Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jo ha noe smått også! ^^

Kjøp en monsterpack og 10pk knockout og!

har en del liggende fra ifjor. I tillegg synes jeg småting er rimelig kjedelig, hvert fall av det aller minste. Air bombs som du nevner er en av de småtingene som ikke er for kjedelige, og som jeg klart skal ha noen av hvis jeg får en god pris :).

Hva med to kartonger multi power, ett bra finale batteri, noen rakett batterier, air bomb og en big bang?

Det er alltid gøy og ha noe å sture med utover kvelden! :)

Kjøper ikke finalebatterier. Av erfaring har jeg nå kommet opp til den konklusjonen at jeg får mest for pengene ved å kjøpe en del halvsmå batterier og koble dem sammen.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det jeg liker med hylerne ;) De er upresise og du vet aldri hva som skjer. Noen ganger smeller de, noen ganger hyler de og andre ganger freser de samt at du aldri vet når grisehylet går av. Det er selve spenningen med de som jeg syntes er morro :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Om sesongen ikke har startet for deg så har den startet for alle oss andre skikkelige fyrverkeriopptatte :tease:

Jeg har tenkt til å kjøpe noen batterier fra cosmos i år og jeg bare lurer på hvilket batteri jeg skal velge. Valget står mellom the great air battle, midnatts bomber, blue nemisis, sky thunder, big bang og apollo :) Hvilket batteri skal jeg velge syntes dere? Jeg syntes at the great air battle ser helt fantastisk ut på film, hvis dere ser nedenfor...

Har lagd så mye fyrverkeri selv, og kjøper for mellom 5-10k hvert år, å kalle meg noe annet enn spessiellt interressert blir feil :tease: Dere er bare tidlig ute!

Lenke til kommentar

Er hytten din ''øde''? Kan du fyre av fyrverkeri uten at noen reagerer? :D

Jepp, men noen ganger hører jeg noen som klapper fra andre siden av fjorden :).

Jeg fikk forresten ca 70 slike små smelle raketter i dag! :) Jeg vet ikke navnet på de med de har en rød pinne og det sto royal party på raketten :)

Post bilde :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...