Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk svar fra Smart Club..

Hei xxxx,

Skjønner at du ønsker å planlegge fyrverkeri salget ditt på forhånd, men det er dessverre slik at jeg ikke kan sende ut markeds materiellet på dette tidspunket.

Dessverre er dette grunnet konkurrenter og andre utsalgs steder som kan få tak vårt materiell og matche eller legge seg på en lavere pris klasse osv.

Men vi er jo Norges største utsalgs sted for Festival fyrverkeri, så jeg anbefaler at du tar en titt på deres nett sider for vi får jo sortimentet vårt fra dem. http://www.festivalfyrverkeri.no/

Ønsker deg også hjertelig velkommen i slutten av uken, kan godt hende vi gir ut brosjyrer da, kom i hvert fall i romjulen for da er salget for fyrverkeri i full gang ;)

Våre åpnings tider i romjulen er : 8-22

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefalle et batteri til 0 kr opptil 500 kr ?? Trenger et finalebatteri.

Dette er disse jeg vurderer

D-zire 499 kr

Two in one 499kr

Bomb festival 550 kr( er ikke helt sikker på pris

Herkules?

Star Figther?

Power Step?

Alle er potensielle finalebatterier.

Edit: Bomb Festival koster 600 kr.

God aktivitet her nå

Noen som er ferdige med listene sine?

Jeg holder på, men jeg har vanskelig for å bestemme meg for ett par batterier.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jeg har sendt mail til de, men jeg har dessverre ikke fått svar. Jeg skal ikke ha så mye hos dem heller så det er ikke så veldig viktig for meg, men det hadde vært en stor fordel om jeg hadde fått tak i den! :)

Jeg lover at min handleliste skal komme i dag eller i morgen, men den er forbeholdt med endringer.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Forebøpig handleliste:

Svea:

1stk Bombard 300kr

2stk Super Mix 200kr

Europris:

36stk Multi Power 1'800kr

1stk Power Supreme 200kr

2stk Gullfontene 120kr

Plantasjen:

12stk F-16 400kr

Total Pris: 3'020kr

Alternativt kjøper jeg ingenting fra Svea (som mest sannsynlig skjer), og kjøper inn en del .35 Monster, da disse alltid er gøy. Synd de er litt dyre. Svea skal ha 35kr /stk, det er jo mer enn hva plantasjen selger F-16 batteriene for. Håper på 5 for 100 som i fjor hos G-Max.

Lenke til kommentar

Det kan bli kjedelig, men det meste av fyrverkeri er så dyrt mens multi power er et greit batteri for pengene. Og ja, jeg skal koble mange sammen, 24stk kanskje, + noe annet. I tillegg vil jeg kose meg med mange MP hver for seg. Jeg hadde 12stk koblet sammen i fjor, og må si det var bedre enn både golden explosion og bomb extreme som jeg hadde litt senere på kvelden.

Kunne vært litt større rørdiameter, men da får jeg isåfall kjøpe noen rakettbatteri hvis jeg finner billige.

men hvis jeg skal kvitte meg med en kartong eller to med MP, hva hadde vært alternativer? Har sett litt på super mix, atomic, power supreme, og F-16.

Lenke til kommentar

.35 Monster opp-ned i snøen er en slager hvert år. Skal nok ha ca 20 Monster.

Hvis du kjøper flere så er det bare en større risiko for at du blir skadet!

men hvis jeg skal kvitte meg med en kartong eller to med MP, hva hadde vært alternativer? Har sett litt på super mix, atomic, power supreme, og F-16.

Noen star track og Power Supreme! ;) Kanskje du bør ha litt småtteri også...

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Nei synes star track er for dyr. Kan jo nesten kjøpe 4 MP for den prisen. Kan sikker kjøpe en multi sonic.

Tror jeg tar bort en eske med MP, og det får nok holde med 9 F-16. Da vurderer jeg 18MP+6F-16 på et brett, og 6MP+3F-16 utenom.

Har av erfaring syntes at småting har blitt kjedelig og har kjøpt mindre og mindre av det hvert år. Kanskje det blir kjøpt en Night Hawk, men ikke mer isåfall.

Har forresten 2stk Super8/9 liggende igjen :).

Lenke til kommentar

Kjøp deg en Night Hawak og kjøp deg en Multi Sonic! Det du må passe deg for når du tenner Multi Sonic er at skuddene på den går veldig lavt! Så lavt at du bør stå ett stykke unna batteriet! Hvis du står for nærme så kan du risikere å få stjerner og kanskje skudd i hodet på grunn av at multi sonic er ett helt sykt batteri.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...