Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte litt på om noen har prøvd midnattsbomber,the Great air battle og blue nemisis:)

 

Hadde disse batteriene 2008/2009 feiringen. Jeg anbefaler Midnattsbomber og Great Air Battle. Blue Nemesis er etter min mening ikke verdt pengene. Men det er jo mange andre som liker dette batteriet.

Ellers anbefaler jeg Magnum, King Of Thunder, Magic-V.

Jeg hadde også Galaxy og Big Bang et år. Et av disse batteriene imponerte voldsomt, mens det andre skuffet litt. Problemet er bare at jeg klarer ikke å huske hvem som imponerte og hvem som skuffet...

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg ikke har tilgang på en Cosmos forhandler som ligger nærme der jeg bor. Jeg tror jeg må kjøre inn til Vestby eller oslo for å finne en forhandler og det gidder jeg ikke for ett par batterier. Jeg får håpe at noen nye begynner å selge Cosmos her i år slik at jeg får tilgang på produktene demmes, men det ser ikke bra ut nå. Hvis jeg en gang kjører forbi Vestby i romjulstidene så skal jeg kjøpe midtnattsbomber og the great air battle. Det blir vell en orion pakke også hvis jeg får tak i en Cosmos forhandler :)

Lenke til kommentar

Jeg kan sterkt anbefale Engelsrud sin Airbomb som den beste lille airbomben! Når det gjelder litt større airbomb så er det vell 35 Monster som er best ;) Ett alternativ til 35 monster er Hot shot fra Engelsrud. Akkurat samme greie utenom det at Hot shot ikke har Mines effekt. Hvis du ikke har tilgang på Engelsrud så annbefaler jeg One shot som den beste lille Airbomben :)

Lenke til kommentar

Jeg kan sterkt anbefale Engelsrud sin Airbomb som den beste lille airbomben! Når det gjelder litt større airbomb så er det vell 35 Monster som er best ;) Ett alternativ til 35 monster er Hot shot fra Engelsrud. Akkurat samme greie utenom det at Hot shot ikke har Mines effekt. Hvis du ikke har tilgang på Engelsrud så annbefaler jeg One shot som den beste lille Airbomben :)

 

I fjor hadde jeg en del One Shot, jeg var ganske fornøyd med :D Skal prøve og få tak i 35 Monster i år, ble utroligt fort utsolgt i fjor..

Lenke til kommentar

Det er mye små drit oppi den pakken, da. Man kan ikke kalle Big bang for en familiepakke! :p

 

Jeg tror jeg satser på Orion pakken til Cosmos hvis forhandleren min selger. Jeg liker verken grisehyl eller hyle batterier. Enkeltskudd trenger jeg ikke ettersom jeg har ca 100 stk fra før av, og flere små batterier er bortkastet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...