Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wut? Det er ingen som har begynt å selge nå vel..?

Salgsdagene er 29-31.des? Ihvertfall ifølge avisene.

Ihvertfall, tabbe av meg. Laget den listen til G-max, men så fant jeg ut, "faen, vi har jo ikke G-max butikk her!!".. åh.

Men noen som vet hvor jeg kan se fyrverkeriet til Power Star? Europris fører dette, burde jeg handle fra dem eller?

Lenke til kommentar

Her er dagens fangst:

Det hele kom på rundt 650 kr.

Er spent på Mohawk, noen som vet noe om dette batteriet?

25 skudd a 30 mm, så skulle vel være et greit batteri.

Jeg skal feire med andre, så mer fyrverkeri blir det garantert :)

Gleder meg til å se andre bilder!

post-265657-0-30123900-1356623720_thumb.jpg

Endret av Ebert
Lenke til kommentar

Bilde av det jeg handlet idag, tror ikke jeg skal ha noe mer heller, har liggende altfor mye småting som jeg aldri gidder å tenne på fra tidligere, men om jeg kommer over noen gode tilbud så kan det fort bli litt mer. :w00t:

post-180018-0-03301400-1356623470_thumb.jpg

crossfire black line 399 kr g-max

super 9 149 kr g-max

2 stk atomic 99 per stk nova

totalt: 746 kr

Lenke til kommentar

Er Big Bang fra Svea og Globe Jackpot hos Jula det samme?

Svea som har produsert begge.

Det ser ut som det er mange like effekter. jeg ser imidlertid at bizzi shot og whissling base ikke er i Globe jackpot. Så pakken er nok noe "magrere" enn big bang, men jeg digger flower cascade, som det er 3 av i Globe master. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg som sagt her handlet fyrverkeri og det er vell på tide å laste opp ett bilde her. Jeg rotet bort brikken med bildene fra i fjor og det beklager jeg!! Nå er nytt fyrverkeri kjøpt inn og det ble dessverre ikke så mye i år, men jeg får vell være fornøyd. Svea butikken mulig åpnet ikke før i morgen så jeg improviserte litt og skaffet det meste fra Nova, men det er mulig at jeg drar bort til Svea forhandleren min i morgen.

Med litt forandringer osv så er nå bildene her og jeg beklager hvis ikke bildene er detaljert nok, men jeg har i hvert fall prøvd. Hvis dere vil ha bilde av ett spesielt produkt eller bedre bilder osv så ta gjerne kontakt med meg på PM! :)

Dere ser bildene under her og det er bare til å trykke på bildene så får du de større :) Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det er noe fyrverkeri igjen i bilen som jeg ikke fikk avbildet. Jeg skal stikke ut nå å ser om det er noe og legger eventuelt ved nye bilder :)

post-263464-0-08349900-1356626470_thumb.jpg

post-263464-0-05295900-1356626507_thumb.jpg

post-263464-0-95057900-1356626535_thumb.jpg

post-263464-0-01806200-1356626555_thumb.jpg

post-263464-0-13659600-1356626591_thumb.jpg

post-263464-0-79869800-1356626623_thumb.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Da har jeg som sagt her handlet fyrverkeri og det er vell på tide å laste opp ett bilde her. Jeg rotet bort brikken med bildene fra i fjor og det beklager jeg!! Nå er nytt fyrverkeri kjøpt inn og det ble dessverre ikke så mye i år, men jeg får vell være fornøyd. Svea butikken mulig åpnet ikke før i morgen så jeg improviserte litt og skaffet det meste fra Nova, men det er mulig at jeg drar bort til Svea forhandleren min i morgen.

Med litt forandringer osv så er nå bildene her og jeg beklager hvis ikke bildene er detaljert nok, men jeg har i hvert fall prøvd. Hvis dere vil ha bilde av ett spesielt produkt eller bedre bilder osv så ta gjerne kontakt med meg på PM! :)

Dere ser bildene under her og det er bare til å trykke på bildene så får du de større :) Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det er noe fyrverkeri igjen i bilen som jeg ikke fikk avbildet. Jeg skal stikke ut nå å ser om det er noe og legger eventuelt ved nye bilder :)

Det her så ikke så aller verst ut! Tror jeg bruker noe av det til inspirasjon, ser at mye er fra Europris. Blir vel en tur dit i morgen og får håpe de ikke er utsolgt for alt. :)

Lenke til kommentar

Hmm..

Så.. Jeg vil ha et batteri til rundt 400-600,- (ikke mer enn 600,-).

Ser atm på Mega Block fra Power Star til 599,- hos Europris. Vurderer også Midnight Power fra Power Star.

Tenker også på Tornado-kassen som Rema 1000 vil selge, dette er samme som Midnight Power fra Power Star hos Europris? Midnight Power koster 399,- mens Tornado 479,- hos Rema 1000. Kanskje best å gå for Midnight Power.. eller?

Når jeg først er på Rema 1000, tenker jeg også å gå for Hailstorm. Koster 649,- og ser veldig bra ut! Noe å gå for?

Ææææ, så mye å velge mellom! Kan være jeg bare går for et par dyre og store batterier istedenfor mange små.. Hjelp :(

Lenke til kommentar

Min handleliste:

Svea store

Super Mix (før kl12) - 99 kr (20x20mm + 12x25mm)

Crackling balls 2x6pk - 15 kr

King Airbomb 3pk - 15 kr (18mm)

Plantasjen

3x F-16 - 100 kr (16 skudd)

Klapperslange 2pk - 13 kr

Totalt 242 kr

Her var det også noen gode tilbud i budsjettklassen, men gidder ikke dra innom alle butikkene:

XXL

Piranha - 99 kr (40x22mm)

Crackling balls 6pk - 5 kr

.35 Monster 5pk - 99 kr (35mm)

Airbomb 3pk - 15 kr (3x18mm)

Jula

Globe Missiles - 19 kr (25 skudd)

G-max

Super 9 - 149 kr (9x35mm)

Lenke til kommentar

Svea store

1 X Super Mix - 99 kr

1 X Big Bang - 299kr

3 X King Airbomb 3pk 15 kr

XXL

1 X 35 Monster 5pk - 99 kr

Jula

3 X Globe Missiles - 57 kr

Totalt 599kr

Noen forslag til endringer? (kan handle festival thunder serie også hos lokal forhandler, plantasjen,maxbo, europris)

Jeg har sett på om å kanskje bytte ut Big Bang fra Svea til Globe Jackpot hos Jula.

Og da også ta med en Piranha hos XXl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...