Fish Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fjorårets Space Inferno fra Svea kom i en fancy pappboks Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Et finalebatteri til ca 500kr? Gjerne noe som eskalerer. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Power Step og Star Fighter? 1 Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har somlet litt med innkjøp av fyrverkeri i år. Noen som vet om det begynner å bli utsolgt på Europris? Jeg har ihvertfall erfart at det bruker å være ganske tomt der de siste dagene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg vet ikke, men som du sier her så bruker det å bli ganske tomt de siste dagene de selger. I morgen så er vell Europris stengt og på nyttårsaften så tror jeg at de er robbet for de mest populære produktene som f eks multi power, Power Supreme, One shot og enkelte andre populære produkter. Jeg regner også med at det skal være ganske store køer på nyttårsaften så hvis du eventuelt skal handle noe derfra så er det ikke for sent å gjøre det nå tror jeg, men da må du være rask!! Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det virker som om det er samme opplegget i alle Europris butikkene jeg har vært innom de siste årene, med mindre de kanskje har større lager i år. Enkelte forhandlere har godt utvalg til og med nyttårsaften. Det har også blitt færre forhandlere og noen stenger tidlig, og har ikke åpent i morgen. Men det blir sikkert en ordning. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 "Zero-X XL" og "EIGHT" fra Svea anskaffet, til en meget fordelaktig pris Orker ikke bruke spesielt mye penger på fyrverkeri kjenner jeg, satser på at nabolaget "bidrar" like mye som tidligere år. Får muligens vurdere en tur oppom utsalget på Nyttårsaften. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har somlet litt med innkjøp av fyrverkeri i år. Noen som vet om det begynner å bli utsolgt på Europris? Jeg har ihvertfall erfart at det bruker å være ganske tomt der de siste dagene. Jeg var på Europris rundt kl. 1 i dag. Da var dem allerede utsolgt for One Shot og Multi Power. (de begynnte og selge i dag.) Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva er det i den esken til Venstre? Multipower! 12stk Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Må si det er herlig å være hjemme til nyttår. De forrige to nyttåra har jeg jobbet til sjøs. Lite utvalg av raketter der ja. Men så spørs det også om det blir fyrverkeri eller festdette året.. Vanskelig avgjørelse Lenke til kommentar
Qake Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Dra på fest med fyrverkeri? Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Dra på fest med fyrverkeri? Alkohol og fyrverkeri fungerer ikke Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg var på Europris rundt kl. 1 i dag. Da var dem allerede utsolgt for One Shot og Multi Power. (de begynnte og selge i dag.) Når jeg var hos min Europris så sa han duden som sto å solgte at det gikk veldig mange One Shot i 2011-2012 feiringen. Han brukte store ord som bombe salg eller noe, så det er tydelig at disse er populære! Multipower! 12stk Høres kult ut! Kanskje lage to finale batterier med 3 multi Power tapet sammen i V-shape formasjon så kan du bruke de andre til å tenne separat? Må si det er herlig å være hjemme til nyttår. De forrige to nyttåra har jeg jobbet til sjøs. Lite utvalg av raketter der ja. Men så spørs det også om det blir fyrverkeri eller festdette året.. Vanskelig avgjørelse Velg fyrverkeri! Å feste kan du gjøre alle de andre dagene i året! Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Velg fyrverkeri! Å feste kan du gjøre alle de andre dagene i året! Sant så sant. Prøvde nettopp noe smått som jeg har liggende. .35 monster skuffet selvsagt ikke. Happy spring fra cosmos var bare et kraftig smell, med ingen effekter. Happy spring fra festival derimot var fin, og er definitivt verdt pengene Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Quickmatcher 3 multipower i en v-shape med en startrack i bakgrunnen! Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det skal bli et alle helvettes vær i bergen.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror at det faktisk skal blir dårlig vær i hele Norge Det eneste vi kan gjøre nå er å sitte og håpe på at været brått snur slik at vi får en Super feiring! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Synes ikke alkohol og fyrverkeri er noe problem så lenge man gir seg med drekking før man er ute av kontroll=) Jeg drikker alltid noen glass vin før jeg fyrer opp, og det har aldri vært noe problem. Bare bruke huet, så går det bra=) Endret 29. desember 2012 av FyrverkeriHyper90 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Mulig at det går bra for deg, men slik er det ikke alltid. Det er forskjell på ett par glass vin til at stemningen blir for god slik at det gjerne blir 5-6 glass i stedet. Man skal aldri ta den risikoen å drikke i det hele tatt! Hvis stemningen blir for god eller f eks du drikker og humøret er på topp og du tenker at det ikke er farlig med ett glass til. Når dette ut arter seg utover kvelden så er du drita full når du skal tenne på! Det er som sagt mulig at det går bra for deg, men for enkelte personer så kan 2 glass fort bli mye... Edit: http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/nnfa19122812/28-12-2012#t=19m32s Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fornuftig han svensken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå