BirgerCaC Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Årets budsjett: 1750kr. Blir bra Kos deg! Nå stikker jeg til stedet der jeg skal feire jul og jeg pakker med meg pc og greier Det er litt mere usikkert om jeg skal feire nyttår der, men jeg regner ikke med at jeg gjør det. Jeg regner med at jeg er fremme i morgen, men det er noe mere usikkert når jeg er framme. Det blir sannsynligvis på kvelden, men det er ikke garantert. Mulig at jeg er litt aktiv her på mobilen, men lite sikkert det. Så kort oppsummert så skal jeg være borte 1 dag og jeg kommer på igjen mest sannsynligvis i morgen kveld. Så nå vet dere det... jau Jeg syntes at du burde handle mere fra Festival Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 årets budsjett ender på 7000 kr, usikker på hvor mye jeg bruker dog. kjenner det begynner å krible. Lenke til kommentar
Sawjet Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg syntes at du burde handle mere fra Festival Handler jo halvparten på europris og det er jo festival det også. ellers så synes jeg alt det andre er for kjedelig. hos festival så blir jeg ikke anbefalt til å prøve no særlig. mens hos europris er det masse folk anbefaler å prøve. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Anbefaler All in One fra Festival fyrverkeri til 30 kr Denne er en meget god fontene som er meget variert og greier. Koster jo bare 30 kr så den trekker ikke opp budsjettet så ille mye heller Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hallois! Noen som har noen gode fontener og anbefale? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 all in one som nevnt over tror jeg er ganske bra Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Hallois! Noen som har noen gode fontener og anbefale? San Francisco, All in one, alle fontenene til cosmos og gullfontenen til Europris. De er alle gode Edit: Jeg har fått tak i XXL sin avis nå og jeg skal bare spørre om jeg kan legge den ut her. Hvis dere er for nysgjerrige på å få se den så kan dere sende meg PM, men da må dere love meg at dere ikke deler den på andre forum før jeg har godkjent det! Endret 21. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 sender du til meg? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tar gjerne i mot, takker på forhånd. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da har jeg sendt den til alle som har spurt Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Send den til meg a ! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da stikker jeg ut og tenner på noen bomber Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 XXL hadde ikke noen supertilbud..ikke for min del iallfall Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nei, kun Monster isåfall. Håper på noe hos G-Max. Lenke til kommentar
marcuslasa Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilke fyrverkeri selger Rema 1000 ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvor mye penger bruker dere på fyrverkeri sånn omtrent hvert år? Hva er favorittene? Lenke til kommentar
marcuslasa Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 San Francisco, All in one, alle fontenene til cosmos og gullfontenen til Europris. De er alle gode Edit: Jeg har fått tak i XXL sin avis nå og jeg skal bare spørre om jeg kan legge den ut her. Hvis dere er for nysgjerrige på å få se den så kan dere sende meg PM, men da må dere love meg at dere ikke deler den på andre forum før jeg har godkjent det! Kan du sende den til meg ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bananesker Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Heisann, er ny her Hadde satt stor pris å få reklamen til XXL jeg å Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilke fyrverkeri selger Rema 1000 ? Festival Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilke fyrverkeri selger Rema 1000 ? Rema 1000 selger festival fyrverkeri:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå