BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg kan nok ikke få info om det veldig snart, men jeg skal prøve å få noe i løpet av oktober :-) Som sagt blir det en kartong på meg også, og hvis det stiger så smisker jeg litt og prøver meg med at jeg kjøpte en eske med Crackling Balls og dermed må jeg få litt rabatt Edit: Nå har jeg lagt til reklame for fyrverkeritråden i kanalen min :-) Endret 5. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis du vil ha store peoner, Lami så ville jeg gått for Grand Finale som du får hos Europris for 900 kroner. Det er 36 skudd (om jeg ikke husker feil) og 1 kg krutt. Disse har STORE peoner Tror det blir en slik på meg i år også Ellers så kan du kjøpe 3 super 9 batterier (rakettbatterier) med store peoner også kan du bruke resten på ett mellomstort batteri som f eks Two In One fra svea! Jeg tror at du vil få mer ut av pengen hvis du kjøper flere rakettbatterier og en Two In One eller ett lignende batteri. Takker så meget! Hvor vil de selge Super 9? Hos Nova boder? Synes ikke det så så bra ut. Store peoner men ikke noe spesielle. Var enkle :/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Super 9 videoen hos Nova er misvisende. Se på filmen av Mega Bomb på svea :-) Ellers så kan du jo gå for ett annet rakettbatteri som f eks Magnum. Ellers så kan du jo rett og slett gå for Grand Finale også De selger Super 9 for 100 kroner på G-sport, men det er ikke sikkert at de har de samme tilbudene i år så man må sjekke ut prisene der først Endret 6. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så noen som tente på et batteri i nærheten, gikk ut for å se. Var et veldig fargerikt batteri med svære skudd, gjør meg bare enda mer gira til nyttårsaften Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har kan man alltids høre smell, men jeg har ikke sett noe fyrverkeri i det siste. Når jeg tenker meg om så er det mulig at smellene kommer fra en skytebane i nærheten, men ligner veldig på fyrverkeri i og med at jeg kan høre finalen Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tente på noen king airbombs ellerno istad, vis dere vil kan jeg legge ut på youtube Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Gleder meg virkelig til å teste den pinneraketten jeg har funnet fram i år! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jepp, det skal jeg I år så tenker jeg at jeg skal bruke mindre på fyrverkeri. Kun kjøpe ett par store batterier, noen familiepakker og litt småtteri samt MANGE one shots Blir vell noen små batterier også. Har jo igjen endel også Får jo kanskje besøk på den store dagen så de bidrar vell med litt de også tenker jeg Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Bare sånn at det er nevnt, jeg har byttet navn fra I<4FIR3WORKS til xFyrverkeri-Experten Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Minimalt med aktivitet er nå Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Japp.. Aktiviteten kommer vell mer og mer jo nærmere vi kommer Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ble selfølgelig kontaktet da det var seriemesterskap ved meg idag, jeg kom ned med noen ennkeltskudd osv.. også siden vi vant så fyrte vi på noe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Får vel hoppe inn i tråden her så jeg får den i mine innlegg. Selger for 6.året på rad. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Får vel hoppe inn i tråden her så jeg får den i mine innlegg. Selger for 6.året på rad. Hva slags forhandler? Jeg solgte Engelsrud for noen år tilbake! Tider det Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Litt rester fra i fjor Happy spring fra Festival anbefales! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er vell bare gullhale og small på happy springs, eller var det Peoner på 2012 versjonen? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 De jeg hadde var det flotte peoner på. var vel sånne chrysanthemum effekter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Da skal de prøves i år! Sist jeg hadde de så var det bare smell. Har endret seg da, og det er bra! Liker best de med peoner på som f eks One Shots fra Festival som du får på Europris. Nå nærmer det seg med stormskritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå