xFyrverkeri-Experten Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Burde jeg kutte vekk Avenger og heller putte inn litt mere penger til å kjøpe en Top Flight Familiepakke fra XXL? Eller isteden for Top Flight kanskje jeg heller burde kjøpe Flash Familiepakke? Tenker på i forhold til prisen og hva jeg får Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Kanon om du skaffer alle reklamer før 1 des Birger! Iallefal cosmos svea europris og nova Dette er LordImp btw. Får ikke inn det navnet på mobil.. Til alle som bor i Bergensområdet så har cosmos testoppskytning den 4 desember kl 1900 i Arna ! Fått bekrefta det på email av dem. Endret 5. oktober 2013 av 2.Bt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dritbra! I hele Norge? Ja, det er vell de samme brosjyrer for hele Norge antar jeg Kanon om du skaffer alle reklamer før 1 des Birger! Iallefal cosmos svea europris og nova Dette er LordImp btw. Får ikke inn det navnet på mobil.. Til alle som bor i Bergensområdet så har cosmos testoppskytning den 4 desember kl 1900 i Arna ! Fått bekrefta det på email av dem. Jeg skal greie å få fra Europris, Plantasjen og kanskje Jula rundt den 1 des. XXL kan bli litt lenger ventetid på dessverre. Svea skal jeg greie å skaffe fra rundt den 1 des. Ellers så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Burde jeg kutte vekk Avenger og heller putte inn litt mere penger til å kjøpe en Top Flight Familiepakke fra XXL? Eller isteden for Top Flight kanskje jeg heller burde kjøpe Flash Familiepakke? Tenker på i forhold til prisen og hva jeg får Jeg anbefaler i og grunn ikke familiepakker. Jeg kjøper kun familiepakker for å få Romerlys (klarer meg ikke uten dem) og kanskje noen fontener. Men hvis jeg skulle valgt en av de måtte det bli Flash. Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hadde vert luksus med klare reklamer til 1 des! Da er det mulig og få klart handlelister XXL, Cosmos og europris er viktigest for meg. Har ikke xxl prisene fra nova sin reklame for året ? Eller har dem egne priser? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 De har egne priser, men egne tilbud. Europris skal jeg få fikset tidlig, Cosmos er jeg veldig usikker på og XXL får jeg nok dessverre skaffet før rundt 15 september, men jeg skal se hva jeg får til. 1 Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kanon! Håper det forsatt er 15 kroners marknad! Og ikke minst crackling balls til 5 kr.. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Håper på Crackling Balls til 5 kr jeg også! Tenker å kjøpe en kartong i år! Ellers så håper jeg at jeg skla feire sammen med noen slik at det blir mer fyrverkeri og bedre show 1 Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg tenker og kjøpe 2 kartonger selv. Haha. 1 holdt til 1 januar ifjor ^^ crackling balls er favoritten Endret 5. oktober 2013 av 2.Bt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, Crackling Balls og Crackling Hwip samt airbomb er favoritten av småtteri her 1 Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Aldri prøvd crackling whip men skal kjøpe 2 pakker fra europris i år. Eller fler? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ta 4 pakker du! Hvis du liker Crackling Balls så liker du Crackling Hwip! Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Haha! Okey! Er det skikkelig smell i dem? Ikke noe feil som ofte går igjen? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jepp, det er skikkelige smell i de! Og det er aldri feil som går igjen 1 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jepp, det er skikkelige smell i de! Og det er aldri feil som går igjen ifjor så fant jeg ut at men ska ta ut crackling whipen såom et bånd utover veien istede for å tenne på hele runningen... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, da varer de lenger og blir bedre etter min smak Man kan jo ta hele greie også å få mange smell i løpet av en kort tid, men syntes ikke at det gir den samme opplevelsen. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, da varer de lenger og blir bedre etter min smak Man kan jo ta hele greie også å få mange smell i løpet av en kort tid, men syntes ikke at det gir den samme opplevelsen. Enig 25 SIDER FØR 500! DETTE MÅ VI GREIE! Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Yes! Det skal vi Tror noen at europris kommer til og stige i pris? Cosmos også for den del. Eller blir det bare nova og svea? Hva tror dere? Og Birger. Siden du har kontakter. Er det mulig for deg og få litt info om priser nå? Spørre om det blir en forandring ? Endret 5. oktober 2013 av 2.Bt 1 Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har på følelsen at europris vil stige litt i år men er ikke sikker Svea har ihvertfall en høy prisøkning på produktene sine. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Yes! Det skal vi Tror noen at europris kommer til og stige i pris? Cosmos også for den del. Eller blir det bare nova og svea? Hva tror dere? Og Birger. Siden du har kontakter. Er det mulig for deg og få litt info om priser nå? Spørre om det blir en forandring ? Jeg tror at Europris kommer til å stige litt i år, men ikke radikalt. Cosmos vil nok også stige litt. Svea vil nok stige på enkelte produkter, men jeg tror ikke at de setter opp prisen på de største batteriene. Dette tror jeg ikke de gjør for å kunne konkurrere med bla Festival og andre. Det samme gjelder Nova, men nå kan man jo vente gode tilbud av XXL og G-sport på Nova som konkurrerer om å ha de beste tilbudene på fyrverkeri. Jeg kan nok skaffe dere litt innsikt i prisene i år og jeg skal se hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kanon! Som sakt er det crackling balls som er viktigest for meg. Skal kjøpe 96 pakker av dem så stiger dem til det samme som svea blir det myeee dyrere og da kjøper ikke jeg Hadde vert kjekt om du kunne fått info om det fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå