diskus123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Kan alltids legge ut her også: 2500kr, + 2x super 9 og noe småtteri som jeg hadde igjen fra ifjor. Gikk litt ned i budjsett, men håper det blir kjekt uansett. Endret 29. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan man kjøpe fyrverkeri imorgen? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Om butikken er oppe - ja Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Om butikken er oppe - ja Selger kiwi fyrverkeri? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen kiwi butikker gjør det, men jeg tror at du må lete ganske lenge etter en kiwi butikk som gjør det lengere. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Skal legge ut bilder så fort jeg får huset litt for meg selv. Muttern og fattern vil ikke se fyrverkeriet i huset en gang så det må pent ligge i boden. De mener det er for stor risiko. Noen kiwi butikker gjør det, men jeg tror at du må lete ganske lenge etter en kiwi butikk som gjør det lengere. Plantasjen har vel fyrverkeri og har som regel åpent på søndager. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Selger kiwi fyrverkeri? Noen, men ikke mange. Plantasjen derimot har søndagsåpent og selger som oftest fyrverkeri. ----- Tommel opp til Spectra forhandleren borti gata her . Ga meg et nummer som jeg kan ringe imorra så kommer han og åpner opp sjappa for meg. Handle fyrverkeri i fred og ro Endret 29. desember 2012 av FisHNorway Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skal legge ut bilder så fort jeg får huset litt for meg selv. Muttern og fattern vil ikke se fyrverkeriet i huset en gang så det må pent ligge i boden. De mener det er for stor risiko. Plantasjen har vel fyrverkeri og har som regel åpent på søndager ? Plantasjen pleier å selge fyrverkeri og har åpent på søndager så løp og kjøp! Handlet! Kan du legge ut bilder? Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Tar bedre imorgen, skal handle litt til! Har 400 igjen Hva skal jeg kjøpe? Endret 29. desember 2012 av bigbang123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva er det i den esken til Venstre? Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Kan man kjøpe fyrverkeri imorgen? har du "Plantasjen" i nærheten så kan du vel det EDIT: hehe, var visst gitt dette svaret lenger opp og... menmen, da veit du det iallefall Endret 29. desember 2012 av RC-man Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 jeg skal ut å teste noe i kveld Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har tent på en grisehyl og en løvebrøl i dag for å legge ut på You tube, men ellers så har jeg prøvd en del fra Gangsta mix pakken. Jeg kjøpte egentlig bare Gangsta mix pakken for å ha noe å more meg med før nyttårsaften i og med at det var mye lyd stille oppi den som f eks spinnere og flashere. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 http://www.sveafireworks.no/content.php?title=vgtest her er forresten vg sin test i år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Her er bilde av den samme testen i vg sin avis! Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Årets fyrverkeri herfra ihvertfall. Kan ikke kjøpe særlig mer, fattern blir hysterisk 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan du filme årets versjon av Space Inferno? Jeg er spent på hva slags forbedringer denne har vært igjennom! Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan du filme årets versjon av Space Inferno? Jeg er spent på hva slags forbedringer denne har vært igjennom! Dette er vel kanskje en eldre versjon? Trodde ikke de produserte trekassen lengre, og det var også hovegrunnen til at jeg ikke kjøpte den til 800kr. Årets ser rå ut på video, mens tidligere (den nova har på hjemmesiden) ikke imponerer like mye. Men dette er selvsagt bare video da. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror at Nova får trekasser og Svea får de andre kassene. I og med at de har samme importør så er det lite sannsynlig for at det skal være noe forskjell på de hvis ikke forhandleren driver ap med folk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå