BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan du legge ut One shot fra Power Star, Birger? Er spent på årets versjon. Jeg legger ut en film av One Shot i kveld i og med at jeg trenger mørke for å få frem effektene som du sikkert skjønner Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skal jeg gå for ett batteri, altså Space inferno, eller 2 batterier, Himmelspill fra Engelsrud og Hailstorm fra Festival? http://www.fyrverkeriforum.com/diskusjon/viewtopic.php?f=6&t=588&p=6653#p6653 Endret 29. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg legger ut en film av One Shot i kveld i og med at jeg trenger mørke for å få frem effektene som du sikkert skjønner du begynner tidlig med fyrverkeriet ser jeg ^^ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Tja jeg har ca 100 airbombs så jeg kan vell fyre opp en Det er også meldt dritt vær her på nyttårsaften så jeg fyrer av litt nå, man jeg håper virkelig at det ikke blir så dårlig vær! Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Her er finaleeffektbatteriet mitt. 11x multi power. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvor skaffet du lunten? Jeg kjøpte 100m lunte fra en i Polen for 2 år siden..men følte meg ikke helt safe med den så jeg brant den opp. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) http://pyroplanet.co.uk/ Butikken/Nettsiden er nede nå. De mistet alt i en brann eller noe. Endret 29. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Syntes at det er ræva aktivitet her nå! Vi må klare 500 sider før nyttår!! Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) jaja det ble bare handel for 600 kr i år fikk jo 12 thunder 25 batterier fra festival, et par pakker happy spring, one shot fra power star og en blitz pakke fra nova Endret 29. desember 2012 av friluftsgutten Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 diskus123, kan du filme dette finale batteriet? ^^ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ser ut til at det blir handel hos XXL og Space Inferno Noe mer billig der jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 jaja det ble bare handel for 600 kr i år fikk jo 12 thunder 25 batterier fra festival, et par pakker happy spring, one shot fra power star og en blitz pakke fra nova Det er jo bedre enn ingen ting! Ser ut til at det blir handel hos XXL og Space Inferno Noe mer billig der jeg burde få med meg? 35 Monster og Commando Army box!! Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) diskus123, kan du filme dette finale batteriet? ^^ Hadde tenkt til det, men det blir bare mobilkamera isåfall. Syntes at det er ræva aktivitet her nå! Vi må klare 500 sider før nyttår!! Nei, tviler sterkt på at vi klarer det. I tillegg ser jeg ikke grunnen til å klare det. Isåfall masse tomme innlegg uten mening. Endret 29. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Skal ut å handle nå! Blir større budsjett enn i fjord Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Gleder meg til å se bilder! Nei, tviler sterkt på at vi klarer det. I tillegg ser jeg ikke grunnen til å klare det. Isåfall masse tomme innlegg uten mening. Jeg tror ikke at det blir masse tomme innlegg uten mening, men hvis det blir det så tror jeg at du og jeg reagerer uansett. Denne siden trenger aktivitet for å ikke dø ut! Aktiviteten har blitt sterkt redusert gjennom årene og i år så har det vell vært den dårligste aktiviteten tenker jeg meg. Hvis man ikke får mere aktivitet nå så dør hele siden ut og da er det ikke noe innlegg mere. Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 http://pyroplanet.co.uk/ Butikken/Nettsiden er nede nå. De mistet alt i en brann eller noe. Åja, så ikke importert lovlig altså Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 ble ikke så mye i år... men noe ble det da skulle egentlig hatt en eller to litt større batterier, men lommeboka takker for seg Svea: 3x .35 Monster 4x King airbomb (3pk) 2x Super Mix 1x Explosive 1x Bizzy bag Europris: 3x One shot (3pk) 2x Multi Power 1x Super Power (pakke med diverse) Cosmos: 2x Saturn kjøpte også et batteri fra Cosmos til 99,- ... glemt navnet Festival: 1x Desibel (samme som multi power fra Europris?) ellers har jeg igjen noen bizzi shot eller hva det er fra i fjor Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det var en flott liste du hadde der RC-mann! Desibel er det samme batteriet som Multi Power fra Europris så da vet du det Ellers så likte jeg listen din, men jeg liker ikke airbomb så jeg syntes at du kunne byttet denne med one shot fra Festival! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har kjøpt .. Svea: 1 x Bomb Festival 1 x Scorpion Cosmos: 1 x Thunder KIngdom 2 x Night Thunder Godt kjøp? Fikk med en tennstav hos Svea Har egentlig mest lyst å snekkre alle batteriene fast på en lang bjelke så alt går av i rekkefølge Men mangler lunte Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Kan du/dere som har kjøpt fyrverkeri legge ut bilder? Edit: Jeg har lagt ut filmer av løvebrøl, innhold i Gangsta Mix og film hvor jeg presenterer fyrverkeri mitt på You Tube så det er bare til å se! Endret 29. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå