Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

I år blir det nok mye europris batterier på meg, synes de gir mest for pengene. Svea synes jeg fortsatt bare er oppskrytt, men kan godt hende jeg handler noe smått derfra. Litt lyst til å prøve scorpion og prisma:)

Budsjettet mitt i år vil muligens ligge på mellom 2-3000 kroner. Må se an økonomien litt;)

Lenke til kommentar

Hva anbefaler dere, få store eller mange små? Tenker det blir få store, er ikke interessert i å tenne på langt utover natten :p

Og hvordan finner jeg det beste batteriet? Ikke dyreste men hvordan finner jeg et bra batteri når jeg står i kiosen, hva skal jeg se etter? Kruttmengde, smell osv. Det med mest smell gir vel ikke fineste/beste resultat nødvendigvis?

Lenke til kommentar

Hva anbefaler dere, få store eller mange små? Tenker det blir få store, er ikke interessert i å tenne på langt utover natten :p

Og hvordan finner jeg det beste batteriet? Ikke dyreste men hvordan finner jeg et bra batteri når jeg står i kiosen, hva skal jeg se etter? Kruttmengde, smell osv. Det med mest smell gir vel ikke fineste/beste resultat nødvendigvis?

Du bør se etter kruttmengde, smellene er vel ikke like viktige:) Det smeller jo uansett:D

Lenke til kommentar

Den eneste pakken jeg synes er rimelig er big bang fra svea!

Ta eldorado for eksempel, som koster 400

5 35.monster fra nova: 99kr

Fantazy og tornado som er HELT likt multipower: 98kr

Ufo:30

Whissling base:15

Machinegun, som er det samme som magical barrage: 15

King airbomb: 15

Brølere og Hong kong fontene: ca 50

Dette er ca 300,- Pluss 2stk 35 monster til!

Det svarer seg egentlig ikke å kjøpe pakker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...