BirgerCaC Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Postet bilde av hva jeg har igjen 1 januar i år, men jeg kan da legge det ut enda en gang så slipper dere og lete Alt jeg har igjen blir nok brukt opp før nyttår Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hva er det beste 25 skuddsbatteriet? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det må nok bli Multi power i forhold til pris. Når det gjelder effektene på batteriet så må det nok bli Hardcore som går av med seieren... Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du må jo ha noe smått også! ^^ Kjøp en monsterpack og 10pk knockout og! har en del liggende fra ifjor. I tillegg synes jeg småting er rimelig kjedelig, hvert fall av det aller minste. Air bombs som du nevner er en av de småtingene som ikke er for kjedelige, og som jeg klart skal ha noen av hvis jeg får en god pris . Hva med to kartonger multi power, ett bra finale batteri, noen rakett batterier, air bomb og en big bang? Det er alltid gøy og ha noe å sture med utover kvelden! Kjøper ikke finalebatterier. Av erfaring har jeg nå kommet opp til den konklusjonen at jeg får mest for pengene ved å kjøpe en del halvsmå batterier og koble dem sammen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Du har nok rett i det! Særlig hvis du kobler sammen to Multi Power! Er det noen som har prøvd all in one og\eller batteriene i power pack explore pakken? Endret 10. november 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Qake Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har nesten alltid hylere igjen. Blir fort lei av dem, men artig og holde på med Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvis du har 25 stk hylere så holder det akkurat før du blir lei av de Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Liker ikke hylere. Så upresise. Kan gå av 1 sek når lunta er tent, eller 5 sek. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Det er nettopp det jeg liker med hylerne De er upresise og du vet aldri hva som skjer. Noen ganger smeller de, noen ganger hyler de og andre ganger freser de samt at du aldri vet når grisehylet går av. Det er selve spenningen med de som jeg syntes er morro Endret 11. november 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Om sesongen ikke har startet for deg så har den startet for alle oss andre skikkelige fyrverkeriopptatte Jeg har tenkt til å kjøpe noen batterier fra cosmos i år og jeg bare lurer på hvilket batteri jeg skal velge. Valget står mellom the great air battle, midnatts bomber, blue nemisis, sky thunder, big bang og apollo Hvilket batteri skal jeg velge syntes dere? Jeg syntes at the great air battle ser helt fantastisk ut på film, hvis dere ser nedenfor... Har lagd så mye fyrverkeri selv, og kjøper for mellom 5-10k hvert år, å kalle meg noe annet enn spessiellt interressert blir feil Dere er bare tidlig ute! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ja, jeg prøver egentlig å ikke være så tidlig ute med planer om fyrverkeri osv på grunn av at det ikke blir like stas på nyttårsaften da, men jeg greier det aldri! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Å..skulle ikke lagt igjen alt fyrverkeriet på hytta.. :-(. Har vel fyrverkeri til rundt tusenlappen liggende der. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kjører ikke 12 timer totalt for noe fyrverkeri..det får vente til en annen gang Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er verdt det! Eller du kan feire nyttårsaften på hytten Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Eller kjøpe fyrverkeri her, og ha to nyttårsaftener! Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er hytten din ''øde''? Kan du fyre av fyrverkeri uten at noen reagerer? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg fikk forresten ca 70 slike små smelle raketter i dag! Jeg vet ikke navnet på de med de har en rød pinne og det sto royal party på raketten Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er hytten din ''øde''? Kan du fyre av fyrverkeri uten at noen reagerer? Jepp, men noen ganger hører jeg noen som klapper fra andre siden av fjorden . Jeg fikk forresten ca 70 slike små smelle raketter i dag! Jeg vet ikke navnet på de med de har en rød pinne og det sto royal party på raketten Post bilde ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå