Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper jeg får tak i One Shot fra Europris i år. I fjor ble det faen meg utsolgt med en gang :nei:

He, he ;)

Ett av de beste enkeltskuddene på markedet :D

Venter spent på handle listen Birger! Få den ferdig til ikveld da! Hehe

Ellers, noen som vet om prøveoppskytninger osv i år og hvor? Vet at Cosmos pleier og ha en rett ved Bergen, nærmere bestemt Arna.

;)

Du må nok dessverre vente litt lenger ;)

Jeg har modifisert grisehyl i hele dag så film kommer ut på you tube kanalen min :)

Edit: Da har jeg lagt ut filmen :thumbup:

Nå sitter jeg og lager en handleliste folkens, kan nevne at budsjettet er på 4000kr-6000kr ;)

Gleder med til å se listen din :-)

Endret av BirgerCaC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er det samme ;)

Handlelisten min må du nok vente lenger etter. Det pleier å ta noen dager før jeg blir ferdig med listen min ;) Denne nyttårsaften blir den beste tror jeg :thumbs: Det er den pinneraketten som gjør susen, men også at jeg trolig skal feire med noen andre som skal handle for rundt 5000. Altså fyrverkeri for ca 11.000 med det jeg hadde ifjor! :)

Lenke til kommentar

Power Supreme er virkelig til å anbefale! Den koster 300 andre steder og går under navnet Power Box Maxi, men hos Europris koster den 200 og går under navnet Power Supreme. Batteriet har 51 skudd og er bla en testvinner!

Multipower er trolig det beste 25 skudds batteriet på markedet! Du får ekstremt mye for 50 kroner! Jeg kan tenke meg at alle i tråden her syntes at Multi Power er ett bra batteri i forhold til prisen.

Multisonic er også ett flott batteri med en heftig finale til bare hundrelappen. Eneste ulempe med dette batteriet er at skuddene går ekstremt lavt så man bær gå litt unna når man fyrer opp dette batteriet

Big Block er ett stort 20 skuddsbatteri som virkelig er til å anbefale for kun 180 kroner! Dette batteriet går også under andre navn andre steder hvor batteriet koster 200 kroner. Det er dermed ett bra kjøp du får hos europris :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...