FrihetensRegn Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvordan er regelverket disse dager, er det fortsatt battri only, eller? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det finnes mye fyrverkeri som varer lenge. Hvis du kjøper småtteri som ikke koster mer enn ca en krone pr lunte så har du en del å sture med utover kvelden. Airbomb er både kraft fult og det tar lang tid. Å bruke penger på batterier som varer i kanskje ett minutt fungerer i hvert fall for meg. Dette er spektakulære effekter som er til glede for meg. Nå er ikke khom loyer like spektakulært som fyrverkeri i mine øyne så derfor så er det akseptabelt for meg. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) glemte å skrive det.... Jeg vil ha mest så mulig batterier men også noe one shot og små ting. Ikke så glad i bare smell batterier liker at det er masse farger Satt opp en grei liste fra XXL/Nova: 3 TNT 210kr Commando 350kr Magnum 5.1 300kr 3 pakker .35 monster 300kr Electra Familiepakke 200kr Night Hawk 100kr 2 Piranha 200kr 1 Space Inferno 800kr Total pris: 2'460kr Her er det både småtteri, enkeltskudd, små batterier og et finalebatteri. Endret 23. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Bra liste, men prøv å bytte ut TNT med Multi power hvis det lar seg gjøre. Du burde også kanskje hatt litt mindre enkeltskudd og det kan du kjøpe for resten som blir igjen etter handlelisten Lenke til kommentar
William_S Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Sa hva slags leverandorer er det folk her synes er bra? Selv sa har jeg forholdt meg til SVEA rett og slett fordi de har gode kvalitetsvarer og masse smatteri feks airbombs til en billig penge. Men er apent for en del annet. Har ikke sa mye mal om a bruke sa mye penger kanskje 1000 kroner i og med at jeg er student. Man far jo noen smabatterier for 2-300 kroner. Endret 23. desember 2012 av William_S Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg vat at de fleste holder med Svea, men jeg syntes at de har for stive priser så dermed velger jeg ikke de. Dessuten så syntes jeg ikke at Svea sin kvalitet skiller seg ut fra andre leverandører. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvordan er regelverket disse dager, er det fortsatt battri only, eller? "Battri" er strengt ulovlig! Batteri derimot.. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Bra liste, men prøv å bytte ut TNT med Multi power hvis det lar seg gjøre. Du burde også kanskje hatt litt mindre enkeltskudd og det kan du kjøpe for resten som blir igjen etter handlelisten Nå er det veldig greit å slippe å reise på så mange forskjellige plasser med tanke på tid, kø, bensin osv. I dette tilfellet er det bare snakk om 60kr. Hvis hvis han har en europris i nærheten og legger til en power supreme eller noe er det jo ingen problem. Endret 23. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 "Battri" er strengt ulovlig! Batteri derimot.. lalz du vett va jej mene 2 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Her har dere video av MultiSonic . Vet ikke om den er verdt 99kr, men finalen var fin:). Merk hvordan Festival prøver å zoome inn for at effektene skal se store ut Lenke til kommentar
Qake Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 lalz du vett va jej mene Hehe Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=BUxAS_24-GU Her har dere video av MultiSonic . Vet ikke om den er verdt 99kr, men finalen var fin:). Merk hvordan Festival prøver å zoome inn for at effektene skal se store ut Den videoen der lignet ikke Multi Sonic engang! Multi Sonic har ett mye høyere tempo, ingen hylere, crackling effekter og rød og lilla farger. Dette batteriet jeg så der var så langt unna Multi Sonic som det kan bli, selv om finalen omtrent var lik det på Multi Sonic! Enten så er det bare feil film eller så kødder Festival med oss. Det er jo mulig at Multi Sonic har blitt oppgradert til en annen versjon, men det tviler jeg på! lalz du vett va jej mene I tillegg til batterier så er jo småtteri, fontener og airbomb lov også, men det regner jeg med at du vet Endret 23. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja så vidt jeg vet er det bare pinneraketter som tilhører fortida. Og så er det ikke lov å importere f.eks. ved å kjøpe i Sverige. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det er lov for importører som f eks Festival fyrverkeri og importere fyrverkeri, men det er ikke lov for forbrukere Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Men importørene har ikke lov til å importere hva som helst. Alt må godkjennes av SINTEF Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Eller NPB eller hva det het Endret 24. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Eller de ja ;-). Kom over denne siden Morsomt med rakettene http://arkiv.referanser.steinhaug.no/festivalfyrverkeri.no/ Endret 24. desember 2012 av FisHNorway Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 1 Space Inferno 800kr Denne koster dessverre 999 i år Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Den selges hos XXL til 800. Dog står det at det er trekassen. Ser ut til å være fjorårets eller en enda eldre versjon. Vurderer også andre batteri i samme prisklasse. Endret 24. desember 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ok, men hvilket navn går den under i Nova? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå