BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dynamitt Harry er ikke verdt pengene i det hele tatt! Jeg hadde den ifjor og det var bare drit oppi den i forhold til prisen. Det vil si ett par pakker grise hyl, en hel haug med jumping jack og blinkfontener. Ellers så var det jo litt surre greier også, men ikke noe særlig mer spennende enn det. Da vil jeg heller anbefale Crazy Mix som tross alt er mye billigere og som også inneholder smelle artikler Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Okey, da blir det ingen harry på meg. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Har spectra noen gode pakker til rimelige priser? Har endel boder i nærheten Og nå har jammen Nova endra priser også, Night Hawk står til 199 kr nå. Håper for guds skyld at priser er det samme, ikke minst crackling balls til 5 kr pk.. Endret 2. oktober 2013 av LordImp Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 XXL har jo alltid gode tilbud på Crackling Balls og Night Hawak så jeg vet ikke helt jeg. Jeg har også inntrykk av at de fleste selger fyrverkeri til en del under de veiledende prisene heldigvis Hvis Prisene går opp i år også så tipper jeg at om 5 år så finnes det ikke fyrverkeri noe mer. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen år tilbake fikk du jo alt av smått til 10 kr, nå 15. Stiger det til 20 vet jeg ikke hva jeg gjør! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Det verste er vell den enorme prisøkningen på batterier og familie pakker Endret 2. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Må få opp aktiviteten her nå, er super gira på fyrverkeri, haha. Vi må klare 500 sider innen nyttår? Haha, er like gira som du! Gleder meg syyykt til nyttårsaften! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ser prisene er gått opp hos Svea ja, og King Airbomb er ikke lenger, iallefal ny innpakkning. Samme med Overhyelerne. Håper prisen fortsatt er 15 kr der, står 25 på siden.. Har selfølgelig Sveafireworks avisen fra ifjor, og i hvertfall de 2 siste årene har de hatt smått og godt på tilbud! I fjor var det alt smått for 15kr (20kr opprinnelig) Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Trenger tips til pakker til under 200 kr som er verdt penga. Any? Street Bang! Koster 119kr, masse for penga og smeller! Kjøpte 2 ifjor selv Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har endelig blitt ferdig med handleliste, men har tatt prisene fra avisene fra ifjor så det koster sannsynelig vis mer en det jeg har skrevet Menmen her er den! - Fra Svea fireworks: Scorpion 299kr,- Fifty 399kr,- Monster Airbomb (x 4) 100kr,- Bombard 5.0 349kr,- Avenger 229kr,- Big Bang 299kr,- Party Mix 99kr,- Crackling Bomb (x2) 50kr,- Fra PowerStar og Festival Multi Sonic 99kr,- Power Supreme 199kr,- Familie Mix 169kr,- One Shot (x10) 200kr,- Speedfire (x4) 200kr,- Løvebrøl (x2) 50kr,- Stjerneskudd Stor 30kr,- Magic Whipe 6METER (x2) 50kr,- Super Power 279kr,- Og Crazy Mix (x2) + Litt extra som jeg finner i butikken Regner med at med de prisene som blir nå så kommer handlelisten på ca 4000kr,- Men ifølge denne lista så blir det nøyaktig 3477kr ,- Likte dere listen min? Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Begynner og sikle her, haha! Ser bra ut (Y) Håper for guds skyld at prisene er det samme, dem kan ikke ta 25 kr for 3 stk airbombs.. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er speedfire like bra som svea og nova sina hylere? Har hørt mye dorlig om speedfire, at dem ikke antennes osv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke dobbelpost her folkens. Slik at det blir ca 4 innlegg av samme person etter hverandre. Prøv heller å rediger innlegget ditt så blir det ikke så rotete Jeg skjønner at dere vil få opp aktiviteten her og poste mange innlegg også, men man må også ha en viss kvalitet her -BirgerCaC Begynner og sikle her, haha! Ser bra ut (Y) Håper for guds skyld at prisene er det samme, dem kan ikke ta 25 kr for 3 stk airbombs.. Jeg tror at prisene blir de samme. Kanskje air bomb går opp til 20 kroner hos svea, men da er prisnivået som andre steder (20 for happy spring, 20 for One shots, 20 for chili shots osv) Prisøkning på batterier og pakker derimot tåler jeg ikke! Er speedfire like bra som svea og nova sina hylere? Har hørt mye dorlig om speedfire, at dem ikke antennes osv. Ikke de du får i 100 pack. De er kun gode til å lage kinaputter av. Men de du får i pakken Crazy Mix fungerer utmerket når man tenker på hyl, men også til å lage kinaputter av 1 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er speedfire like bra som svea og nova sina hylere? Har hørt mye dorlig om speedfire, at dem ikke antennes osv. Jeg kjøper 400 overhylere (speedfire) bare for å ha noe fyrverkeri utover året Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Okey Tror jeg kjøper speedfire da, er kruttmengde lik? Og hvorfor suger dem som hylere? Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Okey Tror jeg kjøper speedfire da, er kruttmengde lik? Og hvorfor suger dem som hylere? Det er ca like mye krutt MEN dem har ikke samme effekten, tror dem ikke fokuserer på at den skal hyle Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 De beste hylene får du hos Engelsrud NFI må jeg vell og merke Der er det mer krutt i de samt bedre kvalitet på kruttet så de hyler høyere, flyr lenger og smeller høyere Dessuten så er det ikke så ustabile. Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har lagd en "hjemmelagd fyrverkeribombe" Har lagt ut litt av hvordan jeg lagde den og tente på men du fikk ikke se smellet så det blir ny video idag http://www.youtube.com/watch?v=0weyjHMqRqQ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Så er det kommet til det samme problemet som kommer opp hvert år Hvilket finalebatteri skal jeg ha Det er jo så mye å velge mellom så det er sannelig ikke lett, nei! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Så er det kommet til det samme problemet som kommer opp hvert år Hvilket finalebatteri skal jeg ha Det er jo så mye å velge mellom så det er sannelig ikke lett, nei! Mitt ifor var Bandit, var ganske fornøyd! Stikker ut nå og tenner på bombene så kommer tilbake snart med video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå