fyrverkeri-experten Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg kommer til å bruke 3000 kr i år. JEg kjøper alt på svea. jeg skal ha The Champ familie pakke til 599 kr så skal jeg ha batterier får resten av pengene altså 2400 kr.. gi meg noe tips )) bare fra svea 1 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Neeeiii!!!! 30. desember er en søndag i år! og jeg bor i bergen! Hva tror dere f.eks europris gjør da??? Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Noen som lager fyrverkeri her eller har lyst å begynne, isåfall hadde det vært hyggelig med flere fornuftige sjeler inne på warispeace.co.uk Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det blir nok handling for ca 2-3000 kroner i år... Det meste skal handles hos Engelsrud (får til innkjøpspris), men jeg skal ha noen Multipower og ett par pakker og batterier på europris. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nå gleder jeg meg! Åh jeg vil dra til USA neste nyttårsaften.. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Her er mit fyrverkeri for 2011-2012 året Er ganske glad i litt mindre batteri Kommenter meningene deres, kommer til å ha noe ganske likt nå til året ijenn, bare MANGE flere Magma å Rulette! Endret 24. juli 2012 av Internation Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Så bra ut! Hvor mye kostet det? Jeg fikk faen ikke tak magma! -.- Hva betalte du for dem? Lenke til kommentar
Internation Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 29,- for stk, men greit å ha tidlig på kvelden:) Er igrunn ikkje sikker, kjøpte litt forsjellige plassa, men rekner med litt over 3k Kanskje 4 Lenke til kommentar
Internation Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Og ja, eg tente på Bandit INGEN problem med noen av batteriene faktisk:) Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 I år blir det nok mye europris batterier på meg, synes de gir mest for pengene. Svea synes jeg fortsatt bare er oppskrytt, men kan godt hende jeg handler noe smått derfra. Litt lyst til å prøve scorpion og prisma:) Budsjettet mitt i år vil muligens ligge på mellom 2-3000 kroner. Må se an økonomien litt;) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hva anbefaler dere, få store eller mange små? Tenker det blir få store, er ikke interessert i å tenne på langt utover natten Og hvordan finner jeg det beste batteriet? Ikke dyreste men hvordan finner jeg et bra batteri når jeg står i kiosen, hva skal jeg se etter? Kruttmengde, smell osv. Det med mest smell gir vel ikke fineste/beste resultat nødvendigvis? Lenke til kommentar
Internation Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Eg kjøper ett par store batteri som virkelig viser seg i 12 tiden, også har jeg MANGE små batterier+airbombs til tidligere på kvelden Budsjettet mitt vill ogso ligge på 2-4 tusen i år, ganske usikkert. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hva anbefaler dere, få store eller mange små? Tenker det blir få store, er ikke interessert i å tenne på langt utover natten Og hvordan finner jeg det beste batteriet? Ikke dyreste men hvordan finner jeg et bra batteri når jeg står i kiosen, hva skal jeg se etter? Kruttmengde, smell osv. Det med mest smell gir vel ikke fineste/beste resultat nødvendigvis? Du bør se etter kruttmengde, smellene er vel ikke like viktige:) Det smeller jo uansett:D Lenke til kommentar
Internation Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vil du ha smell anbefaler eg ''Air Serien'' fra Spectra! Smeller mer en 1000-kroners batterier! Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg vurderer egentlig å ta meste parten hos europris og festival i år Synes det har bra kvalitet, og er heller ikke så altfor dyrt Jeg synes egentlig at svea er litt jalla... Har mange dårlige erfaringer med svea 1 Lenke til kommentar
Internation Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Enig med svea, dei har tilbaketrukket flere produkter de siste årene, eg sjølv anbefaler Engelsrud å Spectra Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Bor i Bergen det er jo faen ikke engelsrud her! Må jo dra helt til oslo... Og hos spectra i fjor, så kjøpte jeg en great star pakke.. BARE fontener i den! Betalte 299... Lenke til kommentar
Internation Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Pakker har aldri imponert meg, og da har jeg kjøp fra di fleste forhandlerene.. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Den eneste pakken jeg synes er rimelig er big bang fra svea! Ta eldorado for eksempel, som koster 400 5 35.monster fra nova: 99kr Fantazy og tornado som er HELT likt multipower: 98kr Ufo:30 Whissling base:15 Machinegun, som er det samme som magical barrage: 15 King airbomb: 15 Brølere og Hong kong fontene: ca 50 Dette er ca 300,- Pluss 2stk 35 monster til! Det svarer seg egentlig ikke å kjøpe pakker Lenke til kommentar
Internation Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sant nokk! Og når de kjem i pakka ska det egentlig vere billigere sammenlagt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå