XAndy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Noen som vet om dem selger fyrverkeri i egypt?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg var forresten på xxl i dag og handlet fyrverkeri som dere forstår og da så jeg dette piranha batteriet sto i hyllen. Jeg fikk også sett en video av det og jeg må si at batteriet ikke er noe å skryte av. Det er som oftest små effekter/peoner, men finalen var ganske imponerende. Batteriet er verdt prisen, men Multi Sonic er bedre Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hmm.. Så.. Jeg vil ha et batteri til rundt 400-600,- (ikke mer enn 600,-). Ser atm på Mega Block fra Power Star til 599,- hos Europris. Vurderer også Midnight Power fra Power Star. Tenker også på Tornado-kassen som Rema 1000 vil selge, dette er samme som Midnight Power fra Power Star hos Europris? Midnight Power koster 399,- mens Tornado 479,- hos Rema 1000. Kanskje best å gå for Midnight Power.. eller? Når jeg først er på Rema 1000, tenker jeg også å gå for Hailstorm. Koster 649,- og ser veldig bra ut! Noe å gå for? Ææææ, så mye å velge mellom! Kan være jeg bare går for et par dyre og store batterier istedenfor mange små.. Hjelp Du kan like gjerne gå for midnight power i og med at det er samme batteriet. Jeg har for øvrig hatt Tornado kassen for et par år tilbake, og må si meg ganske fornøyd med den:D Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Her er påtennings og sikkerhetsutstyret for i år Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Birger, hva heter du på youtube? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg husker faktisk ikke i og med at det er en evighet siden jeg registrerte meg og jeg har glemt passordet så jeg må nok opprette en ny profil og det har jeg ikke fått gjort enda Jeg regner med at den nye You Tube kontoen er klar innen 29 desember Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Finner ikke ut hvem som selger sortimentet til spectra... Vil ha Gullgutten! Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hvordan er det jeg legger ut bilder ??? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Trykk på "Full Editor" og dermed på "Velg fil" under "Legg ved filer" Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 ER det noen som har prøvd noe av dette før?? untatt monster regner jeg med at alle har prøvd Lenke til kommentar
Ebert Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Finner ikke ut hvem som selger sortimentet til spectra... Vil ha Gullgutten! Jeg har også prøvd å finne Spectra-forhandlere, uten hell. Dette er et utrolig mystisk fyrverkerimerke som i svært liten grad gjør noe for å få nye kunder virker det som. Noen andre som vet om noen forhandlere i Oslo? Jeg ønsker å prøve spectra, men det virker håpløst, de svarer ikke på mail. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 ER det noen som har prøvd noe av dette før?? untatt monster regner jeg med at alle har prøvd Jeg har prøvd Precison 42, TNT, Magnum/Bombard, King Airbombne og Lyx. Hvordan det? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 da var handlingen av fyrverkeri ferdig, bilde kommer kanskje senere Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 noen som vet om dem selger fyrverkeri i nærheten av Solsiden(trondheim? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg har prøvd Precison 42, TNT, Magnum/Bombard, King Airbombne og Lyx. Hvordan det? Hvordan var Precision 42? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det var ett greit standard batteri med normale effekter. Ikke noe spesielt men det er slik de fleste batterier er. Om det er verdt prisen er en diskusjon om smak og behag, men jeg mener at dette batteriet er verdt prisen. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) litt fra i fjor + i år det ble kjøpt for 1100 ca i år Endret 28. desember 2012 av Hardgamer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Må si at det der så bra ut Hardgamer! Ser at du har gammelt fyrverkeri langt tilbake i tiden her ja Endret 28. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Her så begynner de ikke å selge fyrverkeri før i morgen. Er så lei alt av restriksjoner og dritt i Norge, alt skal helst være forbudt. Har sett reklame på dansk tv hvor de selger fyrverkeri i minst hele desember... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå