Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Dynamitt Harry er ikke verdt pengene i det hele tatt! Jeg hadde den ifjor og det var bare drit oppi den i forhold til prisen. Det vil si ett par pakker grise hyl, en hel haug med jumping jack og blinkfontener. Ellers så var det jo litt surre greier også, men ikke noe særlig mer spennende enn det. Da vil jeg heller anbefale Crazy Mix som tross alt er mye billigere og som også inneholder smelle artikler :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spectra noen gode pakker til rimelige priser? Har endel boder i nærheten

 

Og nå har jammen Nova endra priser også, Night Hawk står til 199 kr nå. Håper for guds skyld at priser er det samme, ikke minst crackling balls til 5 kr pk..

Endret av LordImp
Lenke til kommentar

Har endelig blitt ferdig med handleliste, men har tatt prisene fra avisene fra ifjor så det koster sannsynelig vis mer en det jeg har skrevet ;) Menmen her er den! -

Fra Svea fireworks:

Scorpion 299kr,-

Fifty 399kr,-

Monster Airbomb (x 4) 100kr,-

Bombard 5.0 349kr,-

Avenger 229kr,-

Big Bang 299kr,-

Party Mix 99kr,-

Crackling Bomb (x2) 50kr,-

Fra PowerStar og Festival

Multi Sonic 99kr,-

Power Supreme 199kr,-

Familie Mix 169kr,-

One Shot (x10) 200kr,-

Speedfire (x4) 200kr,-

Løvebrøl (x2) 50kr,-

Stjerneskudd Stor 30kr,-

Magic Whipe 6METER (x2) 50kr,-

Super Power 279kr,-

Og Crazy Mix (x2)

+ Litt extra som jeg finner i butikken ;)

Regner med at med de prisene som blir nå så kommer handlelisten på ca 4000kr,- Men ifølge denne lista så blir det nøyaktig 3477kr ,- Likte dere listen min? :)

Lenke til kommentar

Ikke dobbelpost her folkens. Slik at det blir ca 4 innlegg av samme person etter hverandre. Prøv heller å rediger innlegget ditt så blir det ikke så rotete :) Jeg skjønner at dere vil få opp aktiviteten her og poste mange innlegg også, men man må også ha en viss kvalitet her :)

-BirgerCaC ;)

 

 

Begynner og sikle her, haha! Ser bra ut (Y)

 

Håper for guds skyld at prisene er det samme, dem kan ikke ta 25 kr for 3 stk airbombs..

Jeg tror at prisene blir de samme. Kanskje air bomb går opp til 20 kroner hos svea, men da er prisnivået som andre steder (20 for happy spring, 20 for One shots, 20 for chili shots osv) Prisøkning på batterier og pakker derimot tåler jeg ikke! :(

 

Er speedfire like bra som svea og nova sina hylere? Har hørt mye dorlig om speedfire, at dem ikke antennes osv.

Ikke de du får i 100 pack. De er kun gode til å lage kinaputter av. Men de du får i pakken Crazy Mix fungerer utmerket når man tenker på hyl, men også til å lage kinaputter av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...