Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Jau, jeg liker ikke banditt. Jeg hadde det for to år siden (da det var noe feil med det :p ). Det var for det meste hyl osv og jeg vil ha store peoner som tar pusten fra naboen ;) Jeg tenker litt på Grand Finale fra Europris eller kanskje Grand Finale fra Engelsrud pga av at jeg liker de gull effektene. Ellers så har jeg også tenkt på å kjøpe flere rakettbatterier o.l og koble de sammen.

 

Two In One har jeg også sett på så det er mye jeg kan velge mellom og det er litt vanskelig kan man si :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men bare 9 skudd til gjengjeld. Super 9 koster 100 kroner på G-sport og jeg lurer på om det er det samme batteriet som Bombard 5.0 og Magnum 5.0 Er det noen som vet? Hvis det er det samme så er det ingen vits i å kjøpe Magnum/Bombard til 300 kroner. Jeg hadde Magnum i fjor og jeg syntes at den var herlig! Så det blir nok en slik eller Super 9 i år (spørs om det er det samme), men likevel ikke ett potensielt finalebatteri syntes jeg. Jeg har også sett på Gold Digger, men er litt usikker i og med at jeg aldri har prøvd batteriet noen gang. Ellers har Festival mange interessante batterier og Engelsrud har jo noen de også.

 

Jeg må nok sette opp en liste over de potensielle finalebatteriene så får jeg se hva det blir til. Er det noen batterier over 500 kroner dere syntes er spesielt tess? :)

Lenke til kommentar

Multi Power er omtrent det samme som Thunder 25 og multi sonic tror jeg ikke det finnes noen film av, men jeg kommer til å legge ut etter nyttårsaften. Power Supreme er det samme som Power Box Maxi som det finnes film av på you tube. Big Block tror jeg heller ikke ligger ute, men jeg kan fortelle deg at denne er fantastisk. Var en kompis som hadde den i fjor og den er nydelig for kun 200 kroner og er sannelig til å anbefales. Jeg skal ha Big Block selv i år :)

Lenke til kommentar

Ha, ha!

Det batteriet lignet ikke på multi Sonic en gang! :p Jeg tviler ikke på at det er det, men det er jo Festival som har legd tidde videoene. Min Multi Sonic hadde mye høyere tempo samt at det var veldig rotete og ikke rene peoner og LAV stigehøyde. Jeg har ett inntrykk av at alle filmene til Festival er miss visende.

Lenke til kommentar

Hvor skaffet du lunten? Jeg kjøpte 100m lunte fra en i Polen for 2 år siden..men følte meg ikke helt safe med den så jeg brant den opp.

Vet at dette er fra ifjor da men jeg bestilte nettop lunter nå! Det koster 208kr MED frakt så du slipper toll.

Dette er nok den billigste lunta du får tak i! 160kr ca for 100METER med lunte som brenner 1cm i sekundet ;)http://www.pirotechnika.info/visco-shop/english-version-visco-shop.html

Lenke til kommentar

Ja, men bare 9 skudd til gjengjeld. Super 9 koster 100 kroner på G-sport og jeg lurer på om det er det samme batteriet som Bombard 5.0 og Magnum 5.0 Er det noen som vet? Hvis det er det samme så er det ingen vits i å kjøpe Magnum/Bombard til 300 kroner. Jeg hadde Magnum i fjor og jeg syntes at den var herlig! Så det blir nok en slik eller Super 9 i år (spørs om det er det samme), men likevel ikke ett potensielt finalebatteri syntes jeg. Jeg har også sett på Gold Digger, men er litt usikker i og med at jeg aldri har prøvd batteriet noen gang. Ellers har Festival mange interessante batterier og Engelsrud har jo noen de også.

 

Jeg må nok sette opp en liste over de potensielle finalebatteriene så får jeg se hva det blir til. Er det noen batterier over 500 kroner dere syntes er spesielt tess? :)

Super 9 er det samme batteriet som Megabomb 2.0 fra Svea :)

Lenke til kommentar

Tusen takk!

Da skal jeg se litt på det ;) Mulig det blir en Magnum fra Nova og en super 9 da! :)

Veldig fint at det kommer nye folk her! Det setter jeg pris på!

 

Velkommen skal du være! :)

 

Edit: Det var mye gulleffekter i den mega bomb så jeg! Jeg liker Gulleffekter :love: Kanskje det i stedet blir 3 super 9 :) Hva syntes du? :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt fått den interessen som i fjor, men jeg holder jo på, men noen liste har jeg ikke kommet frem til enda selv om jeg driver å stusser på litt av hvert. Har begynt å lage fyrverkerifilmer, men ikke noe stort mer enn det. Jeg braker ikke igang for fult før jeg har fått reklameavisene for i år slik at jeg vet omtrent hvordan årets prisnivå blir.

 

Jeg kan derimot garanterer dere at jeg vil gjøre som i fjor å sørge for at dere vil få diverse reklamebrosjyrer innen 1 desember. Der blant Europris reklamen :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt fått den interessen som i fjor, men jeg holder jo på, men noen liste har jeg ikke kommet frem til enda selv om jeg driver å stusser på litt av hvert. Har begynt å lage fyrverkerifilmer, men ikke noe stort mer enn det. Jeg braker ikke igang for fult før jeg har fått reklameavisene for i år slik at jeg vet omtrent hvordan årets prisnivå blir.

 

Jeg kan derimot garanterer dere at jeg vil gjøre som i fjor å sørge for at dere vil få diverse reklamebrosjyrer innen 1 desember. Der blant Europris reklamen :)

Kan du skaffe oss reklameavisen for Europris FØR 1 Desember? :0 Hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...