Skilpadde Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg sendte opp 4 raketter på egenhånd i dag! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg sendte opp 4 raketter på egenhånd i dag! 7616473[/snapback] Flink du Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da de ikke var noen brøytekanter å stikke rakettene i, i år, måtte man være så lur at man bare tredde de ned i gjørma. Noe som resulterte i at kun halvparten av de antente rakettene lettet, det vill si at de exploderte på bakken. Noe som igjenn resulterer i bransår i hodebunden. Men man overlevde nok en nytårsaften, så det er jo bra. Og jeg må si at rakettene var langt mer effektfulle på bakken, enn de var 100 meter oppe i lufta. 7616458[/snapback] Det finnes bakkefyrverkeri, altså fyrverkeri som sprenger på bakken. Jeg var på en stor plass i stad, og en bombe sprengte vel med en diameter på 15-20 meter. Da er det kanskje en fordel å vite om at det kommer til å sprenge på bakken, noe du ikke gjorde i ditt tilfelle. Det nærmeste jeg kom skade, var en rakett som sprengte rett ved folkemengden jeg stod i. Ble døv i noen sekunder, men alt er bra nå. Jenter skulle ikke hatt lov til å fyre opp annet en tanks og frusere. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hæhæh æ traff en dude med en arakket lololol Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ok? Kanskje du skal legge deg snart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hæhæh æ traff en dude med en arakket lololol 7616518[/snapback] og hvor høy promille har du da? men tilbake til topic: her i drøbak så var ikke nyttårsaften noe særlig, det var svak tåke og det regnet. Så jeg fyrte mitt opp i en fei og gikk inn igjen... Får håpe det blir bedre til neste år... Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen som har operert fyreverkeri ? vet det er ulovlig men opererte en thunder istad. Det var faen meg vilt ! har noen igjen til imorra å Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har operert fyrverkeri i mange år nå, og gjorde det i år også liksom, veldig morsomt å lage fine bomber som sprenger mye Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er det noe kult man kan få gjort med tanks , hylere?? Lenke til kommentar
Quake500 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er det noe kult man kan få gjort med tanks , hylere? Du kan ko teipe 2 styk til tanken og la den fly og sprute il Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er det noe kult man kan få gjort med tanks , hylere? Du kan ko teipe 2 styk til tanken og la den fly og sprute il 7617162[/snapback] takk skal prøve det til kvelden! noen her som har bilder? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 bra er det noen andre som har bilder? jeg glemte kameraet mitt hjemme! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Får håpe at det får håpe at det som står i denne artikkelen stemmer og at det blir fyrverkeri salg i år også Har bare bilde av restene mine Endret 1. januar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Quake500 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Rolig nytårsaften yipiii da er det mer sansynlig at di ike for byr fyverkeri=) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Får håpe at det får håpe at det som står i denne artikkelen stemmer og at det blir fyrverkeri salg i år også Har bare bilde av restene mine 7617284[/snapback] få se bilde av restene dine da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Med rester mener jeg det som er skutt opp. batteri og fonterner ol. som er igjen på bakken! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Med rester mener jeg det som er skutt opp. batteri og fonterner ol. som er igjen på bakken! 7617418[/snapback] å ja! da så trudde du hadde mer igjen jeg;) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei ikke mer igjen . Bare noen hylere og 12 tanks Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei ikke mer igjen . Bare noen hylere og 12 tanks 7617459[/snapback] er vel det jeg og har!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå