Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Jeg kan nok ikke få info om det veldig snart, men jeg skal prøve å få noe i løpet av oktober :-) Som sagt blir det en kartong på meg også, og hvis det stiger så smisker jeg litt og prøver meg med at jeg kjøpte en eske med Crackling Balls og dermed må jeg få litt rabatt :p

Edit: Nå har jeg lagt til reklame for fyrverkeritråden i kanalen min :-)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha store peoner, Lami så ville jeg gått for Grand Finale som du får hos Europris for 900 kroner. Det er 36 skudd (om jeg ikke husker feil) og 1 kg krutt. Disse har STORE peoner :love: Tror det blir en slik på meg i år også ;) Ellers så kan du kjøpe 3 super 9 batterier (rakettbatterier) med store peoner også kan du bruke resten på ett mellomstort batteri som f eks Two In One fra svea! :) Jeg tror at du vil få mer ut av pengen hvis du kjøper flere rakettbatterier og en Two In One eller ett lignende batteri.

Takker så meget!

Hvor vil de selge Super 9? Hos Nova boder?

Synes ikke det så så bra ut. Store peoner men ikke noe spesielle. Var enkle :/

Lenke til kommentar

Super 9 videoen hos Nova er misvisende. Se på filmen av Mega Bomb på svea :-) Ellers så kan du jo gå for ett annet rakettbatteri som f eks Magnum. Ellers så kan du jo rett og slett gå for Grand Finale også :);) De selger Super 9 for 100 kroner på G-sport, men det er ikke sikkert at de har de samme tilbudene i år så man må sjekke ut prisene der først ;)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jepp, det skal jeg ;)

I år så tenker jeg at jeg skal bruke mindre på fyrverkeri. Kun kjøpe ett par store batterier, noen familiepakker og litt småtteri samt MANGE one shots :) Blir vell noen små batterier også. Har jo igjen endel også :) Får jo kanskje besøk på den store dagen så de bidrar vell med litt de også tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...