Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Jeg må si at G max har ett mye bedre utvalg enn XXL, men jeg syntes faktisk at XXL er billigere enn G- max. Hvis du f eks tar Eagle som ett eksempel så koster Eagle 99 hos XXL, mens hos G-max så koster den 200 kr. Det er også en rekke andre artikler som er billigere på XXL, men jeg antar at ikke alle har tilgang til XXL. Ellers så må jeg igjen si at G-max har mye større utvalg enn XXL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamen ligger ute på norsk fyrverkeriforum :)

 

Da må jeg ha oversett den der.

 

Takk Ebert.

 

Jeg må si at G max har ett mye bedre utvalg enn XXL, men jeg syntes faktisk at XXL er billigere enn G- max. Hvis du f eks tar Eagle som ett eksempel så koster Eagle 99 hos XXL, mens hos G-max så koster den 200 kr. Det er også en rekke andre artikler som er billigere på XXL, men jeg antar at ikke alle har tilgang til XXL. Ellers så må jeg igjen si at G-max har mye større utvalg enn XXL!

 

Crossfire til 200.

Strobe til 150.

Dragon steps til 300.

Super 8 til 100.

 

Enough said.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar
Crossfire til 200.

Strobe til 150.

Dragon steps til 300.

Super 8 til 100.

Enough said.

Ja det er noe som er billigere der, men det er mere som er litt dyrere der også. Man kan si at G-max har sine bra tilbud, mens XXL har sine tilbud som jeg syntes er att hakk bedre.

 

Imorgen kommer ut nyhetene til svea !! De får også ny nettside imorgen

Da har nettsiden kommet! Jeg syntes at nettsiden er bra, man jeg savner DMen demmes! Jeg har hørt at det ikke skal komme før 23 desember!!!

Lenke til kommentar

Jeg har lagt den ut! Ser du det ikke? :huh:

 

Jeg kan forresten få tak i plantasjen (Festival) sin fyrverkeri reklame også! :) Jeg har gitt dem adressen min nå så jeg regner med at fyrverkeri katalogen til plantasjen kommer om noen dager! Jeg kan da ta bilder av den å legge de ut her! :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Hvis du har ett lavt budsjett og da mener jeg under 100 kr og ikke er glad i så mye småtteri så er de minder og litt mere kjedelige pakkene som f eks Crazy mix og dynamitt harry til å anbefale. Hvis du har lavt budsjett og elsker småtteri så kan du eventuelt kjøpe 3 big bang og kanskje en Crazy mix eller noe løst småtteri for den siste 100 lappen. Hvis du har ett høyd budsjett og skal ha en ungdoms pakke for å ha noe å stue med så er Big bang eller Night Hawak til å anbefale. Dette er min erfaring...

 

Ser ut til at alt fra europris har samme pris som i fjor. :love:

De sa at det ble samme priser som i fjor! Jeg er enormt glad for at Multi power fortsatt koster 50 kr og for at Power supreme fortsatt koster 199 kr! Jeg må sannelig Rose Europris der!

Lenke til kommentar

Hvis du har ett lavt budsjett og da mener jeg under 100 kr og ikke er glad i så mye småtteri så er de minder og litt mere kjedelige pakkene som f eks Crazy mix og dynamitt harry til å anbefale. Hvis du har lavt budsjett og elsker småtteri så kan du eventuelt kjøpe 3 big bang og kanskje en Crazy mix eller noe løst småtteri for den siste 100 lappen. Hvis du har ett høyd budsjett og skal ha en ungdoms pakke for å ha noe å stue med så er Big bang eller Night Hawak til å anbefale. Dette er min erfaring...

 

 

De sa at det ble samme priser som i fjor! Jeg er enormt glad for at Multi power fortsatt koster 50 kr og for at Power supreme fortsatt koster 199 kr! Jeg må sannelig Rose Europris der!

 

 

 

Jeg synes multipower er et knallbra batteri. Det finnes mange identiske batterier på markedet, men Europris kjører det til 50 kr, absolutt et godt kjøp. Hvordan er Power Supreme Birger?

Lenke til kommentar

Da har jeg forhandlet litt med Europris og Plantasjen og de begge skal sende meg fyrverkeri brosjyren 2012 i posten, med farger! Da regner jeg med at avisene kommer til uken og så fort de kommer så skal jeg ta bilde av reklamene og legge det ut her, så det er bare til å glede seg! :)

_____________________________________________________________

Glem den reklamen jeg skulle få i posten! Nå har jeg fått en Europris reklame på mail med farger! Kos dere med den nye Reklamen! :)

0069_001.pdf

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...