xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nice! Noen som vet hvor i bergens området dem selger slike rør med kun crackling balls i? ALDRI funnet det, så ender opp med og kjøpe maaaange 6pk hos nova. Svea har en 150pk for ca 150kr http://sveafireworks.no/fyrverkeri.php?navn=CRACKLING-BALLS-MEGAPACK Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 jeg vet, men ingen selger den! Aldri funnet en svea forhandler som selger slike rør.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nå sitter jeg og lager handleliste, folkens! Ellers så skal du fikke slike rør hos en Svea forhandler... Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Venter spent på handle listen Birger! Få den ferdig til ikveld da! Hehe Ellers, noen som vet om prøveoppskytninger osv i år og hvor? Vet at Cosmos pleier og ha en rett ved Bergen, nærmere bestemt Arna. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Håper jeg får tak i One Shot fra Europris i år. I fjor ble det faen meg utsolgt med en gang Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nice! Noen som vet hvor i bergens området dem selger slike rør med kun crackling balls i? ALDRI funnet det, så ender opp med og kjøpe maaaange 6pk hos nova.. Svea selger en 150pk med crackling balls for ca 170kr;) http://sveafireworks.no/fyrverkeri.php?navn=CRACKLING-BALLS-MEGAPACK Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 jeg vet, men ingen selger den! Aldri funnet en svea forhandler som selger slike rør.. Jeg kjøpte det i Fetsund og Lillestrøm jeg;) Dem skal had det ! Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nå sitter jeg og lager en handleliste folkens, kan nevne at budsjettet er på 4000kr-6000kr Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Har en Instagram bruker innen fyrverkeri, den heter: sveafireworks. Skøyt opp en Fantasy igår, den var dritfin! Men desverre veltet den på slutten men skøyt bare 2 skudd i en låvevegg Endret 30. september 2013 av i<3F!R3W0RK5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Håper jeg får tak i One Shot fra Europris i år. I fjor ble det faen meg utsolgt med en gang He, he Ett av de beste enkeltskuddene på markedet Venter spent på handle listen Birger! Få den ferdig til ikveld da! Hehe Ellers, noen som vet om prøveoppskytninger osv i år og hvor? Vet at Cosmos pleier og ha en rett ved Bergen, nærmere bestemt Arna. Du må nok dessverre vente litt lenger Jeg har modifisert grisehyl i hele dag så film kommer ut på you tube kanalen min Edit: Da har jeg lagt ut filmen Nå sitter jeg og lager en handleliste folkens, kan nevne at budsjettet er på 4000kr-6000kr Gleder med til å se listen din :-) Endret 30. september 2013 av BirgerCaC 1 Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Film av hva Birger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Film av hvordan man lager kinaputt av grisehyl Endret 30. september 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Film av hvordan man lager kinaputt av grisehyl Åjaa Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg håper virkelig at G-max har de gode gamle knall tilbudene i år som de hadde i fjor! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 G Max er det da samme som G sport? Og dere heldige shitkids som har så stort budsjett. Hadde brukt så mye om jeg fikk lov, men har ett rammeverk på 1500kr i år. Håper på mer! Venter på handlelister da, Birger og i<3F!R3W0RK5 ! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ja, det er det samme Handlelisten min må du nok vente lenger etter. Det pleier å ta noen dager før jeg blir ferdig med listen min Denne nyttårsaften blir den beste tror jeg Det er den pinneraketten som gjør susen, men også at jeg trolig skal feire med noen andre som skal handle for rundt 5000. Altså fyrverkeri for ca 11.000 med det jeg hadde ifjor! Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Da var oktober kommen, vi får håpe han går like fort som Sep Endret 1. oktober 2013 av LordImp Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Er Power supreme, multi Sonic, big block og multi Power noe og anbefale? Er dem verdt dei få kronene dem koster? Evt hva er best? Endret 1. oktober 2013 av LordImp Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Power Supreme er virkelig til å anbefale! Den koster 300 andre steder og går under navnet Power Box Maxi, men hos Europris koster den 200 og går under navnet Power Supreme. Batteriet har 51 skudd og er bla en testvinner! Multipower er trolig det beste 25 skudds batteriet på markedet! Du får ekstremt mye for 50 kroner! Jeg kan tenke meg at alle i tråden her syntes at Multi Power er ett bra batteri i forhold til prisen. Multisonic er også ett flott batteri med en heftig finale til bare hundrelappen. Eneste ulempe med dette batteriet er at skuddene går ekstremt lavt så man bær gå litt unna når man fyrer opp dette batteriet Big Block er ett stort 20 skuddsbatteri som virkelig er til å anbefale for kun 180 kroner! Dette batteriet går også under andre navn andre steder hvor batteriet koster 200 kroner. Det er dermed ett bra kjøp du får hos europris Endret 1. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå