Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

noen forslag til hva jeg kan kjøpe, budsjettet er på ca 3000kr. Noe fra Engelsrud NFI, festival fyrverkeri eller svea.

Fra Engelsrud nfi så anbefaler jeg air-bombene deres. De er helt rå og jeg tror ikke at du får tak i lignende andre steder. Fra Festival så anbefaler jeg alt som er i handlelisten min ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er "normale smell på batteriet og det er en sammenheng av masse blå stjerner og div skudd med ett høyt tempo. Man kan dermed ikke si at det er normale standard peoner i batteriet, men det er mere ett show. Dette batteriet er slikt at enten liker du det og elsker effektene eller så syntes du at de er kjedelig.

En ting som kan være litt dumt med Multi Sonic er at skuddene på batteriet går veldig lavt til at det er slike kraftige effekter på batteriet. Dette er ingen ulempe effektmessing sett med mine øyne, men det kan være noe ugunstig når du tenker sikkerhetsmessing. Dermed så er det en fordel at du holder sikkerhetsavstanden og holder deg ett godt stykke unna batteriet slik at du eventuelt ikke skal bli utsatt for en mulig fare for at skuddene treffer deg.

Jeg personlig syntes at dette batteriet er ett bra batteri til kun 100 kr og jeg kjøper det gjerne. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min handleliste for i år,

dropper svea helt for første gang etter de helt latterlige prisøkningene dems :hm:

Cosmos:

Moon blaster - 740 kr

King og thunder - 400 kr

Galaxy - 380 kr

Midnattsbomber - 160 kr

Eagle - 320 kr

2 x night thunder - 120kr

2x thunder kingdom - 160kr

The Great Air Battle - 280 kr

Superstar - 200 kr

Magic V - 570 kr

Nitro 60 - 850

Europris/festival

Star force - 800 kr

midnight power - 400kr

power supreme - 200 kr

multi sonic - 100 kr

Star Fighter - 439kr

Festival fyrverkeri

Battle station - 750 kr

Totalt

6869 kr :dribble:

Endret av Sawjet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...