RC-man Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 la ut liste for et par dager siden, men ble vist litt mere likevel xD Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da fikk jeg lov av min kone til å droppe maten og pelle meg rett ut! Det hadde jeg aldri trudd, men hun skjønte at det kan by på problematikk å fyre opp i regn så dermed fikk jeg sleppe ut nå Ja som jeg sa... Da stikker jeg ut og fyrer opp og jeg skal ikke glemme å filme det meste Kommer inn her en gang i løpet av kvelden og gir en rapport over hva som har hendt i kveld! Jeg ønsker dere alle en god feiring og ett godt nyttår! 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 God nyttår fra Kina*^_^* lots of fireworks outside now, og så鞭炮,haha, vet ikke om hva betyre det på norsk... God nyttår fra Kina*^_^* lots of fireworks outside now, og så鞭炮,haha, vet ikke om hva betyre det på norsk... Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 鞭炮 = firecracker = kinaputter Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 鞭炮 = firecracker = kinaputter Takk lurer jeg hvorfor er det KINAputter? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Skulle gjerne sett fyrverkeriet i Oslo. Brukte dem ikke 1 million kroner på fyrverkeri i fjor? Fattern sier nå at han ikke har kjøpt et eneste batteri, kun småfjas... Måtte dere alle kose dere og det nye året smelles flott inn Godt nyttår ! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Takk lurer jeg hvorfor er det KINAputter? Hentet fra Wikipedia ( http://no.wikipedia.org/wiki/Kinaputt ): "Navnet er en referanse til Kina, hvor svartkrutt ble mest sannsynlig oppfunnet på 800-tallet. «Putt» er et lydord" Jeg ville også formulert setningen din litt annerledes: "Takk Hvorfor heter det kinaputter?" Endret 31. desember 2012 av FisHNorway Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Min liste: Fra plantasjen: All in one fontene x2 Happy spring (festival) x15 esker Stormlighter (som allerede har streika..) F-16 batteri x3 Svea: .35 monster x5 Super mix batteri x3 Happy spring (cosmos) en pakke Saturn 300 batteri Som ble totalt 1370. Bilder kommer straks Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hentet fra Wikipedia ( http://no.wikipedia.org/wiki/Kinaputt ): "Navnet er en referanse til Kina, hvor svartkrutt ble mest sannsynlig oppfunnet på 800-tallet. «Putt» er et lydord" Jeg ville også formulert setningen din litt annerledes: "Takk Hvorfor heter det kinaputter?" Takk igjen Det er så cute(søt?)å hete 'putter' som lydord nå det er veldig lett å huske det ordet! Lenke til kommentar
Andy_Pandy93 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Seff veldig billigere enn 19 000kr! Har aldri vet om noen som brukt så mange penger på fyrverkeri. Kansje du selge den ? Hadde aldri solgt fyrverkeriet mitt ... alt skal fyres opp i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor ikke spare til neste år da andy? Håpe på bedre vær, da blir alt fyrverkeri mye flottere. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Cosmos 100 shots (Fontene med 100 skudd og hyl): Terningkast 2. Var vel noe sånt som 30-40 skudd, hylene var toalt fraværende. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Takk igjen Det er så cute(søt?)å hete 'putter' som lydord nå det er veldig lett å huske det ordet! Cute = søt . Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hva gjør dere under 18 år med fyrverkeri hos andre? Kan ikke være med folk på fest, for det blir ikke mulig å fyre opp fyrverkeriet da, det er kjipt Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ahh delig og få lukta av avfyrt fyrverkeri mitt i fleisen Lenke til kommentar
Qake Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 En kompis av meg tente på en 3/4 full pakke med Speedfire fra Power Star. Da kan du tro det var mye røyk! Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår folk Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 godt nyttår folkens, overrasket over hvor fint katta tok det, hun satt fornøyd på sofakanten å fulgte med på alt som er merkelig med tanke på at hun er redd det meste annet Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 I fare for å bli hengt ut nå men...Jeg synes fyrverkeri er dritkjedelig. Har sett det hundre ganger før. Men jeg liker lukta av brent krutt. Godt nytt år folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå