Thomas power Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei, er ny her Skal prøve ut stedet 3500 skal jeg kjøpe for jeg skal kjøpe big bang, multi power og pinne fyrverkeri . multi sonic, grisehyl. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skal du bruke 3500 på bare big bang , multi power, pinnefyrverkeri, multi sonic og grisehyl? Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Lurte eg litt også på.. :Dd Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Noen her som har prøvd noen av cosmos sine batterier? Lurer på om jeg skal kjøpe noe derfra i år Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 King of Thunder er heftg! Liker og Super Star Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tenkte litt på om noen har prøvd midnattsbomber,the Great air battle og blue nemisis:) Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Noen andre som hadde TNT fra nova i fjord? Hadde mineeffekt i fjord, og dette likte jeg! Blir ett på meg i år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Den ene multi poweren jeg hadde i fjor hadde også mines effekt. Jeg tror at det pleier å være det på disse 25 skudds batteriene. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 sesongen har ikke startet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Om sesongen ikke har startet for deg så har den startet for alle oss andre skikkelige fyrverkeriopptatte Jeg har tenkt til å kjøpe noen batterier fra cosmos i år og jeg bare lurer på hvilket batteri jeg skal velge. Valget står mellom the great air battle, midnatts bomber, blue nemisis, sky thunder, big bang og apollo Hvilket batteri skal jeg velge syntes dere? Jeg syntes at the great air battle ser helt fantastisk ut på film, hvis dere ser nedenfor... http://www.youtube.com/watch?v=XUIJF3TQNP8 Endret 3. november 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Skal mest sannsynligvis gå for 3 kartonger multipower og noen rakettbatterier i år . Endret 4. november 2012 av diskus123 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Du må jo ha noe smått også! ^^ Kjøp en monsterpack og 10pk knockout og! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hva med to kartonger multi power, ett bra finale batteri, noen rakett batterier, air bomb og en big bang? Det er alltid gøy og ha noe å sture med utover kvelden! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tilbake med nytt navn (tidligere PostSpareBanken). Kommer vel til å bruke det samme som ifjor - rundt 2000kr. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Når det gjelder budsjettet mitt så er jeg litt usikker. Jeg har 4600 kr nå som jeg kan bruke på fyrverkeri og jeg regner med å bruke i overkant av 6000. Jeg får se hvor mye som går til julegaver osv Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Leser her om alle som allerede har planlagt budsjett og handleliste og føler jeg ligger langt etter, har enda ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal bruke i år eller hva jeg skal kjøpe. De siste årene har det dessverre ikke vært like morsomt med fyrverkeri. Dermed har jeg alltid hatt igjen bare mer og mer, så vet ikke om jeg skal kjøpe noe engang, og heller bare prøve å bruke opp det jeg allerede har liggende, men det finnes jo ikke noen handleturer som er bedre enn det å handle fyrverkeri, så tror nok det vil bli minst en tur i år også. Siden jeg allerede har mer enn nok lunter vil jeg nok gå for et eller flere mellomstore batterier i prisklassen 200-500 kr. I fjor prøvde jeg ut crossfire som jeg fikk en god deal på fra g-max, dette ble kveldens store overraskelse, håper virkelig de selger dette i år også, men viss ikke, så håper jeg noen har noe å anbefale Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fifty fra svea er jo litt tøft da! Koster 400,- Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Den koster 379 kr på Nova ved navnet Commando army box Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Snippelig aktivitet her nå... Har noen fyrverkeri igjen fra i fjor? Bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå