LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Må få opp aktiviteten her nå, er super gira på fyrverkeri, haha. Vi må klare 500 sider innen nyttår? Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har noen noe og anbefale av små produkter? Har bare hatt svea og nova til nå, noe Cosmos. Evt pakker og anbefale til en lunteglad person? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Må få opp aktiviteten her nå, er super gira på fyrverkeri, haha. Vi må klare 500 sider innen nyttår? Det skal vi nok klare Har noen noe og anbefale av små produkter? Har bare hatt svea og nova til nå, noe Cosmos. Evt pakker og anbefale til en lunteglad person? Jeg hadde fire Night Hawak i fjor og de pakkene var rå! Maaasse småtteri til kun en hundrelapp. Du får pakken på XXL, Gmax og eventuelt andre som selger Nova. Jeg syntes at du skal prøve Familie Mix fra Power star eller Crazy Mix fra power star :-) Fine, greie pakker synets jeg, men Familie Mixen er kanskje litt dyr i forhold til innholdet. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sett på Night Hawk, og ser du får mer krutt av og kjøpe 3 night Hawk enn 1 Monster pack. Hvor mange lunter har night Hawk? Og tror du XXL er villig til og gi meg noe avslag på crackling balls om jeg kjøper 2 kartonger a 48 pk per? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Litt vanskelig å si hvor mange lunter denne pakken har, men jeg kan tippe rundt 100 lunter. Altså hvis du kjøper tre slike pakker så får du 300 lunter. Pakken inneholder også slike heftige klistermerker med fyrverkerilogo på Hvis du kjøper to kartonger så tror jeg at de er villig til å gi deg avslag Det spørs om de har to kartonger da Men jeg har planer om å kjøpe en kartong i år jeg også. Skal lage en del air bombs i år så Restene er gøye å tenne på. Jeg bare elsker Crackling balls samt Crackling Hwip. Jeg syntes nesten alt annet er kjedelig Altså alt som ikke smeller er kjedelig Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Crackling balls er favoritten her. Hadde 1 kartong i fjor, holdt akuratt til kvelden. Så i år blir det 2 kartonger, og håper den kan gi noe avslag. Hva tror dem er villig og gi? 20%? eller? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Crackling balls som du får for 5 kr pakka hos bla xxl er ganske billige i seg selv så jeg er ikke helt sikker på om de gir deg avslag, men du kan jo spørre og hvis du er heldig så blir kartongene noen kroner billigere Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får bare prøve da Stygt salget i Hordaland starter den 30 i år også.. Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ser prisene er gått opp hos Svea ja, og King Airbomb er ikke lenger, iallefal ny innpakkning. Samme med Overhyelerne. Håper prisen fortsatt er 15 kr der, står 25 på siden.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror at bare King Airbomben har fått en ny innpakning Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg betaler ikke 25 kr iallefal Håper XXL har samme priser iallefal. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vil ha et batteri med store og fine effekter. Hva er det da å anbefale? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg betaler ikke 25 kr iallefal Håper XXL har samme priser iallefal. Prisene pleier alltid å være litt lavere enn 25 kroner da Vil ha et batteri med store og fine effekter. Hva er det da å anbefale? Hvor mye skal det koste og hva liker du? Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som har klar handlelisten? Iallefal litt av den? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg vet ihvert fall at det blir Multi Power, Cracklig Balls, 35 Monster, One Shots og Commando eller Crossfire Blackline Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Prisene pleier alltid å være litt lavere enn 25 kroner da Hvor mye skal det koste og hva liker du? Nja, spørs. Et dyrt som koster under 1000 lappen, eller 2 til ca 3-400kr kanskje? Vil bare ha noen med store peoner/buketter. Det er finest! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Trenger tips til pakker til under 200 kr som er verdt penga. Any? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nja, spørs. Et dyrt som koster under 1000 lappen, eller 2 til ca 3-400kr kanskje? Vil bare ha noen med store peoner/buketter. Det er finest! Hvis du vil ha store peoner, Lami så ville jeg gått for Grand Finale som du får hos Europris for 900 kroner. Det er 36 skudd (om jeg ikke husker feil) og 1 kg krutt. Disse har STORE peoner Tror det blir en slik på meg i år også Ellers så kan du kjøpe 3 super 9 batterier (rakettbatterier) med store peoner også kan du bruke resten på ett mellomstort batteri som f eks Two In One fra svea! Jeg tror at du vil få mer ut av pengen hvis du kjøper flere rakettbatterier og en Two In One eller ett lignende batteri. Trenger tips til pakker til under 200 kr som er verdt penga. Any? Strobe fra Nova vil jeg anbefale! Koster 150 hos G- max (vi får håpe at de har samme tilbud i år også), men hvis du ikke vil ha store ting, men en pakke fult av småtteri så ville jeg har gått for Night Hawak Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Synd det er nesten 3 mnd til :/ Kan glede meg til prøve oppskytning med Cosmos tidelig i desember! Skal bli kjekt og få luktet litt krutt igjen Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er Dynamit Harry verdt pengene iforhold til Night Hawk? Night Hawk er 99kr og Dynamit Harry er 179kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå