reklamen. Dermed så kan man få tak i Selv så spør jeg min søster som for tiden jobber på coop obs hvor de selger Svea Send meg vis du får tak i! Da har du gjort julaften for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå