fyrverkeri-experten Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er det noen som kan anbefalle et batteri til 0 kr opptil 500 kr ?? Trenger et finalebatteri. Dette er disse jeg vurderer D-zire 499 kr Two in one 499kr Bomb festival 550 kr( er ikke helt sikker på pris Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 God aktivitet her nå Noen som er ferdige med listene sine? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fikk svar fra Smart Club.. Hei xxxx, Skjønner at du ønsker å planlegge fyrverkeri salget ditt på forhånd, men det er dessverre slik at jeg ikke kan sende ut markeds materiellet på dette tidspunket. Dessverre er dette grunnet konkurrenter og andre utsalgs steder som kan få tak vårt materiell og matche eller legge seg på en lavere pris klasse osv. Men vi er jo Norges største utsalgs sted for Festival fyrverkeri, så jeg anbefaler at du tar en titt på deres nett sider for vi får jo sortimentet vårt fra dem. http://www.festivalfyrverkeri.no/ Ønsker deg også hjertelig velkommen i slutten av uken, kan godt hende vi gir ut brosjyrer da, kom i hvert fall i romjulen for da er salget for fyrverkeri i full gang Våre åpnings tider i romjulen er : 8-22 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Er det noen som kan anbefalle et batteri til 0 kr opptil 500 kr ?? Trenger et finalebatteri. Dette er disse jeg vurderer D-zire 499 kr Two in one 499kr Bomb festival 550 kr( er ikke helt sikker på pris Herkules? Star Figther? Power Step? Alle er potensielle finalebatterier. Edit: Bomb Festival koster 600 kr. God aktivitet her nå Noen som er ferdige med listene sine? Jeg holder på, men jeg har vanskelig for å bestemme meg for ett par batterier. Endret 16. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 God aktivitet her nå Noen som er ferdige med listene sine? Så fort jeg får tilgang til XXL og G-Max reklamene kan jeg fullføre listen min. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg har sendt mail til de, men jeg har dessverre ikke fått svar. Jeg skal ikke ha så mye hos dem heller så det er ikke så veldig viktig for meg, men det hadde vært en stor fordel om jeg hadde fått tak i den! Jeg lover at min handleliste skal komme i dag eller i morgen, men den er forbeholdt med endringer. Endret 16. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Forebøpig handleliste: Svea: 1stk Bombard 300kr 2stk Super Mix 200kr Europris: 36stk Multi Power 1'800kr 1stk Power Supreme 200kr 2stk Gullfontene 120kr Plantasjen: 12stk F-16 400kr Total Pris: 3'020kr Alternativt kjøper jeg ingenting fra Svea (som mest sannsynlig skjer), og kjøper inn en del .35 Monster, da disse alltid er gøy. Synd de er litt dyre. Svea skal ha 35kr /stk, det er jo mer enn hva plantasjen selger F-16 batteriene for. Håper på 5 for 100 som i fjor hos G-Max. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hva i all verden skal du med 36 Multi power? 2 Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det høres kjedelig ut med så mange. kjøp heller 20 så bruker du resten på noen andre batterier Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det er mulig han skal modde eller seriekoble og da forstår jeg litt bedre, men hvis du bare skal stå å fyre av en etter en så lover jeg dag at det blir enormt kjedelig! Jeg gjorde samme tabben i fjor og det var en av de verste feiringene jeg hadde hatt! Lenke til kommentar
Qake Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes forsatt at 20 er mye, men ok. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg anbefaler også at du tar vekk 3 f -16 og bruker de pengene på noe annet. Jeg vil ikke at du skal få en slik opplevelse som jeg hadde i fjor! Lenke til kommentar
Qake Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Enig, det er aldri bra og kjøpe for mye av en ting. Da blir utrolig fort lei! Det er også en av grunnene til jeg liker ungdomspakker/familiepakker For variasjonens skyld. Lenke til kommentar
blueshit Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 .35 Monster opp-ned i snøen er en slager hvert år. Skal nok ha ca 20 Monster. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det kan bli kjedelig, men det meste av fyrverkeri er så dyrt mens multi power er et greit batteri for pengene. Og ja, jeg skal koble mange sammen, 24stk kanskje, + noe annet. I tillegg vil jeg kose meg med mange MP hver for seg. Jeg hadde 12stk koblet sammen i fjor, og må si det var bedre enn både golden explosion og bomb extreme som jeg hadde litt senere på kvelden. Kunne vært litt større rørdiameter, men da får jeg isåfall kjøpe noen rakettbatteri hvis jeg finner billige. men hvis jeg skal kvitte meg med en kartong eller to med MP, hva hadde vært alternativer? Har sett litt på super mix, atomic, power supreme, og F-16. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) .35 Monster opp-ned i snøen er en slager hvert år. Skal nok ha ca 20 Monster. Hvis du kjøper flere så er det bare en større risiko for at du blir skadet! men hvis jeg skal kvitte meg med en kartong eller to med MP, hva hadde vært alternativer? Har sett litt på super mix, atomic, power supreme, og F-16. Noen star track og Power Supreme! Kanskje du bør ha litt småtteri også... Endret 16. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Nei synes star track er for dyr. Kan jo nesten kjøpe 4 MP for den prisen. Kan sikker kjøpe en multi sonic. Tror jeg tar bort en eske med MP, og det får nok holde med 9 F-16. Da vurderer jeg 18MP+6F-16 på et brett, og 6MP+3F-16 utenom. Har av erfaring syntes at småting har blitt kjedelig og har kjøpt mindre og mindre av det hvert år. Kanskje det blir kjøpt en Night Hawk, men ikke mer isåfall. Har forresten 2stk Super8/9 liggende igjen . Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Kjøp deg en Night Hawak og kjøp deg en Multi Sonic! Det du må passe deg for når du tenner Multi Sonic er at skuddene på den går veldig lavt! Så lavt at du bør stå ett stykke unna batteriet! Hvis du står for nærme så kan du risikere å få stjerner og kanskje skudd i hodet på grunn av at multi sonic er ett helt sykt batteri. Endret 16. desember 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Vet du om noen filmer av den? Har ikke funnet noen selv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det ligger ikke filmer ute av den på You tube i hvert fall. Det er mulig at det er noen på Norsk fyrverkeriforum som har privat film av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå